Ράλι Ντακάρ - Σεθ Κιντέρο: «θέλω να είμαι κάθε μέρα ο καλύτερος»

Ράλι Ντακάρ - Σεθ Κιντέρο: «θέλω να είμαι κάθε μέρα ο καλύτερος»

Ο Σεθ Κιντέρο ξεκίνησε νωρίς να αγωνίζεται στο ράλι Ντακάρ. Ο Αμερικανός ήταν 18 χρονών, όταν έτρεξε στο πρώτο του Ντακάρ και θεωρείται ένας από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς της νέας γενιάς.

Ο Κιντέρο ξεκίνησε από παιδί να συμμετέχει σε αγώνες και ήταν μόλις 11 ετών, όταν τον εντόπισε η Redbull – αγωνιζόταν με πρωτότυπα ελαφρών βαρών σε ηλικία 10 ετών και κέρδισε, την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα, στα 11 του χρόνια.

Διασκέδαζε σπάζοντας ρεκόρ

Με την υποστήριξή τους, ανέβηκε επίπεδο και συνέχισε να σπάει ρεκόρ για διασκέδαση, έγινε έτσι ο νεότερος οδηγός, που κέρδισε μια σειρά από αμερικανικά αγώνες offroad, κατακτώντας μάλιστα τη σειρά Best in the Desert το 2019. Στα 18 του, έκανε το ντεμπούτο του στο Ντακάρ με συνοδηγό τον Γερμανό, Ντένις Τζέντς.

Ο Σεθ με τον Ντένις έχουν κάνει τρεις σεζόν μαζί στην κατηγορία T3, απολαμβάνοντας τους αγώνες. Έχουν κερδίσει πολλές ειδικές διαδρομές στο Ντακάρ, σημειώνοντας ένα νέο ρεκόρ όλων των εποχών, σε ένα μόνο αγώνα, κερδίζοντας 12 διαδρομές το 2022. Αλλά για μεγάλο χρονικό διάστημα, η τελική επιτυχία τους ξέφευγε. Πότε αντιμετώπισαν, προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, που τους έθεσαν εκτός μάχης στο Ντακάρ 2021, ενώ σπασμένα διαφορικά σκότωσαν τις ελπίδες τους για μια, κατά τα άλλα άψογη προσπάθεια το 2022.

Ένας λάθος με τον τροχό στην ειδική διαδρομή 4 στο Ντακάρ 2023, τους κόστισε επίσης πολύτιμο χρόνο – παρόλα αυτά, ο Σεθ και ο Ντένις τερμάτισαν δεύτεροι πίσω από τον Άστιν Τζόουνς. Αργά, αλλά σταθερά, άρχισαν να ενώνουν τα κομμάτια του παζλ και κατάφεραν να πάρουν την πρώτη τους, νίκη στο Rallye du Maroc 2022 και στη συνέχεια κατάφεραν να αρπάξουν τη νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid του 2023, παρά τα προβλήματα, που είχαν στο Μεξικό και την Αργεντινή.

Οδηγεί το θηρίο του Αλ Ατίγια!

Η σκόνη από τον τελευταίο τους αγώνα δεν είχε ακόμα κάτσει, όταν έγινε η μεγάλη ανακοίνωση: Ο Σεθ και ο Ντένις εντάχθηκαν στην ομάδα Toyota Gazoo Racing για το Ντακάρ το 2024, ανεβαίνοντας στην κατηγορία Ultimate. Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, για έναν 21χρονο από το Σαν Μάρκος, κι όμως, του παραδόθηκαν τα κλειδιά του Toyota GR DKR Hilux T1+, του θηρίου, που οδήγησε ο Nάσερ Αλ Ατίγια στη νίκη του Ντακάρ το 2022 και το 2023.

Μια τέτοια κίνηση θα ωθήσει σαφώς το νεαρό, που βρέθηκε φέτος να ανταγωνίζεται τα ιερά τέρατα του Ντακάρ, Στεφάν Πετερανσέλ, Κάρλος Σάινθ, Σεμπαστιάν Λεμπ και τον Αλ Ατίγια. Ο Σεθ είχε ήδη την ευκαιρία να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο Dubai International Baja, έχοντας εντυπωσιακό ρυθμό, όμως αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο πίσω διαφορικό του αυτοκινήτου του, στην τελική φάση. Παρά την απειρία του σε αυτό το επίπεδο, ο νεαρός Αμερικανός έχει μεγάλες προσδοκίες στο Ντακάρ 2024.

Θέλει να νικά τους πάντες!

«Υποθέτω, πως νιώθω πολλά πράγματα. Είμαι ενθουσιασμένος, πρώτα από όλα. Είναι επίσης τρομακτικό, γιατί είναι η πρώτη μου χρονιά στην Τ1 και δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Έχει κερδίσει πολλές φορές, πολλά ράλι, οδηγήθηκε από τους καλύτερους στον κόσμο. Και τώρα το οδηγώ εγώ. Ξέρω, ότι αναμένεται να κερδίσω.

Το περιμένω από τον εαυτό μου, αλλά χρειάζομαι χρόνο για να μάθω. Είδαμε στο Ντουμπάι, ότι η ταχύτητα είναι εκεί, αλλά τώρα πρέπει να το κάνουμε για 14 συνεχόμενες ημέρες! Σίγουρα νιώθω λίγο άγχος. Θέλεις να νικάς όλους τους άλλους, αλλά το να είσαι ο καλύτερος στον κόσμο κάθε φορά, που μπαίνεις σε αυτοκίνητο δεν είναι η πιο εύκολη δουλειά.

Έχω να αποδείξω πολλά!

Ξέρω, ότι υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν από μένα να αποτύχω, άλλοι που περιμένουν από εμένα να πετύχω. Υπάρχουν πολλά μάτια, που παρακολουθούν και αναρωτιούνται. Θα προτιμούσα να πηγαίνω εκεί έξω και να προσπαθώ να κερδίζω κάθε μέρα. Έχω τόσα πολλά να αποδείξω και δεν θέλω να φαίνομαι, ότι κάνω κρουαζιέρα. Ο Ντένις και εγώ αποδείξαμε, ότι μπορούμε να είμαστε στο υψηλότερο επίπεδο αγώνων εκτός δρόμου. Κάναμε μια καταπληκτική πορεία στα T3, αλλά και μία από τις πιο άτυχες.

Τελικά, είδαμε να σπάει η ατυχία για μια φορά. Ήταν ωραίο να τελειώσω με αυτόν τον τρόπο και να αποχωρήσω ως παγκόσμιος πρωταθλητής. Πέρασα τη γραμμή του τερματισμού, γνωρίζοντας, πως ήμασταν πρωταθλητές και ήμουν κάπως μουδιασμένος και απαθής. Νομίζω, ότι πήγα για ύπνο, περίπου στις 20:00, εκείνο το βράδυ και κοιμήθηκα τον καλύτερο ύπνο μου, που είχα κάνει ποτέ!

Είμαι σίγουρος, ότι θα το μετανιώσω αργότερα, αλλά δεν θα πανηγυρίσω. Όταν δουλεύεις τόσο σκληρά για κάτι και τελικά συμβαίνει, δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζεις, γιατί είσαι τόσο περήφανος για τον εαυτό σου».


About the author


Δείτε επίσης

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών