Η smart αποτέλεσε μια από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως η οποία κατήργησε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, προσφέροντας στην ούτως ή άλλως ολιγομελή γκάμα της αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις.

Smart #1: Ένα στοίχημα που δεν βγήκε
Βέβαια η πρώιμη μετάβασή της στον ηλεκτρισμό δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, οδηγώντας με αργό αλλά σταθερό ρυθμό στον παραγκωνισμό της. Ακόμα και οι πολλά υποσχόμενες προδιαγραφές του smart #1 δεν στάθηκαν αρκετές να αλλάξουν τη μοίρα ενός κατασκευαστή, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με τα μικρά και αποδοτικά αυτοκίνητα πόλης.

Η διαφαινόμενη επιστροφή της, λοιπόν, στη συγκεκριμένη κατηγορία δημιουργεί την ελπίδα ότι η smart θα ανακτήσει τη χαμένη της λάμψη, χάρη στο φυσικό διάδοχο του smart fortwo, ο οποίος και θα περάσει στη γραμμή παραγωγής τα επόμενα χρόνια.

Smart fortwo: Μετονομάζεται σε Smart #2
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το smart fortwo θα μετονομαστεί σε smart #2 και θα διατηρήσει την αυστηρά διθέσια αρχιτεκτονική του, όπως και τις εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις του. Σημαντική πρόοδο πρόκειται να επιτευχθεί στον τομέα της αυτονομίας η οποία πρόκειται να διπλασιαστεί, αγγίζοντας ακόμα και τα 300 χιλιόμετρα.
Παρά την αναβάθμιση των προδιαγραφών του, ωστόσο, η τιμή του αναμένεται να παραμείνει ανταγωνιστική και να μην ξεπεράσει τα 25.000 ευρώ, βάζοντας απέναντί του προτάσεις όπως το Fiat 500e.
Δείτε επίσης
Ford Ranger PHEV Platinum: Ανυπέρβλητη ισχύς!
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναθεωρεί τον στόχο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2035
Το Fiat Grande Panda αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα
Ποια οχήματα επέλεξε το ελληνικό αγοραστικό κοινό τον προηγούμενο μήνα
Επιβλητικό, οικογενειακό και γερμανικό