Chevrolet Camaro Rad IROC-Z:  Το «καμάρι» της Chevy! [Βίντεο]

Chevrolet Camaro Rad IROC-Z: Το «καμάρι» της Chevy! [Βίντεο]

Η Chevrolet Camaro IROC-Z, έκανε το ντεμπούτο της, με το μοντέλο του 1985, φέρνοντας περισσότερη δύναμη, περισσότερο πρεστίζ και μεγαλύτερη δόξα, για την σειρά Ζ.

Αυτό το τελευταίο κομμάτι με τις τολμηρές χαλκομανίες IROC-Z στις πόρτες, ήταν ένα αυτοκίνητο προσωπικής προβολής και κύρους την δεκαετία του ’80, όπως γινόταν και με τους ιδιοκτήτες των 5λιτρων Mustang!

Chevrolet Camaro Rad IROC-Z: το «καμάρι» της Chevy! [Βίντεο]

Ο διεθνής αγώνας των πρωταθλητών με έδρα τη Βόρεια Αμερική, έβαλε οδηγούς από πολλαπλά είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού σε τέτοια αυτοκίνητα ενιαίου τύπου, με πανομοιότυπη προετοιμασία. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, ήταν το Chevy Camaro και ιδιαίτερα το IROC-Z σε εκδοση δρόμου, που βελτιώθηκε με ενισχυμένη ανάρτηση, μεγαλύτερους τροχούς και ελαστικά και κάποια επιπλέον ισχύ, κάτω από το καπό.

Στο ντεμπούτο του το 1985, αυτό διέθετε ένα κινητήρα σε διάταξη V8, με θύρα ψεκασμού χωρητικότητας 5,0 λίτρων, με ισχύ 215 ίππων. Έτσι η επιτάχυνση της Camaro, άγγιζε τα 7 δευτερόλεπτα για τα 0 -100 απο στάση, ενώ για τα 400 μέτρα, χρειαζόταν μόλις 14,8 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα εξόδου τα 145 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλά επιβατικά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής δυσκολεύονταν να φτάσουν τα 150 χλμ, αυτό φαινόταν αρκετά καλό για την Camaro.

Chevrolet Camaro Rad IROC-Z: το «καμάρι» της Chevy! [Βίντεο]

Μέχρι το τέλος της κυκλοφορίας του IROC-Z το 1990, η ισχύς θα αυξηθεί στους 245 ίππους από έναν V8 των 5,7 λίτρων. Τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, ήταν διαθέσιμα μόνο σε κινητήρες των 5.0 λίτρων της χαμηλότερης απόδοσης, αλλά το νευρικό στυλ, το σπορ παρουσιαστικό και το τολμηρό σήμα IROC-Z παρέμειναν τα ίδια.

Η συμφωνία μεταξύ της Chevrolet και της IROC έληξε, ενώ η ίδια η αγωνιστική σειρά θα μετεξελιχθεί τελικά το 2006.

Δείτε το βίντεο

 


About the author


Δείτε επίσης

Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ

Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ

Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar

Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar

Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου

Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου

Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;

Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;

Ηρθε στην Ελλάδα η Nio

Ηρθε στην Ελλάδα η Nio

Toyota Mirai 2026: Διακριτική ανανέωση για το υδρογονοκίνητο μοντέλο

Toyota Mirai 2026: Διακριτική ανανέωση για το υδρογονοκίνητο μοντέλο