Πεθαίνουν οι εκθέσεις: Μόλις 8 οι συμμετοχές στη Γενεύη

Πεθαίνουν οι εκθέσεις: Μόλις 8 οι συμμετοχές στη Γενεύη

Ένα αρνητικό ρεκόρ που πολύ δύσκολα πρόκειται να καταρριφθεί αναμένεται να σημειωθεί στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Πεθαίνουν οι εκθέσεις: Μόλις 8 οι συμμετοχές στη Γενεύη

Ένα εκθεσιακό γεγονός το οποίο στο παρελθόν συγκέντρωνε τα βλέμματα όλων των κατασκευαστών και των φίλων του αυτοκινήτου επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας πιο φτωχό από ποτέ.

Τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ήταν το 2019, καθώς την αμέσως επόμενη χρονιά ακυρώθηκε την τελευταία, κυριολεκτικά, στιγμή εξαιτίας του ξεσπάσματος της επιδημίας του COVID-19.

Ακολούθησαν τρία πολύ δύσκολα χρόνια για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και σήμερα, που όλα δείχνουν να έχουν βρει τον κανονικό τους ρυθμό, η έκθεση της Γενεύης επιστρέφει, έχοντας συγκεντρώσει μόλις 8 συμμετοχές από κατασκευαστές.

Ποιούς θα δούμε

Στη Γενεύη, λοιπόν, την εμφάνισή τους θα κάνουν η Renault, η Dacia, η BYD, η Isuzu, η Lucid, η MG, η Microlino και ο Pininfarina.

Πεθαίνουν οι εκθέσεις: Μόλις 8 οι συμμετοχές στη Γενεύη

Η απογοητευτική συγκομιδή ενός εκθεσιακού γεγονότος με ιστορία σχεδόν ενός αιώνα δεν οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι απουσίαζε από τα αυτοκινητικά δρώμενα τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αλλά και από την απόφαση πολλών κατασκευαστών να μην συμμετέχουν σε τέτοιου είδους διοργανώσεις, θεωρώντας τες έναν παρωχημένο τρόπο προβολής των προϊόντων τους.

Οι μόλις δύο ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που θα συμμετάσχουν στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης προέρχονται από τον ίδιο όμιλο, ενώ από εκεί και πέρα έχουμε να κάνουμε με δευτεροκλασάτους κατασκευαστές οι οποίοι θα κληθούν να βγάλουν τους διοργανωτές από τη δύσκολη θέση, γεμίζοντας με τετράτροχα τον εκθεσιακό χώρο.

Η έκθεση της Γενεύης είχε φιλοξενηθεί το 2023 και στη Doha του Qatar σε μια προσπάθεια να μείνει στη ζωή, την ίδια στιγμή που η έκθεση της Φρανκφούρτης αναγκάστηκε να μετακομίσει στο Μόναχο για τον ίδιον ακριβώς λόγο.


About the author


Δείτε επίσης

Τι είναι τα μεταλλικά πλέγματα που βλέπουμε στα μονοθέσια της F1;

Τι είναι τα μεταλλικά πλέγματα που βλέπουμε στα μονοθέσια της F1;

F1: Οι πέντε πιο πιθανοί «γρίφοι» στο παζλ των μεταγραφών για το 2026

F1: Οι πέντε πιο πιθανοί «γρίφοι» στο παζλ των μεταγραφών για το 2026

Γιατί τα φορτηγά έχουν ακόμη ταμπούρα αντί για δισκόφρενα;

Γιατί τα φορτηγά έχουν ακόμη ταμπούρα αντί για δισκόφρενα;

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα