Το Google Maps θα ακούει τις διαφημίσεις και θα προτείνει πού να πάτε

Το Google Maps θα ακούει τις διαφημίσεις και θα προτείνει πού να πάτε

Η Google εργάζεται σε μια λειτουργία “πλοήγησης με βάση ακουστικό περιεχόμενο”, που θα προτείνει προορισμούς με βάση τις διαφημίσεις που παίζονται στο ραδιόφωνο ή στις υπηρεσίες streaming, όπως δείχνει μια πρόσφατη αίτηση πατέντας που κατέθεσε.

Η πατέντα αυτή, κατατέθηκε από την Google το 2020, αλλά δημοσιεύτηκε από το Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) στις 16 Ιουλίου 2024.

Η νέα λειτουργία, προέρχεται από την ανάγκη διαχείρισης πολλαπλών πηγών ήχου. Η Google σημειώνει ότι οι οδηγίες των Χαρτών, συχνά πρέπει να ανταγωνίζονται τη μουσική, τα podcast, τα ηχητικά βιβλία ή οτιδήποτε άλλο ακούν οι οδηγοί.

Αυτό μπορεί να είναι, όπως το θέτει η Google “μη βέλτιστο”, τόσο επειδή οι οδηγοί μπορεί να μην ακούσουν τις οδηγίες πλοήγησης, όσο και επειδή οι οδηγίες διακόπτουν  κάποιον άλλο ήχο σε ακατάλληλες στιγμές.

Google

Η τρέχουσα έκδοση των Χαρτών της Google, αντισταθμίζει κάπως αυτό το φαινόμενο, μειώνοντας αυτόματα την ένταση άλλων πηγών ήχου κατά τη μετάδοση οδηγιών, αλλά η συγκεκριμένη πατέντα προτείνει κάτι πιο προηγμένο.

Όπως περιγράφεται στην εφαρμογή, οι Χάρτες της Google, θα σαρώνουν το ηχητικό περιεχόμενο για να προσδιορίσουν εάν υπάρχουν διαλείμματα όπου θα μπορούσαν να δώσουν οδηγίες χωρίς να διακόπτουν άλλες πηγές ήχου, αν και σε περίπτωση άμεσης αλλαγής πορείας (π.χ στροφή), θα παρεμβάινουν όπως κάνουν και τώρα.

Επίσης, αυτή η λειτουργία θα λαμβάνει ενδείξεις από τις άλλες πηγές ήχου, για να καθορίσει παραμέτρους όπως η γλώσσα και η ταχύτητα αναπαραγωγής για τις οδηγίες, ταιριάζοντας με το ηχητικό περιεχόμενο που ακούει ο οδηγός εκείνη τη στιγμή.

Η Google, σκέφτεται επίσης τη δυνατότητα να “ακούει” μέσω των Χαρτών τοπικές ραδιοφωνικές διαφημίσεις για να δημιουργεί προτεινόμενους προορισμούς. Εάν, για παράδειγμα, προβάλλεται μια διαφήμιση για τα Starbucks στο ραδιόφωνο, οι Χάρτες ενδέχεται να το ακούσουν, να εντοπίσουν το πλησιέστερο κατάστημα και να σας προτείνουν να αλλάξετε πορεία. 

Google

 

Δεδομένης της προτεραιότητας που δίνει η Google στις διαφημίσεις, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι μια πρακτική λειτουργία όπως η καλύτερη εξισορρόπηση του ήχου για πλοήγηση και ψυχαγωγία, συζητείται επίσης ως μέσο για πιο επιθετικές διαφημίσεις.

Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι αυτή η λειτουργία βρίσκεται μόνο στο στάδιο της πατέντας, και ότι οι χρήστες ενδέχεται να επιλέξουν να μην τη χρησιμοποιήσουν, εάν γίνει μέρος μιας μελλοντικής ενημέρωσης των Χαρτών Google.

Δείτε επίσης

Ξέρεις πότε και πώς κάνεις περιστροφή ελαστικών;

Ξέρεις πότε και πώς κάνεις περιστροφή ελαστικών;

F1: Επεκτείνει η McLaren το συμβόλαιο του Ελληνοκύπριου Πίτερ Πρoδρόμου

F1: Επεκτείνει η McLaren το συμβόλαιο του Ελληνοκύπριου Πίτερ Πρoδρόμου

Volkswagen ID.EVERY 1: Νέο σκίτσο για το ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 20.000€

Volkswagen ID.EVERY 1: Νέο σκίτσο για το ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 20.000€

F1: H McLaren αποκάλυψε καμουφλαρισμένη τη MCL3 για το 2025

F1: H McLaren αποκάλυψε καμουφλαρισμένη τη MCL3 για το 2025

Πρόσθετα και ενισχυτικά λαδιού και καυσίμου: Τα οφέλη στον κινητήρα και το αυτοκίνητο σου

Πρόσθετα και ενισχυτικά λαδιού και καυσίμου: Τα οφέλη στον κινητήρα και το αυτοκίνητο σου

Οριστικό τέλος στις συζητήσεις περί συγχώνευσης Nissan και Honda – Ναυάγησε το μεγάλο deal των 60 δις

Οριστικό τέλος στις συζητήσεις περί συγχώνευσης Nissan και Honda – Ναυάγησε το μεγάλο deal των 60 δις