F1 - Montoya: «Η αρχή του τέλους για τον Verstappen στη Red Bull»

F1 - Montoya: «Η αρχή του τέλους για τον Verstappen στη Red Bull»

F1: Μετά από μια εντυπωσιακή περίοδο κυριαρχίας, φαίνεται πως αρχίζουν να φαίνονται οι πρώτες ρωγμές στη σχέση του Ολλανδού με την ομάδα του Milton Keynes.

Αν και βρισκόμαστε ακόμη στις αρχές της σεζόν, η McLaren έχει ήδη πάρει κεφάλι στη μάχη για τον τίτλο. Με τρεις νίκες σε τέσσερα Grand Prix, οι Lando Norris και Oscar Piastri βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας, ενώ η ομάδα προηγείται και στο κατασκευαστών, όπου βρίσκεται στο +58 βαθμούς από τη Mercedes.

Η Red Bull από την άλλη είναι ήδη 80 βαθμούς πίσω. Ο Verstappen είδε τη διαφορά του από την κορυφή να μεγαλώνει μετά από ένα προβληματικό Grand Prix στο Μπαχρέιν, όπου βρέθηκε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.

«Οι McLaren δεν είναι καν οι αντίπαλοί μου αυτή τη στιγμή. Απλώς συμμετέχω στο Πρωτάθλημα», δήλωσε ο Max στο Σακίρ.

F1 – Red Bull:Έχει ξεκινήσει ήδη η πτώση;

Αν και πέρυσι ο Verstappen κατάφερε, παρά τα προβλήματα, να κατακτήσει τον τέταρτο του τίτλο, οι αναλυτές λένε πως η πτωτική πορεία της Red Bull έχει ξεκινήσει από τότε. Η αυστριακή ομάδα δεν δείχνει το ίδιο ασταμάτητη, την ώρα που οι φήμες για αποχώρηση του Max φουντώνουν.

Το συμβόλαιό του έχει μεν διάρκεια έως το τέλος του 2028, ωστόσο υπάρχουν ρήτρες επίδοσης που του επιτρέπουν να αποχωρήσει αν βρεθεί εκτός Top 3, μετά από συγκεκριμένο σημείο της σεζόν.

Στην Red Bull φοβούνται, όπως έχει αποκαλύψει ο Helmut Marko:

«Η ανησυχία είναι μεγάλη. Πρέπει να φέρουμε βελτιώσεις, ώστε να έχει ένα μονοθέσιο που μπορεί να ξανακερδίσει.»

Montoya: Ήρθε η ώρα να επιλέξει – «επιτυχία ή χρήμα;»

Ο πρώην οδηγός F1 Juan Pablo Montoya δήλωσε στο Plejmo:

«Αυτό είναι η αρχή του τέλους του Verstappen στη Red Bull. Σχεδόν πρέπει να είναι έτσι.»

«Ήταν ευλογημένος που είχε για χρόνια το καλύτερο μονοθέσιο. Αλλά τώρα πρέπει να διαλέξει: θέλει να συνεχίσει να κερδίζει ή να πάρει πολλά χρήματα;»

Ο Montoya αναφέρεται στις έντονες φήμες που θέλουν τη Mercedes να διαθέτει τον καλύτερο κινητήρα για το 2026, ενώ η Aston Martin φέρεται να έχει καταθέσει πρόταση-μαμούθ $1 δισ. για να τον εντάξει στο πρόγραμμά της.

«Αν ήμουν στη θέση του, θα ανησυχούσα. Πριν έξι μήνες, μπορούσε να ζητήσει ό,τι ήθελε. Τώρα, ίσως χρειαστεί να χτυπήσει την πόρτα του Toto Wolff και να του πει: ‘Δώσε μου λιγότερα, αλλά άσε με να οδηγήσω το μονοθέσιό σου.’»

Mercedes ή Aston Martin;

Η μεγάλη ερώτηση είναι: θα κυνηγήσει την επιτυχία ή τα χρήματα;

«Αν θέλει να συνεχίσει να κερδίζει, θα πάει στη Mercedes. Αν θέλει να έχει μια ευκαιρία για νίκες και πολύ χρήμα, τότε θα πάει στον Lawrence Stroll και την Aston Martin.»

 

Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA