F1:«Μόνο σε πίστες χωρίς προσπεράσεις μπορώ να νικήσω τη McLaren» λέει ο Verstappen

F1:«Μόνο σε πίστες χωρίς προσπεράσεις μπορώ να νικήσω τη McLaren» λέει ο Verstappen

F1:Ο Max Verstappen δήλωσε πως η μόνη ρεαλιστική πιθανότητα να κερδίσει τη McLaren στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 το 2025 είναι σε πίστες όπου οι προσπεράσεις είναι εξαιρετικά δύσκολες.

Η McLaren έχει κερδίσει όλους τους αγώνες της σεζόν εκτός από έναν και είναι το ξεκάθαρο φαβορί για τα πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών, ,με τον Ολλανδό να πιστεύει ότι η Red Bull χρειάζεται κάτι παραπάνω από εξαιρετικές εμφανίσεις για να διατηρήσει το νούμερο 1 στο μονοθέσιό του.

F1 – Red Bull: Επιστροφή στο νούμερο 33;

Ο Verstappen χρησιμοποιεί το νούμερο 1 ως εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής, όμως είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει στο αγαπημένο του νούμερο 33, καθώς η διαφορά από τη McLaren μεγαλώνει. Ο Oscar Piastri έχει κατακτήσει τρεις σερί νίκες και οδηγεί τη βαθμολογία, ενώ ο Lando Norris προηγείται κατά 16 βαθμούς του τρίτου Verstappen.

Ελπίδες στο… Monaco

Όταν ρωτήθηκε για το πού μπορεί να ανακτήσει έδαφος, ο Verstappen απάντησε ότι οι πίστες με περιορισμένες ευκαιρίες προσπέρασης είναι η μοναδική ελπίδα για κάποια νίκη:

«Περιμένω με ενδιαφέρον κάποιες πίστες που μου αρέσουν, αλλά ρεαλιστικά, με τη διαφορά που έχουν, δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες», είπε.
«Αλλά ίσως σε πίστες που δεν μπορείς να προσπεράσεις, έχεις μια ευκαιρία. Θα δούμε τι θα γίνει στο Monaco.»

Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι το Monaco δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα φιλικό για την ομάδα του:

«Το Monaco δεν ήταν η δυνατή μας πίστα στο παρελθόν. Μερικές φορές όλα πηγαίνουν καλά, αλλά δεν μπορείς να ποντάρεις σε αυτό κάθε φορά».

McLaren: Έκπληξη ακόμα και για την ίδια την ομάδα

Παρά τη σαφή κυριαρχία τους, η McLaren παραμένει διστακτική στο να αποδεχτεί τον τίτλο του φαβορί. Μετά τον αγώνα στο Μαϊάμι, ο επικεφαλής της ομάδας, Andrea Stella, παραδέχθηκε πως και ο ίδιος εξεπλάγη από τη διαφορά απόδοσης με τον Verstappen:

«Με εξέπληξε το πόσο μεγάλη ήταν η διαφορά. Περίμενα ότι θα είχαμε ένα μικρό προβάδισμα λόγω της διαχείρισης των ελαστικών, αλλά δεν περίμενα ότι θα φτάναμε σε αυτό το επίπεδο απόδοσης».

Η επιτυχία βασίζεται στη δουλειά στους τομείς κλειδιά

Ο Stella σημείωσε ότι η βελτίωση της McLaren αποδίδεται σε στοχευμένη μηχανολογική δουλειά, ιδιαίτερα στη σχέση μονοθεσίου και ελαστικών:

«Αν με ρωτούσατε πριν τη σεζόν, θα σας έλεγα ότι επενδύσαμε στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης με τα ελαστικά, αλλά όχι ότι θα βλέπαμε τόσο μεγάλη διαφορά».

Παραδέχθηκε επίσης ότι το μονοθέσιο δεν αποδίδει τόσο καλά στις κατατακτήριες, ειδικά με νέα ελαστικά και άδειο ρεζερβουάρ, αλλά στη διάρκεια του αγώνα αποδίδει άριστα, ειδικά σε θερμές συνθήκες.

 

Δείτε επίσης

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό