Formula1: Aν ο Κάρλος Σάινθ ήταν Βρετανός θα του είχαν κάνει ντοκιμαντέρ! (video)

Formula1: Aν ο Κάρλος Σάινθ ήταν Βρετανός θα του είχαν κάνει ντοκιμαντέρ! (video)

Μετά την ηρωική νίκη του Κάρλος Σάινθ στην Αυστραλία, η ισπανική εφημερίδα Marca, ξεσπάθωσε και έγραψε …αλήθειες. Κάποιες από αυτές πόνεσαν, άλλες όμως ήταν απόλυτα παραδεκτές από τους φίλους της F1.

Έξω από τα δόντια!
Η αθλητική εφημερίδα Marca, η μεγαλύτερη εφημερίδα της Ισπανίας, τα έγραψε “έξω από τα δόντια” μετά το Grand Prix της Αυστραλίας. “Η Ferrari επέλεξε να απορρίψει τον σημερινό της, καλύτερο οδηγό, τον Κάρλος Σάινθ για να πάρει τον Λιούις Χάμιλτον, έναν οδηγό σε σαφή πτώση, όχι τόσο σε ταλέντο, όσο σε ήθος και συμπεριφορά. Η απόφαση δεν βασίζεται σε αθλητικές αξίες, αλλά μάλλον στο μάρκετινγκ. Το πιθανότερο ο Χάμιλτον, δεν θα μπορέσει να νικήσει τον Λεκλέρκ το 2025. Το επίτευγμα του Σάινθ, σίγουρα θα άξιζε ένα πλήρες ντοκιμαντέρ, αν ήταν Βρετανός, όπως ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Σάινθ νίκησε, 15 μέρες μετά την επέμβαση σκωληκοειδίτιδας και με τρεις ακόμα νωπές τομές στην κοιλιά του».

Δεν φταίει ο Χάμιλτον!
Ο βρετανικός Τύπος θεώρησε αυτό το άρθρο επίθεση κατά του Λιούις Χάμιλτον. Αν θυμηθούμε και τα επικριτικά σχόλια του Φερνάντο Αλόνσο για τις δηλώσεις του Χάμιλτον για το τάχατες παιδικό του όνειρο να οδηγήσει για την ιταλική ομάδα, ενώ έψαχνε να βρει ομάδα για να φύγει από τη Mercedes, επιδιώκοντας συμβόλαιο με περισσότερα χρήματα -είχε πριν χτυπήσει την πόρτα της Redbull – τότε το παζλ, μάλλον κλείνει υπέρ των Ισπανών. Ωστόσο, θα έπρεπε να ξέρουν, πως η Formula 1 είναι σπορ για λίγες ώρες το απόγευμα της Κυριακής και όλες τις υπόλοιπες είναι καθαρή μπίζνα. Και ως γνωστόν στις μπίζνες ο πόλεμος είναι αδυσώπητος. Σίγουρα δεν φταίει ο Χάμιλτον για την απόφαση της Ferrari. Από την άλλη οι Ισπανοί έχουν δίκιο να φωνάζουν για την υποστήριξη των Βρετανών, σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς – κάτι που συνέβαινε από την αρχή της σύστασης της F1 και δεν είναι χθεσινό, ούτε πρόκειται να αλλάξει σύντομα.

Δείτε το video με την απίστευτη περιγραφή του τερματισμού!

Δείτε επίσης

Οδηγούμε το Νέο Nissan Pathfinder 2026: Ανανεωμένο, αλλά είναι αυτό που περιμέναμε;

Οδηγούμε το Νέο Nissan Pathfinder 2026: Ανανεωμένο, αλλά είναι αυτό που περιμέναμε;

Toyota GR Corolla: Η μεγάλη επιστροφή στα ράλι για να κατακτήσει την Αμερική το 2026

Toyota GR Corolla: Η μεγάλη επιστροφή στα ράλι για να κατακτήσει την Αμερική το 2026

Le Mans: Τέλος εποχής για τη θρυλική Γέφυρα Dunlop – Τη θέση της παίρνει η Goodyear

Le Mans: Τέλος εποχής για τη θρυλική Γέφυρα Dunlop – Τη θέση της παίρνει η Goodyear

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland