F1: Νέα σενάρια και δημοσιεύματα από τον διεθνή τύπο φέρνουν τον Hadjar κοντά στην Red Bull.
Η υπόθεση «συμπαίκτης του Verstappen» είναι ένα αφήγημα με μπόλικη ιστορία στην F1. Από τότε που ο Daniel Ricciardo αποχώρησε, η Red Bull δοκίμασε διάφορες συνταγές.
Η επιλογή Sergio Perez φάνηκε να δουλεύει αρχικά, με τον μεξικανό να είναι το ιδανικό νούμερο 2 για τον Verstappen και να τον βοηθάει σημαντικά στα 3 από τα 4 χρόνια που πέρασε στο πλάι του. Αποκορύφωμα ήταν φυσικά το 1-2 της Red Bull το 2023 στο πρωτάθλημα οδηγών. Ωστόσο, η απόδοση του μεξικανού άρχισε σταδιακά να πέφτει και πέρυσι η εικόνα του ήταν απογοητευτική, με αποτέλεσμα οι φήμες περί αντικατάστασης να ξεκινούν από πολύ νωρίς.
Κάτι που έγινε με το που τελείωσε η αγωνιστική σεζόν του 2024, όταν και αποκαλύφθηκε ότι ο νεαρός Liam Lawson είναι η επιλογή του Horner για το δεύτερο μονοθέσιο της Red Bull.
Ο 23χρόνος είχε εντυπωσιάσει με τους Racing Bulls και έτσι ήρθε η σειρά της προαγωγής στην μεγάλη ομάδα. Ωστόσο, ούτε ο Νεοζηλανδός κατάφερε να κάνει δικό του το μονοθέσιο και έπειτα από αρκετές μέτριες εμφανίσεις(αποκλεισμό στο Q1 στα δύο πρώτα Grand Prix, σε Αυστραλία και Κίνα ενώ στην Μελβούρνη είχε και ατύχημα στον αγώνα) επέστρεψε στους Racing Bulls και τη θέση του πήρε ο Yuki Tsunoda, ο οποίος σύμφωνα με αρκετούς έπρεπε να είναι εξαρχής η πρώτη επιλογή της Red Bull.
Παρόλα αυτά, ούτε αυτός έχει καταφέρει να αποδώσει τα αναμενόμενα, παρά τον αρχικό ενθουσιασμό της Red Bull με τις οδηγικές του ικανότητες.
Μάλιστα, τα ρεπορτάζ λένε πως στην Red Bull συζητείται ήδη η απομάκρυνση του. Και μάλιστα, νέος εκλεκτός μοιάζει να είναι ο Isack Hadjar. Ο νεαρός Γάλλο-Αλγερινός rookie εντυπωσιάζει στην παρθενική του σεζόν στη F1 και δεν είναι λίγοι αυτοί που βλέπουν σε αυτόν τον επόμενο teammate του Max Verstappen. Ωστόσο, ο CEO της Racing Bulls, Peter Bayer, καλεί τη Red Bull να μην τον πάρει «τόσο νωρίς», φτάνοντας στο σημείο να δηλώσει ότι ίσως χρειαστεί… να τον «δέσουν με χειροπέδες» για να τον κρατήσουν.
F1q Το «αντίο» πλησιάζει για τον Tsunoda
Η σεζόν 2025 είχε ξεκινήσει με υποσχέσεις για τον Yuki Tsunoda, ο οποίος πήρε προαγωγή στη Red Bull ύστερα από μόλις δύο Grand Prix, αντικαθιστώντας τον Liam Lawson. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν αυτή που περίμενε: ο Ιάπωνας έχει καταφέρει να συγκεντρώσει μόλις 7 βαθμούς σε 7 αγώνες, ενώ στα GP της Emilia Romagna και της Ισπανίας αποκλείστηκε από το Q1. Με τη συνεργασία της Red Bull με τη Honda να ολοκληρώνεται στο τέλος του 2025, θεωρείται πλέον εξαιρετικά απίθανο να συνεχίσει ο Tsunoda και το 2026.
Hadjar: Το νέο αστέρι που λάμπει
Ο Isack Hadjar, από την άλλη, δείχνει να είναι το μεγάλο στοίχημα που κερδίζει η Red Bull. Με βαθμούς στους 5 από τους 9 πρώτους αγώνες της σεζόν, και καλύτερο αποτέλεσμα την 6η θέση στο Μονακό, έχει κλέψει τις εντυπώσεις. Μπροστά του τότε τερμάτισαν μόνο οι δύο McLaren (Norris και Piastri), οι δύο Ferrari (Leclerc και Hamilton) και ο Verstappen.
Η απόδοσή του έχει ανοίξει συζητήσεις για ενδεχόμενη προαγωγή είτε μέσα στο 2025 είτε από την επόμενη σεζόν. Όμως ο Peter Bayer επιμένει πως είναι πολύ νωρίς:
«Για όνομα του Θεού, μην μας πάρετε αυτό το ταλέντο τόσο γρήγορα. Πρέπει να γνωρίσει όλο το περιβάλλον μέχρι το τέλος του 2026. Μέχρι τότε… ίσως χρειαστεί να τον δέσουμε με χειροπέδες!»
Ο Helmut Marko, σύμβουλος της Red Bull, επιβεβαιώνει ότι ο Hadjar είναι η μεγάλη έκπληξη της χρονιάς:
«Ξέραμε ότι είναι γρήγορος, αλλά η συνέπεια και η άνεσή του πίσω από το τιμόνι μάς εξέπληξαν. Όπου κι αν πάμε, αποδίδει αμέσως.»
Nico Rosberg: «Μην πας στη Red Bull!»
Πιο… ριζοσπαστική η άποψη του Nico Rosberg, ο οποίος εμφανίστηκε ξεκάθαρος:
«Αν ήμουν στη θέση του Hadjar, θα απέρριπτα κατηγορηματικά κάθε πρόταση από τη Red Bull. Δείχνει εξαιρετικά πράγματα στους Racing Bulls, είναι σε ιδανική θέση και δεν έχει κανένα λόγο να πάει δίπλα στον Verstappen. Πρέπει να πει “όχι”, και να το πει ξεκάθαρα.»
Δείτε επίσης

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

F1 – Hadjar: «Δεν είμαι έτοιμος για την περίπλοκη Red Bull – αλλά αν με καλέσουν, θα πάω»

F1: Το σχόλιο του Lando Norris για το ενδεχόμενο απαγόρευσης αγώνα στον Verstappen

Πρέπει να χρησιμοποιείς πιο παχύρευστο λάδι σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα;
