YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

Η απόβαση των Κινέζων κατασκευαστών στη αγορά της Ευρώπης καλά κρατεί, με τη γνώριμη στους περισσότερους BYD να επεκτείνει την παρουσία της στη γηραιά ήπειρο με νέα brands και νέες προτάσεις.

Ανάμεσα στα νέα μοντέλα του κινεζικού κολοσσού που πρόκειται να πραγματοποιήσουν το ευρωπαϊκό τους ντεμπούτο στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ξεχωρίζει το YangWang U8, ένα επιβλητικών διαστάσεων SUV το οποίο έγινε γνωστό χάρη στην… εξοργιστική ισχύ του υβριδικού συνόλου με το οποίο εξοπλίζεται.

Με design που παραπέμπει στο Land Rover Defender, τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε ρόλο… γεννήτριας, το YangWang U8 δεν περνά απαρατήρητο.

Και πώς να περάσει άλλωστε με το συνδυαστική ισχύ των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων να αγγίζει τους 1.200 ίππους και να θέτει υποψηφιότητα για τον τίτλο του ισχυρότερου, ευρείας παραγωγής SUV.

Οι κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το U8 είναι η πρώτη που προσφέρει τη δυνατότητα τεσσάρων ανεξάρτητων ηλεκτροκινητήρων, επιτρέποντας ακόμα και τη δυνατότητα της αλλαγής κατεύθυνσης μέσω της αλλαγής στην κατεύθυνση περιστροφής των τροχών.

Το θηριώδες SUV της YangWang επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα και η αυτονομία του αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος συνεχίζει να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια ακόμα και όταν εξαντληθούν τα 49 kWh των μπαταριών.

Ρίχνοντας μια γρήγορη ματιά στο εσωτερικό του κινεζικού hyper-suv, εντύπωση προκαλεί παρουσία τριών ψηφιακών οθονών, με την κεντρική να καταλαμβάνει μια επιφάνεια 12,8 ιντσών και τις πλευρικές να φτάνουν έκαστος τις 23,6 ίντσων.

Τον εξωτικό χαρακτήρα YangWang 8 επισφραγίζει η τιμή του, η οποία στην τοπική-κινεζική αγορά ξεπερνά τις 130.000 ευρώ, αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια ελπίδας σε εκείνους που περίμεναν ότι το κινεζικό SUV των 1.200 ίππων θα μπορούσε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο να θεωρηθεί προσιτό.


About the author


Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;