F1: Μετά την χειρότερη εμφάνιση της Mercedes για φέτος, ο George Russell ζήτησε από την ομάδα του να σκεφτεί γρήγορα για το πως θα ανακάμψει.
Μετά την απόσυρση του Kimi Antonelli μπροστά στο κοινό της πατρίδας τους (εξαιτίας προβλήματος στο γκάζι του μονοθέσιου του), ο George Russell έμεινε ως o μόνος οδηγός της Mercedes στο grid, με στόχο να φέρει πόντους στο Brackley και να τελειώσει όσο πιο ψηλά στις θέσεις της F1 γίνεται.
Τα πράγματα δεν ήρθαν, όμως, όπως τα ήθελε η Mercedes, με τον George Russell να τερματίζει στην 7η θέση, μένοντας στο +22.034 πίσω από τον πρώτο Verstappen.
Μάλιστα, και παρά το γεγονός πως ο Russell ξεκίνησε τον αγώνα της Κυριακής από την P3, ο Βρετανός δεν απείλησε σημαντικά τις θέσεις του βάθρου, ενώ ακόμα και οι 2 Ferrari που (μετά την κάκιστη εμφάνιση τους στις κατακτήτριες) ξεκίνησαν από τις θέσεις 11 και 12, κατάφεραν εν τέλει να τον ξεπεράσουν και να τον τερματίσουν σε καλύτερες θέσεις από αυτόν (4ος ο Hamilton και 6ος ο Leclerc).
Και αν και το πρόβλημα του Kimi Antonelli που τον ανάγκασε να αποσυρθεί από τον αγώνα δεν κρίνεται ως τόσο σοβαρό, η απουσία ρυθμού της Mercedes είναι κάτι που σίγουρα ανησυχεί τον George Russell.
F1: «Η απόδοση μας είναι…ανάποδη – Πρέπει να βρούμε άμεσα λύση»
«Όταν έχει ζέστη, είμαστε αργοί. Όταν έχει κρύο, είμαστε γρήγοροι. Το ίδιο συνέβη και πέρυσι», δήλωσε ο Russell στα μέσα ενημέρωσης μετά την Ίμολα.
«Έχουμε δοκιμάσει τα πάντα με το σετάρισμα για να βρούμε λύσεις, αλλά προφανώς υπάρχει κάτι πιο θεμελιώδες στο μονοθέσιο.Δεν θα έλεγα ότι μας τελειώνουν οι ιδέες για το πώς να λύσουμε το πρόβλημα με τα ελαστικά, αλλά όπως είπα, είναι κάπως ενσωματωμένο στο ίδιο το αυτοκίνητο.Αν δεις τη Ferrari πριν μερικά χρόνια, ήταν πάρα πολύ γρήγορη στις κατατακτήριες και αργή στον αγώνα. Τώρα έχουν κάνει σχεδόν στροφή 180 μοιρών και ούτε αυτοί καταλαβαίνουν πραγματικά το γιατί.Πρέπει να βρούμε έναν καλύτερο συμβιβασμό, ειδικά ενόψει του επόμενου αγώνα. Μπαίνουμε στο καλοκαίρι και αυτό δεν είναι καλός οιωνός για εμάς. Πρέπει να σκεφτούμε γρήγορα.»
Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα στην Ίμολα, ο Russell δυσκολευόταν με την πρόσφυση στο πίσω μέρος του μονοθέσιου , κάτι που απέδωσε στις υψηλές θερμοκρασίες της πίστας, ένα ακόμη στοιχείο που άλλες ομάδες διαχειρίστηκαν πολύ καλύτερα.
«Ήταν δύσκολο και προφανώς η 7η θέση δεν είναι εκεί που θέλουμε να βρισκόμαστε», είπε. «Από την αρχή του αγώνα είχα πρόβλημα με το πίσω μέρος του μονοθεσίου και δεν μπόρεσα να βρω έναν καλό ρυθμό.Με σχετικά υψηλή θερμοκρασία πίστας, υποφέραμε από υπερθέρμανση στον πίσω άξονα.Ήταν λοιπόν δύσκολο να κρατήσουμε τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας και αυτό φάνηκε στον ρυθμό μας. Δεν μπορέσαμε να φτάσουμε τον ρυθμό των πρώτων, οπότε ουσιαστικά περιοριστήκαμε σε διαχείριση ζημιών.Θα πάρουμε τα μαθήματα από αυτό το Σαββατοκύριακο και θα προχωρήσουμε γρήγορα στο Μονακό.Ανυπομονώ να βγω στην πίστα εκεί. Ήμασταν καλοί και σταθεροί στις κατατακτήριες φέτος, με δυνατούς γύρους και αυτό θα μας βοηθήσει την επόμενη εβδομάδα. Το Μονακό είναι ένας από αυτούς τους αγώνες όπου όλα εξαρτώνται από το Σάββατο, και είμαι αισιόδοξος για την απόδοσή μας εκεί.»
Τι είπε ο Bradley Lord (εκπρόσωπος της Mercedes αντί του απόντος Toto Wolff)
«Να φεύγεις από έναν αγώνα με μια 7η θέση και μία εγκατάλειψη είναι πολύ κάτω από τα στάνταρ που έχουμε θέσει ως ομάδα», δήλωσε.
«Από τους πρώτους γύρους, ο George ανέφερε έλλειψη σταθερότητας στο πίσω μέρος και δυσκολευόταν να κρατήσει τις θερμοκρασίες των πίσω ελαστικών υπό έλεγχο, κάτι που οδήγησε σε επιταχυνόμενη φθορά. Αυτό μας ανάγκασε να κάνουμε ένα νωρίτερο πιτ στοπ και να καταλήξουμε σε στρατηγική δύο στάσεων.» συμπλήρωσε.
«Έκανε τη δεύτερη στάση του υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC) λόγω της εγκατάλειψης του Esteban Ocon και είχε επιστρέψει στις θέσεις με βαθμούς όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας για την εγκατάλειψη του Kimi.Ήταν ξεκάθαρο ότι θα παραμέναμε στην πίστα εκείνη τη στιγμή και ο George πάλεψε σκληρά μέχρι τον τερματισμό – δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τη Ferrari του Lewis με πιο φρέσκα ελαστικά, αλλά στη συνέχεια κράτησε τη θέση του ως τον τερματισμό.»
Δείτε επίσης

Λάδι κινητήρα: Πόσο πρέπει να σφίγγεις το φίλτρο λαδιού

F1:Ο Adrian Newey θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση με την ομάδα της Aston Martin στο Μονακό

F1 – Fred Vasseur: «Σταματήστε να με ρωτάτε για την προσαρμογή του Hamilton στην Ferrari»

Φρένα αυτοκινήτου: Μπορείς να κάνεις ζημία στο σύστημα πέδησης αν πατάς φρένο με δύναμη;

Φίλτρο αέρα κινητήρα: Αξίζει να επενδύσεις σε πιο ακριβά εξαρτήματα- Τί ακριβώς ισχύει
