Toyota: Επιμένει στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων

Toyota: Επιμένει στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων

Έχοντας κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων για μία ακόμα χρονιά, η Toyota μπαίνει στο 2024 με έναν άλλο αέρα, δηλώνοντας δια στόματα Akio Toyoda ότι θα συνεχίσει και στο μέλλον να εξελίσσει και να κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Μπροστά σε περίπου 200 στελέχη εταιρειών, ο Akio Toyota δήλωσε ότι υπάρχει σε εξέλιξη ένα τεράστιο project εξέλιξης κινητήρων εσωτερικής καύσης, αποκαλύπτοντας την πρόθεσή της Toyota να μην εισχωρήσει στα άδυτα της ηλεκτροκίνησης.

Μάλιστα ο Toyoda μίλησε για τις χιλιάδες απολύσεις που πρόκειται να συμβούν εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης και πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν πρόκειται να ξεπεράσουν σε μερίδιο αγοράς το 30%, παρά τις προσπάθειες που καταβάλλουν οι κατασκευαστές ώστε να δημιουργήσουν μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων.

Ως γνωστό, πέρα από τα υβριδικά σύνολα και τους κινητήρες βενζίνης, η Toyota εξελίσσει και κινητήρες υδρογόνου τους οποίους μάλιστα δοκιμάζει και σε αγωνιστικά πρωτότυπα.
Άλλωστε η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει αφήσει ανοιχτό το παράθυρο της χρήση υγρών καυσίμων ακόμα και μετά το 2035, με τη μοναδική προϋπόθεση ότι το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των καυσίμων αυτό θα είναι μηδενικό.

Αυτή φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που ο Akio Toyoda στρέφεται εναντίον του εξηλεκτρισμού της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που επιχειρείται τα τελευταία χρόνια, θεωρώντας ότι κάτι τέτοιο θα έπρεπε να καθυστερήσει.

Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι την ίδια στιγμή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάποιοι δεν έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρική ενέργεια.

Πολλοί μάλιστα εισέπραξαν την αποχώρησή του από τη θέση του Προέδρου της Toyota ως ένα σημάδι μεταστροφής της ιαπωνικής φίρμας, καθώς ο… σκλ999ηροπυρηνικός Akio Toyoda αποτελούσε ένα απροσπέλαστο εμπόδιο στην προσπάθεια που καταβάλλει ώστε να δημιουργήσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari