Porsche Panamera: η τρίτη γενιά είναι εδώ

Porsche Panamera: η τρίτη γενιά είναι εδώ

Μπροστά υπάρχει μια νέα μάσκα για την Porsche Panamera με μια επιπλέον είσοδο πάνω από την μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας, ενώ οι καμάρες στους θόλους είναι πιο έντονες για να ταιριάξουν με την 911.

Το πίσω μέρος φαίνεται επίσης λίγο πιο 911, με ένα πίσω παράθυρο χωρίς πλαίσιο, μια επανασχεδιασμένη φωτεινή μπάρα και μια ελαφρώς μεγαλύτερη μαύρη πλαστική επιφάνεια.

Η Porsche λανσάρει το G3 με την Panamera 4 και τη μεσαία κατηγορία Panamera Turbo E-Hybrid. Το 4 έχει έναν διπλό τούρμπο V6 2,9 λίτρων που αποδίδει 348 ίππους, ενώ το Turbo E-Hybrid, συνδυάζει έναν διπλό τούρμπο V8 4,0 λίτρων με μπαταρία 25,9 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο το οκτατάχυτο κιβώτιο PDK. Συνολική ισχύς 671 ίπποι!

Όπως και με την προηγούμενη Panamera, θα υπάρχει ένα πλήρες Turbo S E-Hybrid που ο Thomas Friemuth επικεφαλής της σειράς προϊόντων Panamera της Porsche, λέει ότι θα έχει σημαντικά υψηλότερη απόδοση, όταν το παλιό είχε 690 ίππους. Αναμένεται ένα μη υβριδικό GTS με κινητήρα V8, καθώς και ένα υβριδικό V6 και ένα V6 με κίνηση στους πίσω τροχούς, βασικών προδιαγραφών που θα ονομάζεται απλά Panamera.

Φαίνεται ότι αυτή τη φορά δεν θα υπάρξει ένα μη υβριδικό Turbo S.  Ωστόσο, αυτές οι τετράθυρες PHEV, θα διαχειρίζονται πλέον έως και 100χλμ αυτονομία, με φόρτιση στην οδήγηση στην πόλη. Αυτό οφείλεται φυσικά στη μεγαλύτερη μπαταρία, αλλά και στην αυξημένη απόδοση, στο καλύτερο αεροδυναμικά αμάξωμα, στο βελτιωμένο σύστημα πέδησης και στη λιγότερη αντίσταση κύλισης.

Η Porsche πιστεύει ότι έχει μεταμορφώσει πλήρως το σύστημα ανάρτησης της Panamera. Όλα τα αυτοκίνητα διατίθενται με αερανάρτηση, η στάνταρ ρύθμιση έχει τώρα δύο θαλάμους αέρα και αμορτισέρ με δύο βαλβίδες που μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα για ανάκαμψη και συμπίεση. Το προαιρετικό σύστημα Porsche Active Ride, χρησιμοποιεί μόνο έναν ενιαίο θάλαμο αέρα και αυτούς τους αποσβεστήρες δύο βαλβίδων, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα 48 volt. Αυτό επιτρέπει σε κάθε τροχό να ελέγχεται ανεξάρτητα.

Αυτά τα νέα συστήματα, περιλαμβάνουν μια λειτουργία «comfort access» που ανυψώνει την Panamera κατά 5,5 εκατοστά σε στάση, μια δυναμική απόσταση από το έδαφος. Ο Christoph Bittner, λέει ότι αυτό είναι «το καλύτερο σύστημα πλαισίου διαθέσιμο στην αγορά». Στο εσωτερικό υπάρχει μια κυρτή οθόνη οδηγού 12,6 ιντσών, μια κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών και μια προαιρετική οθόνη συνοδηγού 10,9 ιντσών. Η έκδοση Executive με μακρύ μεταξόνιο, θα επιστρέψει με αυτήν την τελευταία γενιά, η οποία θα διαθέτει τροχούς κεντρικού κλειδώματος 21 ιντσών για πρώτη φορά σε μια Panamera!

Πρόσχομεν!


About the author


Δείτε επίσης

F1: Ο πρώτος γύρος του Hamilton με μονοθέσιο της Ferrari – «Τρελαμένοι» οι Tifosi(video)

F1: Ο πρώτος γύρος του Hamilton με μονοθέσιο της Ferrari – «Τρελαμένοι» οι Tifosi(video)

Υβριδικό: Πώς το οδηγώ για να κρατήσω την κατανάλωση κοντά στο «μηδέν»;

Υβριδικό: Πώς το οδηγώ για να κρατήσω την κατανάλωση κοντά στο «μηδέν»;

F1: «Αφού ο Leclerc κέρδισε τον Vettel, μπορεί να κερδίσει και τον Hamilton»

F1: «Αφού ο Leclerc κέρδισε τον Vettel, μπορεί να κερδίσει και τον Hamilton»

F1: Θα δούμε το 2026 τον Max Verstappen στην Mercedes;

F1: Θα δούμε το 2026 τον Max Verstappen στην Mercedes;

Trump και ηλεκτρικά: Παγώνει τα κονδύλια για φορτιστές και ακυρώνει το 50% ηλεκτρικά μέχρι το 2030

Trump και ηλεκτρικά: Παγώνει τα κονδύλια για φορτιστές και ακυρώνει το 50% ηλεκτρικά μέχρι το 2030

Χαλάω τον κινητήρα του αυτοκινήτου αν οδηγώ σε χαμηλές στροφές;

Χαλάω τον κινητήρα του αυτοκινήτου αν οδηγώ σε χαμηλές στροφές;