Ο πρώην αντιπρόεδρος του τμήματος αυτόνομων οχημάτων της κινεζικής εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng, Wu Xinzhou, δήλωσε ότι προσχωρεί στον αμερικανικό γίγαντα τεχνητής νοημοσύνης Nvidia, χωρίς να αποκαλύψει το πόστο που αναλαμβάνει.
Ωστόσο, το κινεζικό μέσο ενημέρωσης Jiemian News ανέφερε ότι θα τεθεί επικεφαλής του τμήματος προϊόντων αυτοκινήτου, χωρίς να αποκαλύψει την πηγή της είδησης.
Ο Wu, ο οποίος πρόσφατα παραιτήθηκε από την Xpeng, δήλωσε στον λογαριασμό του στο Weibo ότι εντάχθηκε στους κόλπους της Nvidia, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία του μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Nvidia JensenHuang και τον πρόεδρο της Xpeng He Xiaopeng.
Ο Wu ηγήθηκε των προσπαθειών της Χpeng για την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης από το 2018 με τη συμμετοχή 1.000 και πλέον μηχανικών σε Κίνα και ΗΠΑ.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Xpeng, είναι οι μεγαλύτεροι πελάτες των τσιπ της Nvidia καθώς εξοπλίζουν τα αυτοκίνητά τους με έξυπνα συστήματα. Μάλιστα η Nvidia ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες με την πρόβλεψη των τριμηνιαίων εσόδων της και δήλωσε ότι βλέπει τη ζήτηση από την Κίνα να αυξάνεται.
Η Xpeng, η οποία συγκαταλέγεται μεταξύ των 20 κορυφαίων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, έχει αναβαθμίσει το προηγμένο λογισμικό υποστήριξης οδηγού το οποίο διαθέτει. Ταυτόχρονα, προτίθεται να καταστήσει όλες τις λειτουργίες του διαθέσιμες στους οδηγούς σε ολόκληρη την Κίνα έως το 2024, επιδιώκοντας να ξεπεράσει την αμερικανική Tesla.
Αυτόν τον μήνα, ο πρόεδρος της Xpeng δήλωσε σε μία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που γνωστοποιούσε την αποχώρηση του Wu από την εταιρεία ότι ανυπομονεί να συνεχίσει την εμβάθυνση της συνεργασίας με τον τελευταίο στον τομέα των ημιαγωγών.
Πηγή: Automotive News
Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;
