F1: Αντεπίθεση της McLaren στις ομάδες που την κατηγόρησαν για παρατυπίες. Τι είπε ο επικεφαλής της ομάδας.
Όπως και να το δει κανείς, η ομάδα από το Woking φαίνεται να κάνει ό,τι θέλει στην φετινή F1, αφού μετράει 6 νίκες σε 8 αγώνες, είναι πρώτη με τεράστια διαφορά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών(172 βαθμοί), ενώ Norris και Piastri βρίσκονται σε στενή μονομαχία για την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα οδηγών.
Σε κάθε αγώνα, ανεξαρτήτως συνθηκών, φαίνονται «άπιαστοί» και ένα βήμα πιο μπροστά από τις υπόλοιπες ομάδες. Έχουν καλή στρατηγική άλλα κυρίως καλή απόδοση σε κάθε πίστα.
Ένα χαρακτηριστικό της ομάδας που την έχει ξεχωρίσει είναι η διαχείριση των ελαστικών της, που είναι πάντα καλύτερη από τις υπόλοιπες ομάδες. Κάτι που έχει προκαλέσει από ερωτηματικά μέχρι και ευθείς κατηγορίες από τις υπόλοιπες ομάδες του grid. Μάλιστα, η Red Bull χρησιμοποίησε θερμικές κάμερες για να εξετάσει πιο εξονυχιστικά τα ελαστικά της και διέρρευσε στα media πως η McLaren πρέπει να χρησιμοποιεί κάποια παράτυπη μέθοδο για να τα κρατάει δροσερά.
Ωστόσο, το μονοθέσιο της McLaren έχει περάσει κάθε έλεγχο της FIA, χωρίς να διαπιστώνεται κάποια παρατυπία ή παράνομη μέθοδος.
Καρφιά του Zak Brown στις ομάδες της F1 – «Φωτογραφίζει» την Red Bull;
Ο Zak Brown, μάλιστα, υποστήριξε ότι «δεν υπάρχει κάτι πίσω από το MCL39, εκτός από την σκληρή δουλεία των μηχανικών της». Και μάλιστα άφησε υπονοούμενα για τις υπόλοιπες ομάδες, λέγοντας τους ότι κυνηγούν «φαντάσματα» και ότι «στην θέση τους θα επικεντρωνόταν στο δικό τους μονοθέσιο».
Σε νέες δηλώσεις του, δεν μάσησε τα λόγια του , υποδεικνύοντας ότι η τοξικότητα του πολιτικού παιχνιδιού στη F1 έχει ξεπεράσει τα όρια. Παρότι παραδέχεται ότι η εξωαγωνιστική αντιπαλότητα είναι πλέον μέρος του θεάματος, ξεκαθάρισε πως υπάρχουν ομάδες (μία κυρίως) που κάνουν κατάχρηση της διαδικασίας καταγγελιών προς την FIA, δημιουργώντας «ψευδείς ισχυρισμούς» με μοναδικό σκοπό να αποσπάσουν την προσοχή.
«Το άθλημα έχει φτάσει σε σημείο όπου ορισμένοι χρησιμοποιούν την FIA σαν εργαλείο διάσπασης αντί να επικεντρώνονται στην πίστα. Έχω μιλήσει για αυτό με την Ομοσπονδία. Νομίζω ότι κάποιοι σπαταλούν πολύτιμο χρόνο και πόρους της FIA με αβάσιμες καταγγελίες», δήλωσε ο CEO της McLaren.
Με αφορμή τους υπαινιγμούς γύρω από τη McLaren και το υποτιθέμενο πλεονέκτημα στα εύκαμπτα φτερά, ο Brown προτείνει να τεθούν οικονομικοί φραγμοί για την υποβολή ενστάσεων:
«Αν θες να καταγγείλεις κάτι, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά βάλε χρήματα στο τραπέζι – ένα σοβαρό ποσό που θα μετράει στο cost cap. Αν η καταγγελία αποδειχθεί βάσιμη, θα πάρεις πίσω τα χρήματά σου. Αν όχι, τα χάνεις. Έτσι, θα σταματήσουν οι ομάδες να ξοδεύουν $25.000 ή $50.000 για καθαρά τακτικές αποσταθεροποίησης.»
Ο Αμερικανός επιχειρηματίας δεν επιθυμεί να εξαλείψει την ένταση ή την αντιπαλότητα από το σπορ ,το αντίθετο:
«Δεν θέλουμε να αφαιρέσουμε το πάθος και τις κόντρες από τη Formula 1. Είναι μέρος του DNA της. Όμως πρέπει να μπουν όρια. Όπως δύο μποξέρ που προκαλούν ο ένας τον άλλον πριν τον αγώνα — εντάξει. Όχι όμως και να εργαλειοποιούμε τους θεσμούς.»
Ο Brown υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται για δομικό πρόβλημα του σπορ, αλλά για συμπεριφορές συγκεκριμένων προσώπων:
«Δεν πιστεύω ότι πρόκειται για μια ευρεία παθογένεια. Όμως υπάρχουν ορισμένοι που έχουν ξεπεράσει κατά πολύ το αποδεκτό επίπεδο πολιτικών παιχνιδιών.»
Δείτε επίσης

Τι να κάνεις για να μην υπερθερμαίνεις ποτέ το κιβώτιο ταχυτήτων σου σε αυτόματο αμάξι

F1: Ο Leclerc ζητάει από τους φίλους της Ferrari να ρίξουν τις προσδοκίες μετά το GP του Μονακό

F1: Ο Verstappen δεν κυνηγά το πρωτάθλημα φέτος; Τι δήλωσε πριν το GP Ισπανίας

Volkswagen: «Οι οδηγοί θέλουν φυσικά κουμπιά, όχι οθόνες παντού»

Πώς επηρεάζει η ιπποδύναμη την επιτάχυνση του αυτοκινήτου σου – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το τι κάνει ένα αυτοκίνητο γρήγορο
