SAIC: στην Ευρώπη θα κατασκευάζονται τα MG

SAIC: στην Ευρώπη θα κατασκευάζονται τα MG

Η MG παραδέχτηκε ότι πιθανότατα θα κοστίσει περισσότερο στην εταιρεία η κατασκευή αυτοκινήτων στην Ευρώπη σε σύγκριση με την παραγωγή τους Κίνα. Ωστόσο, όπως η ίδια δηλώνει, τα οφέλη μιας τέτοιας κίνησης θα είναι περισσότερα από τα αρνητικά.

«Περιμένω ότι θα είναι πιο ακριβή η κατασκευή στην Ευρώπη, αλλά όταν πουλάς 200.000 αυτοκίνητα ετησίως, είναι καιρός να το κάνεις», δήλωσε ο William Wang, επικεφαλής της MG Motor στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.

Οι πωλήσεις της MG σε όλη την Ευρώπη ανήλθαν σε 99.789 το πρώτο εξάμηνο, έναντι 42.296 την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Dataforce.

«Τα πλεονεκτήματα της παραγωγής στην Ευρώπη αντί της Κίνας είναι η κατάργηση του εισαγωγικού δασμού 10%, καθώς και η ταχύτερη αντίδραση στις ανάγκες των πελατών» δήλωσε ο Wang.

Ένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο θα ενίσχυε τους δεσμούς με την περιοχή. «Η τοπική παραγωγή σημαίνει συνεργασία με τους ντόπιους. Είναι μεγαλύτερη η δέσμευση» συνέχισε ο Wang.

Υπό το φάσμα της αυξανόμενης απειλής των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη, οι φορείς της βιομηχανίας αποφάσισαν να ζητήσουν υψηλότερους δασμούς στις εισαγωγές για να αντισταθμίσουν ορισμένα από τα ανταγωνιστικά μειονεκτήματα που αντιμετωπίζουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σε τοπικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων των υψηλότερων τιμών ενέργειας.

Ωστόσο, ο Wang δήλωσε ότι η απόφαση της SAIC να κατασκευάσει αυτοκίνητα στην Ευρώπη δεν ήταν πολιτική. «Είμαστε επιχειρηματίες. Δεν σκεφτόμαστε πάρα πολύ την πολιτική διάσταση», δήλωσε.

Η ανακοίνωση της SAIC ότι σκοπεύει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη θα ανακουφίσει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες θα αισθάνονται ότι μπορούν να την ανταγωνιστούν με βάση το κόστος εάν η κινεζική εταιρεία διαθέτει τη δική της μονάδα σε χώρα της γηραιάς ηπείρου.

Η SAIC θα αποφασίσει που ακριβώς θα εγκατασταθεί το νέο εργοστάσιο εντός δύο ή τριών ετών, δήλωσε ο Wang. Αναφορικά με τη χώρα που θα επιλεγεί, είπε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να ελέγξουμε το ενεργειακό κόστος, το εργατικό κόστος, τα πάντα, προκειμένου να βρούμε ποια χώρα είναι η καλύτερη. Πρέπει να αποφασίσουμε τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια». Τέλος, ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο, η μεγαλύτερη αγορά της MG στην Ευρώπη, είναι μία πιθανή επιλογή.

Πηγή: Automotive News

 


About the author


Δείτε επίσης

Επιστολή των κατασκευαστών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της Πράσινης Συμφωνίας

Επιστολή των κατασκευαστών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της Πράσινης Συμφωνίας

Ποια μοντέλα διακρίθηκαν ως τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα του 2024;

Ποια μοντέλα διακρίθηκαν ως τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα του 2024;

Dacia Duster: Νέα υβριδική έκδοση με τετρακίνηση το 2025

Dacia Duster: Νέα υβριδική έκδοση με τετρακίνηση το 2025

Το Subaru Impreza WRX STI επιστρέφει 

Το Subaru Impreza WRX STI επιστρέφει 

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Τα μεγαλύτερα προβλήματα με τα EVs που οι εταιρείες δεν έχουν λύσει ακόμη

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Τα μεγαλύτερα προβλήματα με τα EVs που οι εταιρείες δεν έχουν λύσει ακόμη

Ακριβές ζημίες αυτοκινήτου: 8 απαγορευτικά προβλήματα για εσένα και την τσέπη σου

Ακριβές ζημίες αυτοκινήτου: 8 απαγορευτικά προβλήματα για εσένα και την τσέπη σου