F1: Το απαράδεκτο πρόβλημα στο μονοθέσιο του Norris βρήκε η McLaren

F1: Το απαράδεκτο πρόβλημα στο μονοθέσιο του Norris βρήκε η McLaren

F1: 2 στα δύο για την McLaren στην φετινή σεζόν, ωστόσο ο Andrea Stella,επικεφαλής της McLaren, θεωρεί ότι το πρόβλημα στα φρένα του Lando Norris ήταμ απαραδέκτο.

Παρόλο που ο Lando Norris κατάφερε να κρατήσει τη δεύτερη θέση στο Grand Prix της Σαγκάης για την F1 , ο επικεφαλής της McLaren,Andrea Stella, χαρακτήρισε το πρόβλημα στα φρένα του Βρετανού «απαράδεκτο».

F1: Το πρόβλημα στα φρένα για τον Norris της McLaren

Στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Norris ο οποίος βρισκόταν στην δεύτερη θέση πίσω από τον Oscar Piatri, ανέφερε στον μηχανικό του,Will Joseph, ότι το πεντάλ των φρένων γινόταν όλο και πιο «μακρύ».

Το πρόβλημα επιδεινώθηκε σταδιακά, επηρεάζοντας τους χρόνους του, οι οποίοι έπεσαν από 1:36 στα 1:38. Καθώς ο Russell πλησίαζε απειλητικά, ο Norris αναγκάστηκε να φρενάρει νωρίτερα σε κάθε γύρο, χάνοντας χρόνο και τερματίζοντας τελικά μόλις δύο δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της Mercedes.

Ο Stella εξήγησε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από διαρροή σε ένα από τα εξαρτήματα του συστήματος πέδησης (χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για λόγους πνευματικής ιδιοκτησίας).

Για να αποφευχθεί η πλήρης απώλεια των φρένων, ο Norris έπρεπε να μειώσει σταδιακά την πίεση στο πεντάλ, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να φρενάρει όλο και πιο νωρίς: αρχικά στα 100 μέτρα, μετά στα 200 και τελικά στα 300 μέτρα πριν από τις στροφές.

Ο Stella τόνισε ότι, αν και η ομάδα και ο Norris διαχειρίστηκαν το πρόβλημα αποτελεσματικά, το γεγονός ότι έφτασε σε κρίσιμο σημείο είναι «απαράδεκτο» από άποψη αξιοπιστίας και ότι η McLaren πρέπει να βελτιωθεί σε αυτόν τον τομέα.

Ραδιοεπικοινωνία Norris – Joseph

  • Γύρος 47: Norris : «Το πεντάλ των φρένων είναι λίγο πιο μακρύ».
  • Γύρος 48: Norris : «Το πεντάλ έχει γίνει πολύ πιο μακρύ».
  • Γύρος 48: Joseph: «Το βλέπουμε, αλλά δεν αλλάζει η δύναμη πέδησης, μόνο η αίσθηση».
  • Γύρος 49: Joseph: «Lando, το πεντάλ θα συνεχίσει να γίνεται μακρύτερο».
  • Γύρος 50: Joseph: «Προτιμώ να τερματίσουμε δεύτεροι παρά να μην τερματίσουμε καθόλου. Όχι απότομο φρενάρισμα».
  • Γύρος 52: Joseph: «Πέντε γύροι ακόμα. Το πρόβλημα στα φρένα χειροτερεύει, μείωσε την πίεση».
  • Γύρος 54: Joseph: «Η κατάσταση γίνεται κρίσιμη, διαχειρίσου την πίεση πέδησης στις στροφές 6 και 14».

 

Δείτε επίσης

Γιατί δεν πρέπει πότε να οδηγείς με νεκρά σε κατηφόρα

Γιατί δεν πρέπει πότε να οδηγείς με νεκρά σε κατηφόρα

Τι κοινό έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW και τα… χταπόδια;

Τι κοινό έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW και τα… χταπόδια;

F1:«Η ομάδα του Max είναι η Red Bull» – Η Aston Martin βάζει τέλος στις φήμες για μεταγραφή Verstappen;

F1:«Η ομάδα του Max είναι η Red Bull» – Η Aston Martin βάζει τέλος στις φήμες για μεταγραφή Verstappen;

Toyota Land Cruiser Hybrid 48V: Στην εξηλεκτρισμένη εποχή και το θρυλικό SUV

Toyota Land Cruiser Hybrid 48V: Στην εξηλεκτρισμένη εποχή και το θρυλικό SUV

Συντήρηση αυτοκινήτου: 9 μύθοι που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

Συντήρηση αυτοκινήτου: 9 μύθοι που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

F1: Αναβαθμίσεις στην SF-25 φέρνει η Ferrari για το GP της Αυστρίας

F1: Αναβαθμίσεις στην SF-25 φέρνει η Ferrari για το GP της Αυστρίας