Μετά τη νίκη στην Αυστραλία του Κάρλος Σάινθ, το 1-2 της Ferrari, κυρίως όμως μετά την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έφυγε χωρίς βαθμούς μετά από 43 αγώνες, ανακάτεψαν για καλά τις βαθμολογίες στα παγκόσμια πρωταθλήματα.

Υγιεινό περίπατο;
Μετά από τους δυο πρώτους αγώνες της φετινής χρονιάς όλοι πίστεψαν, πως η Redbull και ο Μαξ Φερστάπεν, με τη βοήθεια του προσγειωμένου φέτος Σέρτζιο Πέρεζ, θα κάνει ένα ακόμα υγιεινό περίπατο. Να, όμως που στη Μελβούρνη, όλα άλλαξαν. Ο Μάξ φέτος έχασε το σερί νικών του, πολύ γρήγορα σε σχέση με πέρσι. Το 2023 είχε χάσει ξανά από τον Κάρλος Σάινθ στη Σιγκαπούρη σχεδόν στο τέλος του πρωταθλήματος, ενώ τώρα χάνει στην αρχή και μάλιστα με εγκατάλειψη. Στο πρωτάθλημα δε, των κατασκευαστών η Ferrari είναι πλέον σε απόσταση αναπνοής από τη Redbull, μιας και οι οδηγοί της, Σάινθ και Λεκλέρ ήταν πιο συνεπής στην παρουσία τους στο βάθρο των νικητών. Με άλλα λόγια τους είδαμε και στα τρία γκραν πρι στο βάθρο, ενώ της Redbull μόνο στους δύο πρώτους αγώνες.


Κακή αρχή!
Η ομάδα, που είναι σκιά του εαυτού της δεν είναι άλλη από τη Mercedes, η οποία χάνει πότε από τη McLaren και πότε από την Aston Martin – και οι δυο είναι πελάτες της γερμανικής ομάδας – μόνο o τρίτος πελάτης τους, η Williams δεν τους έχει κερδίσει ακόμα.

Και τώρα Ιαπωνία!
Εν αναμονή του επόμενου αγώνα, το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου στη γρήγορη πίστα της Suzuka, όπου εκεί αναμένεται να “λυθούν” πολλά!

Δείτε επίσης
Ανατροπή για το 2035: Η Γερμανία δίνει «φιλί ζωής» στους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου
Η Lotus Esprit του James Bond αναβιώνει: Με 400 ίππους και σώμα από carbon, είναι έτοιμη να κυνηγήσει supercars
Συναγερμός στην Kia: Το νέο αγροτικό Tasman απογοητεύει σε πωλήσεις – Τι πήγε στραβά;
Geely Galaxy V900: Το πολυμορφικό που έσπασε ρεκόρ Γκίνες χωρώντας 42 άτομα!
Toyota GR GT: Το νέο supercar των 200.000 ευρώ που στοχεύει την Porsche