F1: Η απάντηση του Max Verstappen στα σχόλια του George Russell σχετικά με το περιστατικό ανάμεσα στους δύο στο ισπανικό GP.
Ο αγώνας της Κυριακής έκρυβε αρκετό δράμα. Ο Max Verstappen, στις τελευταίες στιγμές του αγώνα, και παρά το γεγονός πως έλαβε οδηγία να αφήσει το Russell της Mercedes να τον περάσει, συγκρούστηκε μαζί του σε ένα περιστατικό που πολλοί χαρακτήρισαν από… αψυχολόγητο ως εσκεμμένο.
Θυμίζουμε πως οι δύο οδηγοί δεν έχουν και την καλύτερη σχέση, αφού ουκ ολίγες φορές έχουν βρεθεί σε αντιπαράθεση. Πέρυσι, τεράστια συζήτηση είχε γίνει σχετικά με την κόντρα που ξεκίνησε από το Lusail, όταν ο Verstappen έλαβε ποινή μιας θέσεως επειδή επιβράδυνε μπροστά στον οδηγό της Mercedes. Russell και Verstappen προκαλέστηκαν από τους αγωνοδίκες, όπου και ακολούθησε έντονη κόντρα, με τους δύο οδηγούς να ανταλλάσσουν βαριές κουβέντες. Συγκεκριμένα, ο Russell υποστήριξε πως ο Verstappen τον απείλησε ότι «θα του κολλήσει το κεφάλι στον τοίχο» και τον Verstappen να υποστηρίζει ότι δεν είπε πότε κάτι τέτοιο και ότι ο οδηγός της Mercedes είναι «δειλός και διπρόσωπος».
Έπειτα, είχαμε και άλλες μίνι κόντρες, όπως για παράδειγμα στο ετήσιο δείπνο των οδηγών, όπου ο αργοπορημένος Russell που έφτασε τελευταίος στο δείπνο ,τράβηξε την μόνη κενή καρέκλα που βρισκόταν δίπλα στον Verstappen και την πήρε μακριά για να μην κάτσει κοντά του.
Φέτος, οι οδηγοί είχαν κρατήσει τους τύπους, ωστόσο το περιστατικό που αναφέραμε παραπάνω αναζωπύρωσε την κόντρα.
F1: Οι δηλώσεις του Russell για το περιστατικό
«Δεν ξέρω τι σκεφτόταν. Ήταν πολύ εσκεμμένο, ειλικρινά. Το βλέπουμε συχνά σε sim racing και στο iRacing, ποτέ όμως στη Formula 1. Είναι ντροπή, γιατί ο Max είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο, αλλά τέτοιες κινήσεις είναι εντελώς περιττές. Απογοητεύει και τα νέα παιδιά που τον βλέπουν ως πρότυπο», δήλωσε ο Russell.
Ο Ολλανδός τιμωρήθηκε με 10 δευτερόλεπτα ποινή και 3 βαθμούς ποινής στην αγωνιστική του άδεια, καταλήγοντας 10ος στον αγώνα, ενώ ο Russell τερμάτισε 4ος.
Ο Russell ανέφερε επίσης:
«Στο τέλος, εγώ ωφελήθηκα. Δεν θα χάσω τον ύπνο μου για αυτό. Αλλά βάζουμε τη ζωή μας σε κίνδυνο εκεί έξω. Ευτυχώς τα μονοθέσια είναι πολύ ασφαλή πλέον, αλλά δεν πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο.»
Σε ερώτηση αν η παλιά κόντρα τους από το 2024 επηρέασε το περιστατικό – όταν ο Verstappen είχε δηλώσει πως «έχασε τον σεβασμό» για τον Russell και ο Βρετανός τον είχε κατηγορήσει για bullying – ο Russell απάντησε:
«Όλα φαίνονταν πολύ παράξενα. Δεν ξέρω τι περνούσε από το μυαλό του.»
Η απάντηση του Verstappen: «Θα του φέρω τα χαρτομάντιλα»
Αφού οι δημοσιογράφοι μετέφεραν στον Verstappen ότι ο Ράσελ δήλωσε πως ήταν «ανήσυχος για τα μικρά παιδιά που παρακολουθούν», ο Ολλανδός απάντησε σαρκαστικά:
«Ε, θα φέρω χαρτομάντιλα την επόμενη φορά», είπε. «Αυτός έχει τη δική του άποψη, εγώ έχω τη δική μου. Είναι καλύτερα να επικεντρωνόμαστε στον αγώνα, που νομίζω ήταν αρκετά καλός».
Καθώς βρέθηκε σε στρατηγική τριών πιτ στοπ, ο Verstappen φαινόταν έτοιμος να διεκδικήσει τουλάχιστον τη δεύτερη θέση από τον Lando Norris, αλλά ένα καθυστερημένο αυτοκίνητο ασφαλείας και η έλλειψη φρέσκων μαλακών ελαστικών ανάγκασαν τη Red Bull να του βάλει σκληρά.
Ως αποτέλεσμα, Leclerc και Russell κατάφεραν να τον προσπεράσουν στην πίστα.
«Με τα σκληρά ελαστικά, απλώς δεν είχα καθόλου πρόσφυση», είπε ο Φερστάπεν.
«Δεν μας είχαν μείνει καλά μαλακά ελαστικά, επειδή κάναμε εκείνη την τριπλή στάση. Ήμασταν απλώς άτυχοι».
«Νομίζω ότι μέχρι εκείνο το σημείο τα πράγματα πήγαιναν αρκετά καλά για εμάς. Δεν είχαμε τον ρυθμό των McLaren, αλλά με τα τρία πιτ στοπ, φαινόμασταν ανταγωνιστικοί, τους ασκούσαμε τουλάχιστον λίγη πίεση, σε σημείο που έπρεπε να πιέσουν».
«Δυστυχώς, εκείνο το αυτοκίνητο ασφαλείας ήρθε στη χειρότερη δυνατή στιγμή. Αλλά αυτό είναι μέρος των αγώνων».
«Ύστερα, με το σκληρό ελαστικό, είχα μια πολύ επικίνδυνη στιγμή στην τελευταία στροφή, επειδή δεν μπορούσα να κρατηθώ κοντά στους άλλους που φορούσαν μαλακά».
«Και στην ευθεία, με χτύπησαν ήδη πριν τη Στροφή 1, και μετά ξανά στη Στροφή 1. Και τότε μου είπαν να δώσω τη θέση πίσω».
«Αλλά ειλικρινά, νομίζω πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουμε είναι ότι τα στάνταρ των αγώνων — το τι επιτρέπεται και τι όχι — δεν είναι πολύ φυσικά, και αυτό είναι αρκετά απογοητευτικό».
«Και φυσικά, μερικές φορές σε ευνοεί, μερικές φορές όχι. Και σήμερα, δεν με ευνόησε».
Δείτε επίσης

Τεχνικό: Τι κάνουν οι πιστόνες της δαγκάνας φρένου σε ένα αυτοκίνητο;

Γιατί υπάρχουν εξογκώματα στο τιμόνι του αυτοκινήτου;

Renault Symbioz: Oικογενειακό SUV με τιμή από 28.900 € και κατανάλωση στα 4,6 λτ/100 χλμ.

Το νέο Toyota Aygo X 2026 ανανεώθηκε: Υβριδικό και με περισσότερα άλογα

F1 – Lewis Hamilton για GP Ισπανίας: «Ο χειρότερος αγώνας που είχα ποτέ μου»
