Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα

Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα

Η Rolls-Royce πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο, καθώς έλαβε πιστοποίηση ετοιμότητας για υδρογόνο (H2-ready) για τους τρέχοντες βενζινοκινητήρες MTU Series 4000 FNER/FV – καθώς η εταιρεία ετοιμάζεται να παράγει τους πρώτους κινητήρες 100% υδρογόνου.

Στο πλαίσιο της δέσμευσης για μείωση των εκπομπών άνθρακα, η εταιρεία έλαβε την πιστοποίηση ετοιμότητας για υδρογόνο από την TÜV Süd.

Αυτό σημαίνει, ότι οι τρέχοντες βενζινοκινητήρες MTU Series 4000 FNER/FV είναι “έτοιμοι για υδρογόνο”, καθώς τα εξαρτήματα και τα συστήματα που χρησιμοποιούνται είναι προετοιμασμένα για μελλοντική χρήση με υδρογόνο και μπορούν να μετατραπούν ανάλογα.

Η νέα πιστοποίηση είναι ορόσημο για τη Rolls-Royce

«Η πιστοποίηση αυξάνει την ασφάλεια των επενδύσεων για τους πελάτες μας. Μπορούν να είναι σίγουροι ότι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το υδρογόνο ως καύσιμο με τους κινητήρες μας στο μέλλον.»

«Με αυτό το βήμα, έχουμε φτάσει σε ένα ακόμη ορόσημο στο χάρτη της πορείας μας για το υδρογόνο», δήλωσε ο Tobias Ostermaier, Πρόεδρος του τμήματος Stationary Power Solutions της Rolls-Royce Power Systems.

Αποκαλύπτοντας τα νέα στο Powergen Symposium νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η εταιρεία εξήγησε ότι η πιστοποίηση ισχύει για νέους και ανακαινισμένους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής που χρησιμοποιούν αυτούς τους κινητήρες.

Επιτρέπει ανάμιξη υδρογόνου έως 25% κατά όγκο και ενδεχομένως 100% κατά όγκο. Η εταιρεία εργάζεται επίσης σε έναν κινητήρα τζετ με υδρογόνο.

Η εταιρεία θα κυκλοφορήσει σύντομα τον πρώτο 100% κινητήρα υδρογόνου

Η Rolls-Royce δήλωσε, ότι θα παραδώσει το πρώτο της συνδυασμένο σύστημα θερμότητας και ισχύος (CHP) 100% υδρογόνου τους επόμενους μήνες, με την πρώτη εγκατάσταση κινητήρων MTU που λειτουργούν με 100% υδρογόνο να έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2025 για το εμβληματικό έργο Enerport II στο εσωτερικό λιμάνι του Ντίσελντορφ στη Γερμανία.

rolls_royce_hydro

Επί του παρόντος, οι μηχανικοί της εταιρείας δοκιμάζουν τους κινητήρες και λένε ότι παρουσιάζουν “πολύ καλή” απόδοση.

«Οι δοκιμές του 12κύλινδρου κινητήρα MTU Series 4000 L64 έδειξαν πολύ καλή απόδοση, αποτελεσματικότητα και χαρακτηριστικά εκπομπών ρύπων», δήλωσε η Rolls-Royce.

«Ο κινητήρας έχει ήδη επιτύχει την επιθυμητή συνολική ισχύ του έργου ενός μεγαβάτ. Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης, αναμένεται ισχύς 1,2 μεγαβάτ».

Η Rolls-Royce λέει ότι όταν χρησιμοποιεί “πράσινο υδρογόνο”, οι κινητήρες είναι εντελώς απαλλαγμένοι από CO2, καθιστώντας τους πιο βιώσιμους.

«Βλέπουμε το υδρογόνο ως ένα από τα βασικά στοιχεία της ενεργειακής μετάβασης. Με τη στρατηγική μας να κάνουμε τους κινητήρες μας κατάλληλους για τη χρήση βιώσιμων καυσίμων, θα συμβάλουμε αποφασιστικά στην επιτυχία του», δήλωσε ο Δρ Jörg Stratmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Rolls-Royce Power Systems.

 

 

 

Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA