Nissan 180 SX: και τώρα, κάτι τελείως διαφορετικό

Nissan 180 SX: και τώρα, κάτι τελείως διαφορετικό

Το S13 Coupe της Nissan από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990, είναι μια δημοφιλής βάση για μετατροπές, χωρίς αμφιβολία.

Στην πραγματικότητα είναι δύσκολο αυτές τις μέρες να βρούμε ένα S13 που να έχει παραμείνει «μαμά». Αλλά αυτές οι τροποποιήσεις προστίθενται συνήθως με στόχο, να καταστεί το Nissan ένα καλύτερο αυτοκίνητο overall.

Όμως αυτή η μετατροπή είναι λίγο διαφορετική. Αντί να κάνουν το Nissan χαμηλότερο, το έκαναν ψηλότερο. Και αντί να το κάνουν να ελίσσεται μέσα από τα εμπόδια, το έκαναν να μπορεί να οδηγηθεί πάνω απο αυτά, χάρη στην τεράστια πρόσθετη απόσταση από το έδαφος και τα τεράστια ελαστικά παντός εδάφους των 30 ιντσών.

Ξεκίνησε τη ζωή του το 1996, ως JDM 180SX, η οποία είναι η υπερτροφοδοτούμενη Ιαπωνική έκδοση της βραδύτερης 240 SX, που πωλούνταν στην Αμερική. Αυτό σήμαινε ότι άφησε το εργοστάσιο με έναν turbo SR20DET κινητήρα των 2,0 λίτρων, που αποδίδει λίγο περισσότερο από 203 ίππους, αν και είναι πιθανό ότι με τροποποιήσεις όπως το intercooler της Greddy και το νέο προσαρμοσμένο σύστημα εξάτμισης, έχουν απελευθερωθεί μερικά ακόμη άλογα.

Ωστόσο, οι αναβαθμίσεις του κινητήρα, είναι σίγουρα τα λιγότερο ενδιαφέροντα σε αυτήν την κατασκευή, η οποία περιλαμβάνει ένα εφάπαξ προσαρμοσμένο κιτ ανύψωσης της ανάρτησης, «φτερά» Rocket Bunny, ζάντες Method Race των15 ιντσών, BFGoodrich All-Terrain T/A ελαστικά και άλλες επεμβάσεις στους προφυλακτήρες και τα φώτα.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν aftermarket καλύμματα καθισμάτων, ένα aftermarket τιμόνι και επιλογέας αλλαγής ταχυτήτων, μια κεντρική μονάδα Panasonic και μία από αυτές τις Ιαπωνικές συσκευές ανάγνωσης καρτών διοδίων, σαν μια διασκεδαστική υπενθύμιση της προηγούμενης σκληρής ζωής του.

Η αναφορά του Carfax που πιστοποιεί το ιστορικό του, παραθέτει μια σύγκρουση τον Ιανουάριο του 2023, συν μια απόκλιση στα χιλιόμετρα και υπάρχουν κάποιες ρωγμές στο ταμπλό, ενώ λείπουν επίσης διάφορα μικρά κομμάτια της επένδυσης. Αλλά αυτό συμβαίνει με τα παλιά αυτοκίνητα επιδόσεων. Χρησιμοποιούνται για αυτό που είναι και παραμένουν δύσκολα σε τέλεια κατάσταση.


About the author


Δείτε επίσης

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών