Renault Scénic E-Tech Electric: Αυτονομία για έως και 625 χλμ.

Renault Scénic E-Tech Electric: Αυτονομία για έως και 625 χλμ.

Κατασκευασμένο στην πλατφόρμα AmpR Medium (πρώην Cmf-Ev), ίδια με το Mégane E-Tech, το Scénic έχει μήκος σχεδόν τεσσεράμισι μέτρα, με μεταξόνιο 2,79 μ.

Το ταμπλό είναι τελευταίας τεχνολογίας, με ανεστραμμένη δομή σε σχήμα L, που ενσωματώνει τις οθόνες των οργάνων και το infotainment R Link, βασισμένο στο Android Automotive της Google.

Πέντε χρώματα, κόκκινο, μαύρο, λευκό, μπλε και γκρι, είναι διαθέσιμα επίσης με μαύρη οροφή για αντίθεση.  Η γκάμα του νέου Scénic E-Tech Electric, περιλαμβάνει δύο κινητήρες, με ισχύ 170 HP και 218 HP αντίστοιχα, και δύο τύπους μπαταρίας, από 60 και 87 kWh, για μια αυτονομία που κυμαίνεται από 430 έως 625 χλμ. 

Renault Scénic E-Tech Electric: Επίπεδο εξοπλισμού για κάθε ανάγκη

Όπως και η υπόλοιπη γκάμα της Renault, το Scénic E-Tech Electric, διατίθεται επίσης σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: evolution, techno, iconic και esprit Alpine, για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το επιθετικό μάρκετινγκ της εταιρείας, προσφέρει ζάντες αλουμινίου των 19″, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ταπετσαρίες από ανακυκλωμένο ύφασμα, ψηφιακά όργανα 12″ και κεντρική οθόνη αφής 9″, προσαρμοσμένο cruise control με λειτουργία Stop & Go, πίσω κάμερα και αισθητήρες, στερεοφωνικό σύστημα Arkamys και αντλία θερμότητας.

Σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο, η techno έκδοση διαθέτει επιπλέον την οθόνη infotainment 12″, με συνδεδεμένο navigator και φωνητικό βοηθό Google, φρενάρισμα ανάκτησης σε τέσσερα επίπεδα που διαχειρίζονται τα paddles στο τιμόνι, το πίσω υποβραχιόνιο με υποδοχές φόρτισης και αποθηκευτικούς χώρους, την επαγωγική πλάκα φόρτισης για smartphone, full LED προβολείς και φώτα περιβάλλοντος, αισθητήρες στάθμευσης 360° και φιμέ πίσω παράθυρα. 

Η σπορ έκδοση Esprit Alpine, διαθέτει ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και σπορ τιμόνι, γυαλιστερές μαύρες εξωτερικές λεπτομέρειες, μαύρη τιτανίου εσωτερική επένδυση με μπλε ραφές και πεντάλ αλουμινίου.

Τέλος, η κορυφή της εμβληματικής έκδοσης της σειράς, προσφέρει επιπρόσθετα ζάντες των 20″, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ, υποβοηθούμενη οδήγηση και γωνία παρακολούθησης δεύτερου επιπέδου και ήχο Harman Kardon με σύστημα απο εννέα ηχεία, ένθετα από αληθινό ξύλο στον χώρο επιβατών.


About the author


Δείτε επίσης

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Γιατί ορισμένα ελαστικά πρέπει να κυλούν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση;

Γιατί ορισμένα ελαστικά πρέπει να κυλούν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση;

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου