Formula 1 - Haas: φέρτε πίσω τον Στάινερ!

Formula 1 - Haas: φέρτε πίσω τον Στάινερ!

Η είδηση της «απόλυσης» του Γκίνθερ Στάινερ από το τιμόνι της αγωνιστικής ομάδας της F1 Haas, ήταν κεραυνός εν αιθρία στο κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ειδικότερα της Formula1.

Στα κοινωνικά δίκτυα επικράτησε χάος. Οι φίλοι του σπορ εξέφρασαν τη θλίψη και την απογοήτευσή τους για την αποχώρηση του Ιταλού σούπερσταρ της ομάδας της Haas και των πάντοκς της F1.

Ξηλώνει τη Haas ο Κομάτσου;

Δεν έφυγε μόνο ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, αλλά και τεχνικός διευθυντής της, o Σιμόνε Ρέστα. Μάλλον, ο νέος αγωνιστικός διευθυντής Αγιάο Κομάτσου τον θεωρεί άνθρωπο του Στάινερ και θέλει να ξεκαθαρίσει άμεσα το τοπίο, για να μπορέσει να εφαρμόσει χωρίς πρόβλημα ή εμπόδια το πλάνο του για την ομάδα.

Προφανώς και ο Κομάτσου έχει πάρει το πράσινο φως από τον Τζιν Χάας ιδιοκτήτη της ομάδας. Η Haas, την οποία έστησε και προετοίμασε για την F1 από την πρώτη μέρα, ο δαιμόνιος Γκίνθερ Στάινερ, είχε πέρσι μια κακή χρονιά. Τα κακά αποτελέσματα οδήγησαν στην έξοδο τον Στάινερ και την εδραίωση του Κομάτσου. Φυσικό επακόλουθο ήταν να φύγουν άμεσα κάποιοι στενοί συνεργάτες του Ιταλού, όπως ο Ρέστα.

Εξέφρασαν την αγάπη τους

Την αγάπη και την ευγνωμοσύνη τους εξέφρασαν από τους πρώτους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από τις προσωπικές τους σελίδες, οι οδηγοί της Haas, Κέβιν Μάγκνουσεν και Νίκο Χούλκενμπεργκ. Οι δυο οδηγοί είχαν αρμονική συνεργασία με τον Ιταλό. Ο Μάγκνουσεν μάλιστα και μακροχρόνια, ενώ ο Χούλκενμπεργκ βρήκε ξανά τιμόνι χάρη στον Στάινερ, που τον εμπιστεύτηκε και αυτό ο Γερμανός δεν το ξέχασε.

Κέβιν Μάγκνουσεν

«Σε ευχαριστώ Γκίνθερ. Σε ευχαριστώ, που με πήρες το 2017 σε αυτό το ταξίδι και σε ευχαριστώ που με έφερες ξανά το 2022. Και τις δυο φορές ήταν ευχάριστο και τρομερή πρόκληση – μα ποτέ δεν ήταν βαρετό. Στο καλό και ό,τι καλύτερο».

Νίκο Χούλκενμπεργκ

«Σε ευχαριστώ Γκίνθερ. Για την εμπιστοσύνη σου, τη φιλία σου και την ευκαιρία, που μου έδωσες να τρέξω ξανά στην F1. Eίσαι στα σίγουρα ωραία προσωπικότητα. …ότι καλύτερο».


About the author


Δείτε επίσης

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών