Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

F1:Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε ότι συζήτησε με τη Ferrari τις ανησυχίες του σχετικά με τη στρατηγική που του εφαρμόστηκε στο Grand Prix της Αυστρίας, λέγοντας χαρακτηριστικά πως δεν θέλει να φτάσει στο σημείο να «αγνοεί» τις εντολές της ομάδας.

Στην πρώτη του χρονιά με τη Scuderia, έπειτα από 11 αγώνες, ο Βρετανός δεν έχει ακόμη ανέβει στο βάθρο, τη στιγμή που ο team-mate του Charles Leclerc μετρά ήδη τέσσερις παρουσίες στην πρώτη τριάδα, με την πιο πρόσφατη να έρχεται στον αγώνα του Red Bull Ring.

«Δεν θέλω να σταματήσω, τα ελαστικά είναι ΟΚ»

Κατά τη διάρκεια του Grand Prix, οι δύο οδηγοί της Ferrari ξεκίνησαν με τη μεσαία γόμα και κινήθηκαν στις θέσεις 3-4, πίσω από τις ταχύτερες McLaren. Στο πρώτο τους pit stop, και οι δύο μπήκαν για να φορέσουν σκληρή γόμα, με τον Leclerc στη συνέχεια να περνά ξανά στα pits για φρέσκα μεσαία. Η Ferrari κάλεσε και τον Hamilton να ακολουθήσει την ίδια στρατηγική.

Αυτό ήταν που έφερε και την έντονη αντίδραση του Βρετανού:

Hamilton: «Τα ελαστικά μου είναι ΟΚ. Μπορώ να συνεχίσω; Πόσoi γύροi απομένουν;»
Μηχανικός (Riccardo Adami): «Box τώρα, απομένουν 20 γύροι».
Hamilton: «Δεν θέλω να σταματήσω».
Adami: «Box, box».

Ο Hamilton τελικά μπήκε στα pits και ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 4η θέση, πίσω από τον Leclerc.

Ο προσωρινός επικεφαλής της Ferrari, Jerome d’Ambrosio, χαρακτήρισε τη στρατηγική ως την «βέλτιστη και πιο απλή επιλογή». Ωστόσο, ο Hamilton δήλωσε ξεκάθαρα ότι δεν είναι διατεθειμένος να ακολουθεί απλώς «τυπικές» στρατηγικές.

«Δεν είμαι εδώ για να ξεκινώ 4ος και να τερματίζω 4ος»

Μιλώντας στους δημοσιογράφους στη Silverstone, o Hamilton εξήγησε:

«Ακόμα και πριν μία ώρα το ξανασυζητήσαμε. Το ανέφερα και μετά τον αγώνα και είχαμε χρόνο να το αναλύσουμε.
Νομίζω πως ο στόχος της ομάδας ήταν να διασφαλίσει τις θέσεις 3 και 4, και αυτό είναι αποδεκτό.
Αλλά τους είπα: “Δεν είμαι εδώ για να ξεκινώ 4ος και να τερματίζω 4ος. Αγωνίζομαι για κάθε ευκαιρία που μπορώ να πάρω.”

Στην Αυστρία, μας έβαλαν και τους δύο στην ίδια στρατηγική: μεσαία, σκληρή, μεσαία.
Εγώ θα προτιμούσα μεσαία, μεσαία, σκληρή. Τουλάχιστον να έχουμε διαφορετική προσέγγιση στο τέλος. Δεν θέλω ποτέ να κάνω το ίδιο πράγμα με τον team-mate μου.

Στο τελευταίο stint, δεν δεχόμασταν πίεση από πίσω. Μου είπαν πως ο Charles θα με περνούσε στο τέλος, αλλά απάντησα: ‘Θα μπορούσε να βγει ένα Safety Car. Δεν υπήρχε νόημα στο να ρισκάρουμε.’

Τους είπα: ‘Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο που θα σας αγνοώ.’

Γι’ αυτό και τώρα δουλεύουμε στην επικοινωνία μας. Μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον, τον τρόπο που δουλεύουμε. Και αυτό είναι κάτι που κατανοούμε και οι δύο.»

F1: Το μεγάλο σερί χωρίς βάθρο και η ελπίδα για Silverstone

Ο Hamilton και η Ferrari στρέφονται πλέον στο Grand Prix της Βρετανίας, αλλά ο Βρετανός φτάνει στο Silverstone με ένα αρνητικό ρεκόρ: έχει 13 αγώνες χωρίς παρουσία στο βάθρο, ισοφαρίζοντας το χειρότερο σερί της καριέρας του.

Όταν ρωτήθηκε αν μπορεί να το «σπάσει» αυτό το Σαββατοκύριακο, απάντησε:

«Δεν ασχολούμαι με τέτοιες στατιστικές. Δεν με επηρεάζουν, ούτε τις σκέφτομαι.
Φυσικά, θα ήταν ωραίο να το αλλάξω εδώ. Και αυτό προσπαθούμε να πετύχουμε.»

Βελτιωμένο το μονοθέσιο με την αναβάθμιση στην Αυστρία

Ο Hamilton επιβεβαίωσε ότι η αναβάθμιση της Ferrari στην Αυστρία (που περιλάμβανε νέο πάτωμα στο μονοθέσιο)  έφερε αποτελέσματα:

«Ναι, νομίζω πως κάναμε ένα βήμα μπροστά.
Ελπίζουμε αυτό να συνεχιστεί.
Αλλά ακόμα προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως αυτό το μονοθέσιο. Υπάρχουν κάποια θέματα στην ομάδα που δουλεύουμε να λύσουμε – κάποια βραχυπρόθεσμα και κάποια μακροπρόθεσμα.
Οπότε προσπαθούμε να πάρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε από την τωρινή κατάσταση.»

 

Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;

F1:Ο Toto Wolff υπερασπίζεται τον Fred Vasseur – «Η Ferrari δεν θα βρει καλύτερα»

F1:Ο Toto Wolff υπερασπίζεται τον Fred Vasseur – «Η Ferrari δεν θα βρει καλύτερα»