Ενώ είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, η πραγματική σημασία πίσω από το λογότυπο της Bugatti μπορεί να σας εκπλήξει. Υπάρχει μεγάλη ιστορία πίσω από το κομψό κόκκινο-λευκό έμβλημα. Και όχι, δεν είναι απλώς ένα περίεργο Β.
Το σήμα της Bugatti
Από τη Veyron, τη Divo και τη Chiron, μέχρι την πιο πρόσφατη δημιουργία, τη Bugatti Tourbillon – με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό – όλες φέρουν το διάσημο λογότυπο. Πίσω από τον εκπληκτικό σχεδιασμό του, υπάρχει ένας σημαντικός συμβολισμός.
Το κόκκινο φόντο, υποδηλώνει τη δύναμη και το πάθος που ρέουν μέσα από τον οδηγό, καθώς κάθεται πίσω από το τιμόνι. Σε ένα τέτοιο το φόντο, τα λευκά γράμματα ‘Bugatti‘, είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά.
Προσθέστε σε αυτό ένα μαύρο έμβλημα EB – όχι, δεν είναι ένα περίεργο Β – και 60 κόκκινες κορυφές μέσα σε ένα λευκό περίγραμμα. Η σημασία των κουκκίδων, δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί.
Μερικοί πιστεύουν, ότι αντιπροσωπεύουν τα σύρματα ασφαλείας και το μοτίβο που σχηματίζουν σε διάφορα μοντέλα Bugatti. Άλλοι πιστεύουν ότι οι κουκίδες είναι μαργαριτάρια ή τα “λεπτά κοσμήματα” που ο ιδρυτής, Ettore Bugatti, αποκαλούσε τα οχήματά του.
Μιλώντας για τον ιδρυτή, τώρα είναι πιο προφανές το τι αντιπροσωπεύει το μαύρο EB. Τα αρχικά του ονόματος του.
Η ιστορία της εταιρείας
Η Automobiles Ettore Bugatti, ιδρύθηκε το 1909 στο Μόλσχαϊμ, το οποίο εκείνη την εποχή βρισκόταν στη Γερμανία. Ο σχεδιαστής Ettore Bugatti και η εταιρεία του, ήταν περισσότερο γνωστοί για τα σχέδια τους και τις νίκες του σε αγώνες, ενώ οι εργασίες σταμάτησαν για αρκετές δεκαετίες μετά το θάνατο του γιου του το 1939.
Ο Ettore πέθανε το 1947. Τη δεκαετία του 1990, ένας Ιταλός επιχειρηματίας, ανέστησε τη Bugatti, και τη μετέτρεψε σε κατασκευαστή αυτοκινήτων πολυτελείας περιορισμένης παραγωγής.
Παρά το γεγονός ότι πλέον ανήκει στον όμιλο Volkswagen, η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί.
Δείτε επίσης

Honda Jazz & Crosstar: Η ιαπωνική συνταγή επιτυχίας επιστρέφει ανανεωμένη

Νέο Peugeot 208 GTi: Το ηλεκτρικό hot hatch επιστρέφει με εντυπωσιακή εμφάνιση και 280 ίππους

Παραίτηση… από το πουθενά: Φεύγει από τη Renault ο CEO της, Luca de Meo

F1 – Oscar Piastri: «Κρίμα για την ομάδα» η σύγκρουση με Norris – «Όχι ο πιο εύκολος αγώνας» στον Καναδά

F1 – Norris: «Ήμουν ανόητος, το υπολόγισα λάθος» – Απολογήθηκε για τη σύγκρουση με τον Piastri στον Καναδά
