Υπό κράτηση ο αντιπρόεδρος της Evergrande NEV - πάνω απο 23 δισεκατομμύρια δολάρια το χρέος της μητρικής εταιρείας

Υπό κράτηση ο αντιπρόεδρος της Evergrande NEV - πάνω απο 23 δισεκατομμύρια δολάρια το χρέος της μητρικής εταιρείας

Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, ο αντιπρόεδρος Liu Yongzhuo τέθηκε υπό κράτηση, ως ύποπτος για τέλεση “παράνομων πράξεων”.

Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Evergrande, Hengchi 5, είναι ιδιαίτερα χαμηλες, παρόλο που είναι το μοναδικό EV μοντέλο της αγοράς.

Τη Δευτέρα, η Evergrande New Energy Vehicle Group ανακοίνωσε πως ο αντιπρόεδρος Liu Yongzhuo έχει τεθεί υπό κράτηση, λόγω ποινικής έρευνας σε βάρος του, με αποτέλεσμα οι μετοχές της να καταρρεύσουν, μετά μάλιστα και από την ακύρωση του σχεδίου πώλησης μετοχών στο κοινό.

Η κράτηση του αντιπροέδρου, θα μπορούσε να βλάψει και τη μητρική εταιρεία, την China Evergrande Group – την πιο υπερχρεωμένη κατασκευαστική εταιρεία στον κόσμο, της οποίας η πρόταση ήταν να ανταλλάξει μέρος του χρέους της, με αγορά μετοχών στη θυγατρική της εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων.

Η εταιρεία έχει εξωτερικό χρέος περίπου 23 δισεκατομμύρια δολάρια και περισσότερα από 300 δισεκατομμύρια δολάρια σε άλλες υποχρεώσεις.

Η Evergrande NEV δήλωσε ότι ο Liu Yongzhuo έχει τεθεί υπό κράτηση αλλά δεν έδωσε περαιτέρω διευκρινίσεις.

Ο Hui Ka Yan, πρόεδρος και ιδρυτής της Evergrande Group, βρίσκεται επίσης υπό έρευνα για πιθανά εγκλήματα, σύμφωνα με έκθεση που κατατέθηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Οι μετοχές της εταιρείας, οι οποίες είχαν ανασταλεί το πρωί εν αναμονή της δήλωσης, υποχώρησαν κατά 23% το απόγευμα, αλλά μείωσαν τις απώλειές τους στο – 7%.

Αυτή η νέα πτώση, έρχεται μετά από μια πτώση 19% την περασμένη εβδομάδα, αφού τα σχέδια της εταιρείας να πουλήσει νέες μετοχές αξίας σχεδόν 500 εκατομμυρίων δολαρίων στην αμερικανική εταιρεία NWTN ακυρώθηκαν.

Η αξία της εταιρείας αυτή τη στιγμή, υπολογίζεται στα 500 εκατομμύρια δολάρια.

Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari