Toyota FJ Bruiser Concept: ένα Land Cruiser του 1966 με έναν V8 NASCAR 715 ίππων! [Βίντεο]

Toyota FJ Bruiser Concept: ένα Land Cruiser του 1966 με έναν V8 NASCAR 715 ίππων! [Βίντεο]

το FJ Bruiser Concept που κατασκευάστηκε από την ομάδα της Toyota Motorsports Garage στις ΗΠΑ,  είναι ίσως ένα από τα καλύτερα πρωτότυπα αυτοκίνητα που έχουν παρουσιαστεί ποτέ.

Στην αρχή αναφέρονταν ως The Unstoppable FJ, αλλά όταν μεταμορφώθηκε, ήταν ένα θηριώδες όχημα και έτσι η ομάδα άρχισε να το αναφέρει ως FJ Bruiser, είπε ο διευθυντής της ομάδας Μάρτι Σβέρτερ.

Toyota FJ Bruiser Concept: ένα Land Cruiser του 1966 με έναν V8 NASCAR 715 ίππων! [Βίντεο]

Το FJ Bruiser είναι ένα επιβλητικό πρότζεκτ, που συνδυάζει έναν τροποποιημένο κινητήρα NASCAR με ένα Toyota FJ45 Land Cruiser Pickup του 1966. Στόχος ήταν να εορταστεί με αυτόν τον «φανταχτερό» τρόπο, η επιστροφή του νέου Land Cruiser στην αγορά των ΗΠΑ και ο συνήθης ύποπτος για να αναλάβει αυτό το εγχείρημα ήταν φυσικά η Toyota Racing Developmen στην Καλιφόρνια.

Η TRD προμήθευσε την ομάδα του Σβέρτερ με μια τροποποιημένη έκδοση του τρέχοντος κινητήρα NASCAR Camry V8 των 5,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 715 ίππους, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων τριών ταχυτήτων. Η Toyota περιγράφει τον ήχο ως «εκφοβιστικό», απο την εξάτμιση MagnaFlow με την πλευρική έξοδο.

Toyota FJ Bruiser Concept: ένα Land Cruiser του 1966 με έναν V8 NASCAR 715 ίππων! [Βίντεο]

Για να βεβαιωθούν ότι το παλιό σασί του Land Cruiser θα μπορούσε να αντεπεξέλθει σε όλη αυτή τη δύναμη, όλο το αμάξωμα «φορέθηκε» σε ένα ειδικά κατασκευασμένο σωληνωτό πλαίσιο. 

Για να διατηρήσει αυτό το παλιό δάπεδο του Land Cruiser, το Bruiser εξακολουθεί να χρησιμοποιεί άξονες με  δοκούς, ενώ υπάρχει ένα προσαρμοσμένο σύστημα μετάδοσης της κίνησης με εμπρός και πίσω διαφορικά Currie, όπως και μια θήκη μεταφοράς Advanced Adapter Atlas, το οποίο παρέχει τέσσερις διαφορετικές ταχύτητες 2WD και τέσσερις ακόμη ταχύτητες 4WD.

Toyota FJ Bruiser Concept: ένα Land Cruiser του 1966 με έναν V8 NASCAR 715 ίππων! [Βίντεο]

Υπάρχουν επίσης χοντρά αμορτισέρ της Fox και ελατήρια της Eibach, καθώς και ζάντες 20 ιντσών, με τεράστια ελαστικά εκτός δρόμου BF Goodrich 42 ιντσών. Εσωτερικά στην καμπίνα, το κοκπιτ του FJ45 έχει επανασχεδιαστεί από την Complete Customs, για να περιλαμβάνει μπάκετ καθίσματα Momo και ένα vintage αγωνιστικό τιμόνι σαν αυτό του Τζάκι Στιούαρτ του 1968. ‘

Αλλα κόλπα λοιπόν και ζήτω οι μετατροπές!


About the author


Δείτε επίσης

Είναι η αλλαγή λαδιών και η συμπλήρωση το ίδιο πράγμα;

Είναι η αλλαγή λαδιών και η συμπλήρωση το ίδιο πράγμα;

Παρκάρισμα σε κατηφόρα: Κάνεις ζημιά στα φρένα και το χειρόφρενο σου;

Παρκάρισμα σε κατηφόρα: Κάνεις ζημιά στα φρένα και το χειρόφρενο σου;

Δεν θα γίνει τελικά η συγχώνευση μεταξύ Stellantis και Renault

Δεν θα γίνει τελικά η συγχώνευση μεταξύ Stellantis και Renault

F1: Έξαλλος ο Alonso μετά το GP στην Ίμολα – «Είμαι ο πιο άτυχος οδηγός στον κόσμο»

F1: Έξαλλος ο Alonso μετά το GP στην Ίμολα – «Είμαι ο πιο άτυχος οδηγός στον κόσμο»

F1: «Δεν με νοιάζει τι κάνει ο Hamilton» είπε ο Leclerc σε έντονη συνομιλία με τους μηχανικούς της Ferrari

F1: «Δεν με νοιάζει τι κάνει ο Hamilton» είπε ο Leclerc σε έντονη συνομιλία με τους μηχανικούς της Ferrari

Γιατί μερικά αυτοκίνητα έχουν κόκκινες δαγκάνες φρένων; Τι κάνουν;

Γιατί μερικά αυτοκίνητα έχουν κόκκινες δαγκάνες φρένων; Τι κάνουν;