Βάλτε ένα μπολ με νερό στο αυτοκίνητο για να εξοικονομήσετε καύσιμα λέει ειδικός

Βάλτε ένα μπολ με νερό στο αυτοκίνητο για να εξοικονομήσετε καύσιμα λέει ειδικός

Ένας ειδικός σε θέματα αυτοκινήτου προτείνει μια ασυνήθη μέθοδο για να βελτιώσουν την κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου και τον τρόπο οδήγησής τους. Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας ενοικίασης επαγγελματικών οχημάτων πρότεινε στους οδηγούς να βάλουν ένα μπολ με νερό στη θέση του συνοδηγού.

Εξήγησε: «Κάθε φορά που πατάτε τα φρένα, η ενέργεια που έχετε πληρώσει για το καύσιμο χάνεται στη θερμότητα που παράγεται από τα τακάκια και τους δίσκους των φρένων.»

«Μην αυξάνετε στροφές του κινητήρα περιττά κατά την επιτάχυνση, απλά μετακινήστε  απαλά τις ταχύτητες, κρατώντας τις στροφές του κινητήρα σε ένα λογικό επίπεδο, αλλά χωρίς να τον επιβαρύνετε με πολύ υψηλή ταχύτητα.»

Αν και οι οδηγοί δεν χρειάζεται φυσικά να βάλουν ένα μπολ με νερό στο αυτοκίνητό τους, κρατώντας αυτή την σκέψη στο μυαλό τους μπορεί να τους βοηθήσει να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου του οχήματός τους.

Η πολύ γρήγορη επιτάχυνση όχι μόνο θα προκαλέσει το νερό να χυθεί έξω από το μπολ, αλλά συνήθως σημαίνει ότι ο κινητήρας περιστρέφεται με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, χρησιμοποιώντας περισσότερο καύσιμο.

Ωστόσο, το απότομο φρενάρισμα θα έχει επίσης αντίκτυπο στην οικονομία καυσίμου, μετατρέποντας μεγάλη ποσότητα ενέργειας σε θερμότητα που θα διαφύγει στον αέρα και προκαλώντας τους οδηγούς να επιταχύνουν και πάλι.

Αντίθετα, συνιστάται γενικά στους οδηγούς να επιταχύνουν και να φρενάρουν όσο απαλά επιτρέπει η κατάσταση στην οποία οδηγούν.

Σε ένα χειροκίνητο αυτοκίνητο που διαθέτει ταχύμετρο (μετρητή στροφών), οι οδηγοί πρέπει να προσπαθούν να αποφύγουν το να αυξάνουν τις στροφές του κινητήρα σε ταχύτητες άνω των 2.500 rpm ή κάτω από τις 1.000 rpm, και τα δύο από τα οποία μπορούν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην οικονομία καυσίμου.

Το να παρακολουθείτε στενά τι συμβαίνει πιο μπροστά στο δρόμο και να προβλέπετε πιθανά επικίνδυνα σενάρια μπορεί επίσης να βοηθήσει, καθώς οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται να πατήσουν απότομα τα φρένα.

Δείτε επίσης

Το νέο Nissan Leaf κρύβει ένα μυστικό από το θρυλικό 300ZX της δεκαετίας του ’90

Το νέο Nissan Leaf κρύβει ένα μυστικό από το θρυλικό 300ZX της δεκαετίας του ’90

Δοκιμάζουμε το Toyota Sienna 2025: Το πολυμορφικό που έκανε την οικογένειά μου να ξεχάσει το SUV

Δοκιμάζουμε το Toyota Sienna 2025: Το πολυμορφικό που έκανε την οικογένειά μου να ξεχάσει το SUV

Το Ford Ranger PHEV εκπαιδεύει ομάδες αντιμετώπισης καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης στη Μαδρίτη

Το Ford Ranger PHEV εκπαιδεύει ομάδες αντιμετώπισης καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης στη Μαδρίτη

Το νέο MGS5 EV είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας

Το νέο MGS5 EV είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας

Audi RSQ8 2025: Δοκιμάζουμε το απόλυτο SUV – Κόβει την ανάσα σε εμφάνιση και επιδόσεις

Audi RSQ8 2025: Δοκιμάζουμε το απόλυτο SUV – Κόβει την ανάσα σε εμφάνιση και επιδόσεις

Renault Filante: Το απίστευτο ρεκόρ αυτονομίας – 1.007 χλμ με μία φόρτιση

Renault Filante: Το απίστευτο ρεκόρ αυτονομίας – 1.007 χλμ με μία φόρτιση