Renault Scénic E-Tech Electric: Αυτονομία για έως και 625 χλμ.

Renault Scénic E-Tech Electric: Αυτονομία για έως και 625 χλμ.

Κατασκευασμένο στην πλατφόρμα AmpR Medium (πρώην Cmf-Ev), ίδια με το Mégane E-Tech, το Scénic έχει μήκος σχεδόν τεσσεράμισι μέτρα, με μεταξόνιο 2,79 μ.

Το ταμπλό είναι τελευταίας τεχνολογίας, με ανεστραμμένη δομή σε σχήμα L, που ενσωματώνει τις οθόνες των οργάνων και το infotainment R Link, βασισμένο στο Android Automotive της Google.

Πέντε χρώματα, κόκκινο, μαύρο, λευκό, μπλε και γκρι, είναι διαθέσιμα επίσης με μαύρη οροφή για αντίθεση.  Η γκάμα του νέου Scénic E-Tech Electric, περιλαμβάνει δύο κινητήρες, με ισχύ 170 HP και 218 HP αντίστοιχα, και δύο τύπους μπαταρίας, από 60 και 87 kWh, για μια αυτονομία που κυμαίνεται από 430 έως 625 χλμ. 

Renault Scénic E-Tech Electric: Επίπεδο εξοπλισμού για κάθε ανάγκη

Όπως και η υπόλοιπη γκάμα της Renault, το Scénic E-Tech Electric, διατίθεται επίσης σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: evolution, techno, iconic και esprit Alpine, για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το επιθετικό μάρκετινγκ της εταιρείας, προσφέρει ζάντες αλουμινίου των 19″, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ταπετσαρίες από ανακυκλωμένο ύφασμα, ψηφιακά όργανα 12″ και κεντρική οθόνη αφής 9″, προσαρμοσμένο cruise control με λειτουργία Stop & Go, πίσω κάμερα και αισθητήρες, στερεοφωνικό σύστημα Arkamys και αντλία θερμότητας.

Σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο, η techno έκδοση διαθέτει επιπλέον την οθόνη infotainment 12″, με συνδεδεμένο navigator και φωνητικό βοηθό Google, φρενάρισμα ανάκτησης σε τέσσερα επίπεδα που διαχειρίζονται τα paddles στο τιμόνι, το πίσω υποβραχιόνιο με υποδοχές φόρτισης και αποθηκευτικούς χώρους, την επαγωγική πλάκα φόρτισης για smartphone, full LED προβολείς και φώτα περιβάλλοντος, αισθητήρες στάθμευσης 360° και φιμέ πίσω παράθυρα. 

Η σπορ έκδοση Esprit Alpine, διαθέτει ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και σπορ τιμόνι, γυαλιστερές μαύρες εξωτερικές λεπτομέρειες, μαύρη τιτανίου εσωτερική επένδυση με μπλε ραφές και πεντάλ αλουμινίου.

Τέλος, η κορυφή της εμβληματικής έκδοσης της σειράς, προσφέρει επιπρόσθετα ζάντες των 20″, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ, υποβοηθούμενη οδήγηση και γωνία παρακολούθησης δεύτερου επιπέδου και ήχο Harman Kardon με σύστημα απο εννέα ηχεία, ένθετα από αληθινό ξύλο στον χώρο επιβατών.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari