Rally Dakar 2024: Ο πόλεμος Σάινθ, Λεμπ συνεχίζεται αμείωτος!

Rally Dakar 2024: Ο πόλεμος Σάινθ, Λεμπ συνεχίζεται αμείωτος!

Ούτε ο Κάρλος Σάινθ, ούτε ο Σεμπαστιέν Λεμπ κέρδισαν τη 10η ειδική διαδρομή του Ράλι Ντακάρ. Αντίθετα και οι δυο τους έχασαν πολύτιμο χρόνο.

Σταμάτησαν και οι δυο
Η σημερινή δέκατη διαδρομή, Al Ula – Al Ula, του μαραθώνιου αγώνα είχε μήκος 612 συνολικά χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 371 ήταν χρονομετρημένα. Ο Σεμπαστιέν Λεμπ πίστεψε, πως σήμερα θα μάζευε τη διαφορά του (πάνω από 20 λεπτά) από τον πρωτοπόρο Κάρλος Σάινθ. Ο Γάλλος με το Hunter του, είδε τον Κάρλος Σάινθ να σταματά μέσα στην ειδική διαδρομή. Ωστόσο, λίγο αργότερα κι αυτός, αναγκάστηκε να σταματήσει και να χάσει χρόνο. Ο επικεφαλής του αγώνα Κάρλος Σάινθ έχει την αμέριστη και ουσιαστική βοήθεια της ομάδας του, της Audi. Οι δυο οδηγοί της ομάδας, που δεν έχουν καμία ελπίδα να κερδίσουν τον φετινό αγώνα, αυτό που κάνουν είναι, να δίνουν όση βοήθεια χρειαστεί ο Κάρλος Σάινθ. Έτσι, χθες ο Ματίας Έκστρομ άνοιγε το δρόμο, για να μη χάνει χρόνο ο Κάρλος Σάινθ και να οδηγεί σε “καθαρή” ειδική διαδρομή, ακολουθώντας τα ίχνη που άφηνε στην άμμο ο Σουηδός, ενώ από κοντά ήταν και ο Στεφάν Πετερανσέλ, σε περίπτωση, που ο Έκστρομ κάτι πάθαινε. Με αυτό τον τρόπο ο Σάινθ, έκανε ότι καλύτερο μπορούσε, κυρίως όμως, κράτησε σε μια απόσταση ασφαλείας τον Σεμπαστιέν Λεμπ.

Απογοητευμένος ο Αλ Ατίγια
Σήμερα, όταν το ηλεκτροκίνητο Audi του Κάρλος Σάινθ υπέφερε από τρία κλαταρίσματα, ήταν οι Ματίας Έκστρομ και Στεφάν Πετερανσέλ, που τον βοήθησαν, δίνοντας του μάλιστα και κάποια ανταλλακτικά, που ο Ισπανός χρειάστηκε. Ο Σεμπαστιέν Λεμπ, μπορεί να μάζεψε τη διαφορά του, από τον Κάρλος Σάινθ, όμως όχι τόσο, όσο θα ήθελε ή τόσο όσο πίστευε, πως μπορούσε να του πάρει. Ο Γάλλος είναι μόνος σε αυτή την προσπάθεια. Ο Νάσερ Αλ Ατίγια, που τον βοηθούσε, χθες δήλωσε, πως δεν θέλει να ξαναμπεί να οδηγήσει το Hunter του, κι αυτό γιατί δεν ευχαριστήθηκε καθόλου τον φετινό αγώνα, εξ αιτίας των πολλών μηχανικών προβλημάτων, που παρουσίασε το αυτοκίνητό του. Το ίδιο έπαθε και χθες ο Καταριανός, όταν ουσιαστικά εγκατέλειψε από μηχανικά προβλήματα.

Ο Σισερί την πρωτιά
Πρώτο χρόνο στη σημερινή ειδική διαδρομή έκανε ο Γκιρλέν Σισερί της Overdrive Toyota. Έτσι ο Σισερί ανέβηκε στην 5η θέση της γενικής κατάταξης. Η πρώτη τριάδα πάντως δεν άλλαξε με τους, Σάινθ, Λεμπ στην πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα και τον Βραζιλιάνο Λούκας Μοράες να κρατά καλά την τρίτη θέση στη γενική.

Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης

Δείτε επίσης

Ευρώπη: Τα ηλεκτρονικά καύσιμα αλλάζουν τα δεδομένα

Ευρώπη: Τα ηλεκτρονικά καύσιμα αλλάζουν τα δεδομένα

Κουίζ: Ξέρεις τα μυστικά των 4 τροχών; Κάνε το 3/3 και απέδειξε το

Κουίζ: Ξέρεις τα μυστικά των 4 τροχών; Κάνε το 3/3 και απέδειξε το

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ