Formula1: Γιατί ο Κάρλος Σάινθ λατρεύει το Grand Prix Ιαπωνίας;

Formula1: Γιατί ο Κάρλος Σάινθ λατρεύει το Grand Prix Ιαπωνίας;

Ο Κάρλος Σάινθ έφτασε στην Ιαπωνία ακόμα γεμάτος ικανοποίηση και αισιοδοξία από τη νίκη στην Αυστραλία. Στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου ο Ισπανός αγαπά να αγωνίζεται και δεν κρύβει την προτίμηση του. Η πίστα στη Suzuka είναι η αγαπημένη του πίστα.

Μοναδικό κομμάτι!
Ο οδηγός της Ferrari ξεκίνησε την αγωνιστική του εβδομάδα, συναντώντας τους δημοσιογράφους στη συνέντευξη Τύπου της FIA, πριν από τον αγώνα. «Μετά τη νίκη στη Μελβούρνη πέρασα μερικές μέρες χαλαρώνοντας, αλλά το καλύτερο ήταν να μπορέσω να επιστρέψω στη δουλειά από την πλευρά της φυσικής κατάστασης, τώρα που το τραύμα από την επέμβαση της σκωληκοειδούς απόφυσης δεν μου προκαλεί πλέον μεγάλα προβλήματα», είπε ο Κάρλος Σάινθ.

Ο Ισπανός είπε επίσης, ότι είναι πάντα πολύ χαρούμενος, όταν αγωνίζεται στη Σουζούκα. «Θα έλεγα, ότι είναι το αγαπημένο μου κομμάτι, όλης της σεζόν», σχολίασε. «Έχει τα πάντα και απαιτεί τα μέγιστα από το αυτοκίνητο και από τον οδηγό. Προσωπικά, θεωρώ ότι τα σημεία της πίστας, όπου χάνεις χρόνο, αν περάσεις τις λευκές γραμμές είναι τα καλύτερα. Αυτό ακριβώς είναι που κάνει την πίστα μοναδική γιατί κάθε λάθος σου κοστίζει ακριβά, δεδομένου, ότι τα προστατευτικά ασφαλείας είναι πολύ κοντά. Στο πρώτο της μέρος η πίστα είναι απλά υπέροχη, αλλά ειλικρινά δεν υπάρχει ούτε μια στροφή, που να μην μου αρέσει. Είναι μια πραγματική πίστα για οδηγό και ανυπομονώ να μπω στο αυτοκίνητο και να την αντιμετωπίσω».

Τσίτα τα γκάζια και στις υπογραφές!
Ο Σάινθ αυτό τον καιρό έχει το μυαλό του και στον αγώνα του εκτός πίστας. Ο Ισπανός θέλει να εξασφαλίσει νωρίς μια θέση σε ομάδα για τα επόμενα κρίσιμα χρόνια. “Οι επόμενες δυο εβδομάδες θα είναι πολύ κρίσιμες και θα χρειαστεί να τρέξουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να ολοκληρώσουμε το πλάνο μας” είπε ο Σάινθ αναφερόμενος στην προσπάθεια του μάνατζερ του για να κλείσει ένα καλό συμβόλαιο στον Ισπανό.

Δείτε επίσης

Jeep Compass: Με άγριες διαθέσεις…

Jeep Compass: Με άγριες διαθέσεις…

Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ

Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ

Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ

Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ

Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar

Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar

Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου

Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου

Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;

Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;