VW Golf 8 –ABT: ένα Golf μεθυστικό!

VW Golf 8 –ABT: ένα Golf μεθυστικό!

Το Golf, το διάσημο χάτσμπακ της VW, ο αντικαταστάτης του θρυλικού σκαραβαίου, δημιούργησε την δική του σχολή και έγινε το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του, απο το 1974 μέχρι και σήμερα, διαθέτοντας αξιοπιστία, επιδόσεις, στιβαρότητα, χώρους και σπορ παρουσιαστικό, με την παραγωγή του στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ, να φτάνει τα 35 εκατομμυρία αυτοκινήτα μέχρι το 2019.

H Γερμανική εταιρεία βελτιώσεων ΑΒΤ, συνοδοιπόρος όλα αυτά τα χρόνια της Volkswagen όσον αφορά τις πιστοποιημένες αναβαθμίσεις των μοντέλων της, έβαλε στο χέρι και την 8η γενιά του Golf!

ABT History

Στις αρχές του Απρίλη του 1896, η τοπική εφημερίδα της Βαυαρίας έγραφε: «Ο Johann Baptist Abt, αναλαμβάνει επισκευές αμαξωμάτων στο σιδηρουργείο του στο Burgstraße του Kempten». Το σιδηρουργείο αυτό, έκτοτε αναπτύχθηκε και σήμερα αποτελεί την ABT Sportline, τον μεγαλύτερο προμηθευτή after market κιτ βελτίωσης, για τα μοντέλα της Audi και της VW. H ABT διατηρεί επίσης   επιτυχημένες αγωνιστικές ομάδες ανα τον κόσμο, ενώ με καινοτόμες ιδέες πρωτοπορεί και στην ηλεκτροκίνηση.

Λίγα λόγια για το Golf 8

Η όγδοη γενιά, άρχισε να παράγεται το 2019, αυστηρά σε 5 θυρη έκδοση όπως και σε έκδοση στεισον βάγκον. Βασίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα της εταιρείας και είναι ελαφρύτερο κατά 50 κιλά απο την προηγούμενη έκδοση. Έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή Cx 0,27 αντί 0,29 της προηγούμενης γενιάς, ενώ επίσης διαθέτει περισσότερο πρακτικό, ευρύχωρο και πολυτελές εσωτερικό απο αυτήν, με πληθώρα απο σύγχρονες οθόνες. Προσφέρεται σε διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, Life, Style και R-Line.

Εκτός από τις συμβατικές εκδόσεις με τους κινητήρες TDI και TSI, που είναι πιο δυνατοί και οικονομικοί από την 7η γενιά, το σημερινό Golf ,προσφέρεται και σε υβριδικές εκδόσεις. Επίσης το Golf 8, διαθέτει το Travel Assist, μια τεχνολογία ενεργητικής υποβοηθούμενης οδήγησης, για πρώτη φορά στη μικρομεσαία κατηγορία. Τις γρήγορες εκδόσεις του μοντέλου, αποτελούν οι 2.0 TSI του GTI με 245 ίππους, η GTI CLUBSPORT με 300 και η «καυτή» έκδοση R με 320 ίππους. Στις εκδόσεις ντήζελ 2.0 TDI, την αιχμή του δόρατος φέρει η έκδοση GTD, με απόδοση 200 ίππων. Μέσα στο 2024 θα κυκλοφορήσει όπως αναμένεται και η ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας γενιάς.

Βιταμίνες ΑΒΤ!

Η πολύπειρη στις αναβαθμίσεις ΑΒΤ, ξεκινάει πάντα απο τα περιφερειακά του αυτοκινήτου με τελευταίο τον κινητήρα, την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις. Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να βελτιώσει επι μέρους, τμηματικά, ή καθολικά το αυτοκίνητο.

Έτσι για να μπορεί η αυξημένη ιπποδύναμη να μπαίνει ιδανικά στο δρόμο αλλά και για περισσότερο σπορ εμφάνιση, η εταιρεία χαμηλώνει απο 25 έως 30 χιλιοστά το αυτοκίνητο με δικά της ενισχυμένα και κοντύτερα ελατήρια ΑΒΤ, ανάλογα με τον κινητήρα και τις προδιαγραφές. Έτσι εκτός των άλλων, βελτιώνεται δραστικά το τράξιον και η οδική συμπεριφορά στις στροφές και όχι μόνο. Μετά το χαμήλωμα, σειρά έχουν οι τροχοί, όπου η ΑΒΤ προσφέρει μια μεγάλη γκάμα απο ζάντες αλουμινίου, που «κουμπώνουν» ιδανικά στους θόλους των τροχών.

Τα τρία διαθέσιμα σχέδια δίνουν άλλη οπτική στο Golf, με τον ασημί τύπο ABT ER-C, να διατίθεται σε μεγέθη 18 ή 19 ιντσών με επιλογές ελαστικών διαστάσεων 225/40/18 ή 225/35/19. Η κομψή στεφάνη του τύπου της ζάντας FR-C, διαθέτει ένα εντυπωσιακό σώμα, επεξεργασμένο με διαμάντια σε «μυστικιστικό» μαύρο χρώμα. Για τους λάτρεις των εντυπώσεων και του κάτι παραπάνω, υπάρχει στην έκδοση ABT Sport GR, η διάσταση των 20 ιντσών με επιλογή ελαστικών 235/30/20.

Εκτός απο το χαμήλωμα και τις ζάντες, η εταιρεία προσφέρει ένα κιτ αύξησης της ισχύος για το Golf TSI του 1,5 λίτρου απο τα 150 άλογα στα 190, με την ροπή στρέψης να ανεβαίνει απο τα 25 κιλά στα 29! Η βάση για την αναβάθμιση της απόδοσης, είναι η μονάδα ελέγχου υψηλής τεχνολογίας  ABT Engine Control (AEC). Η φρενίτιδα όμως των τεχνικών της ΑΒΤ συνεχίζεται και στις γρήγορες εκδόσεις, με το Golf GTI των 245 ίππων να αναβαθμίζεται σε 290 με αυξημένη ροπή 41κιλών, η αμέσως πιο γρήγορη σειρά η GTI Clubsport απο 300 ίππους σε 360 με νέα ροπή 45 κιλών, ενώ η κορυφαία έκδοση R του Golf 8 με τους 320 ίππους, μετά την επέμβαση της ΑΒΤ, διαθέτει 384 άλογα και 47 κιλά ροπής, ικανά να μην σβήσουν ποτέ το χαμόγελο απο τα χείλη όσων το επιλέξουν.

Όσο για τους ιδιοκτήτες της γρήγορης ντήζελ έκδοσης GTD, με τους 200 ίππους, η ΑΒΤ φρόντισε και για αυτούς, αναβαθμίζοντας την ισχύ του κινητήρα στους 230 ίππους και στα 44 κιλά ροπής! Τέλος, όλες ανεξαιρέτως οι αναβαθμίσεις της εταιρείας στα μοντέλα της Audi και της VW, διαθέτουν τις απαραίτητες τεχνικές πιστοποιήσεις του Γερμανικού TUV. Μακάριοι λοιπόν οι κατέχοντες!

 


About the author


Δείτε επίσης

Formula 1: Λείπει ο Κίμι Ράικονεν!

Formula 1: Λείπει ο Κίμι Ράικονεν!

Volkswagen ID.7 Tourer: Με αυτονομία 687 χιλιομέτρων και αυξημένο infotainment

Volkswagen ID.7 Tourer: Με αυτονομία 687 χιλιομέτρων και αυξημένο infotainment

Mercedes : Πότε θα έρθουν τα νέα φθηνά μοντέλα

Mercedes : Πότε θα έρθουν τα νέα φθηνά μοντέλα

Formula1: Κλείστηκε στο στούντιο ο Σαρλ Λεκλέρ! (Video)

Formula1: Κλείστηκε στο στούντιο ο Σαρλ Λεκλέρ! (Video)

Κουίζ: Πόσο καλά αναγνωρίζεις τα εμβληματικά λογότυπα του κόσμου;

Κουίζ: Πόσο καλά αναγνωρίζεις τα εμβληματικά λογότυπα του κόσμου;

Τι θα συμβεί αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χτυπηθεί από κεραυνό

Τι θα συμβεί αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χτυπηθεί από κεραυνό