F1 - Oscar Piastri: «Πήραμε λάθος αποφάσεις – Δύσκολη Κυριακή στην Ίμολα»

F1 - Oscar Piastri: «Πήραμε λάθος αποφάσεις – Δύσκολη Κυριακή στην Ίμολα»

F1: Ο Αυστραλός παραδέχτηκε πως η στρατηγική της McLaren τον έβαλε σε δύσκολη θέση, ειδικά απέναντι σε έναν ασταμάτητο Verstappen

F1 – McLaren: «Δεν ήταν η καλύτερη Κυριακή μας»

Ο Oscar Piastri εμφανίστηκε ειλικρινής και επικριτικός απέναντι στη στρατηγική της McLaren στο Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια, θεωρώντας πως τα λάθη στην επιλογή τακτικής τον εμπόδισαν να διεκδικήσει τη νίκη. Ξεκινώντας από την pole, ο Αυστραλός έχασε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή από τον Max Verstappen και στη συνέχεια αναγκάστηκε να παλέψει μέσα σε πυκνή κίνηση, καθώς η ομάδα του τον έφερε νωρίς στα pits.

«Νομίζω ότι κάναμε μερικές λάθος επιλογές. Δεν ήταν η καλύτερή μας Κυριακή», δήλωσε αμέσως μετά τον τερματισμό.
«Υπάρχουν πολλά που πρέπει να αναλύσουμε και να επανεξετάσουμε από αυτόν τον αγώνα.»

Η κρίσιμη προσπέραση του Verstappen

Σχολιάζοντας τη φάση του πρώτου γύρου, όπου ο Verstappen τον πέρασε στην πρώτη στροφή, ο Piastri παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος εκτίμηση στο φρενάρισμα:

«Φρέναρα πολύ νωρίς και… ναι, ήταν και καλή κίνηση από τον Max. Συγχαρητήρια στον Max και στη Red Bull. Είχαν και ρυθμό σήμερα, οπότε θα δούμε ξανά αυτή τη φάση για να δούμε πώς μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε καλύτερα στο μέλλον.»

Η στρατηγική που γύρισε μπούμερανγκ

Η απόφαση της McLaren να μπει νωρίς στα pits με τον Piastri τον έβγαλε μέσα σε έντονη κίνηση, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο. Όταν αργότερα εμφανίστηκε το Virtual Safety Car, ο Verstappen και ο Norris ωφελήθηκαν, ενώ ο Piastri δεν είχε πλέον διαθέσιμη άλλη γόμα σκληρών ελαστικών για να προστατευτεί στο φινάλε.

«Το VSC ήρθε την τέλεια στιγμή για τον Max και τον Lando, ενώ εγώ είχα ήδη χρησιμοποιήσει και τα δύο σετ σκληρών ελαστικών», εξήγησε.
«Αυτό έκανε πολύ δύσκολη την επανεκκίνηση. Προσπάθησα να κρατηθώ στη δεύτερη θέση, αλλά απλώς δεν είχα καθόλου πρόσφυση. Έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά δεν έφτανε.»

Ο Norris έκανε τη διαφορά

Η ημέρα ήταν πιο θετική για τον teammate του, Lando Norris, ο οποίος επωφελήθηκε από το VSC και κατάφερε να τερματίσει δεύτερος, αφήνοντας πίσω του τον Piastri. Παρά τη διαφορά στρατηγικής, ο Norris κράτησε χαμηλούς τόνους:

«Ήταν ένας μακρύς, δύσκολος αγώνας, και δεν ήταν εύκολο να προσπεράσεις», είπε.
«Αλλά κάναμε ό,τι μπορούσαμε.»

Μετά την Ίμολα, ο Norris πλησίασε τον Piastri στη βαθμολογία, με τη διαφορά τους να μειώνεται στους 13 βαθμούς.

Δείτε επίσης

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό