Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Huawei θα κινείται... διαγώνια

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Huawei θα κινείται... διαγώνια

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φέρνει η Huawai, με το Maextro S800 να παρουσιάζεται και να διαθέτει την μοναδική λειτουργία «crab walk» που του προσφέρει τη δυνατότητα να κινείται διαγώνια.

Η Huawei παρουσιάζει το Maextro S800, ένα πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να κινείται διαγώνια χάρη στην τεχνολογία τετραδιεύθυνσης. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό το καθιστά ιδανικό για ελιγμούς σε στενούς χώρους στάθμευσης ή για ευκολότερη κίνηση μέσα στην κυκλοφορία. Τ

ο αυτοκίνητο, το οποίο πωλείται αποκλειστικά στην Κίνα έναντι 1 εκατομμυρίου γιουάν (περίπου 130.000 €), επιδεικνύει αυτή τη δυνατότητα σε ένα βίντεο όπου «γλιστράει» ανάμεσα σε επτά Maybach S 680.

Το μυστικό πίσω από την ευελιξία του ηλεκτρικού της Huawei

Η εντυπωσιακή ευκινησία του Maextro S800 οφείλεται στη λειτουργία «crab walk», που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και 16 μοίρες (ενδεικτικά 10 μοίρες στρίβει η Mercedes S-Class και  5 μοίρες η Rolls-Royce Ghost). Με τη βοήθεια αυτής της τεχνολογίας, οι πίσω τροχοί μιμούνται τη γωνία των μπροστινών τροχών, δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα να εκτελεί κινήσεις που θυμίζουν drift.

Η συγκεκριμένη λειτουργία είχε παρουσιαστεί πρώτη φορά στο GMC Hummer EV πριν από λίγα χρόνια, και τώρα η Huawei την εφαρμόζει στο νέο της μοντέλο, επιτρέποντας στο S800 να ελίσσεται με άνεση ακόμη και σε στενούς χώρους.

Επιδόσεις: 883 ίπποι, αλλά περιορισμένη αυτονομία

Το Maextro S800 διαθέτει δίχρωμη βαφή, ζάντες 20 ιντσών, αισθητήρα LiDAR στην οροφή και πολυτελές εσωτερικό. Προσφέρεται τόσο σε 100% ηλεκτρική έκδοση όσο και σε παραλλαγή EREV (Electric Range Extended Vehicle), όπου ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί ως γεννήτρια.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις αποδίδουν έως και 863 ίππους, ενώ οι εκδόσεις EREV έρχονται σε δύο παραλλαγές: 530 ίππων και 863 ίππων. Η αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων είναι 273-370 χιλιόμετρα στον κύκλο CLTC, ανάλογα με την παραλλαγή πρόωσης, ενώ οι μπαταρίες είναι τύπου NMC (νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο) από την CATL με χωρητικότητα 63,3 kWh.

Το Maextro S800 συνδυάζει τεχνολογία αιχμής με πολυτέλεια, θέτοντας νέα πρότυπα στην αγορά των premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Δείτε επίσης

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

F1 – Hadjar: «Δεν είμαι έτοιμος για την περίπλοκη Red Bull – αλλά αν με καλέσουν, θα πάω»

F1 – Hadjar: «Δεν είμαι έτοιμος για την περίπλοκη Red Bull – αλλά αν με καλέσουν, θα πάω»

F1: Το σχόλιο του Lando Norris για το ενδεχόμενο απαγόρευσης αγώνα στον Verstappen

F1: Το σχόλιο του Lando Norris για το ενδεχόμενο απαγόρευσης αγώνα στον Verstappen

Πρέπει να χρησιμοποιείς πιο παχύρευστο λάδι σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα;

Πρέπει να χρησιμοποιείς πιο παχύρευστο λάδι σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα;

F1 – Hamilton: «Μόλις ξεκίνησα – Είμαι εδώ για να νικήσω με τη Ferrari»

F1 – Hamilton: «Μόλις ξεκίνησα – Είμαι εδώ για να νικήσω με τη Ferrari»