Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Γιατί καταρρέει η ηλεκτροκίνηση - Τί συμβαίνει στη Γερμανία

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Γιατί καταρρέει η ηλεκτροκίνηση - Τί συμβαίνει στη Γερμανία

Τελικά οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες και πολλές κυβερνήσεις ισχυρών χωρών δεν κατάφεραν μέχρι τώρα να προωθήσουν αποτελεσματικά την ηλεκτροκίνηση.

Εκτιμώ ότι βιάστηκαν να εφαρμόσουν τα φιλόδοξα προγράμματα τους, δεν μελέτησαν σε βάθος τις επιπτώσεις της μετάβασης προς την κινητικότητα μηδενικών ρύπων και τώρα παλεύουν με ένα τεράστιο ανήμερο, αδηφάγο θηρίο, που μπορεί να καταπιεί κάθε καλή πρόθεση και προσπάθεια.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι στην πιο σημαντική αλλαγή της αυτοκίνησης οφείλουν να παραδεχθούν την πρώτη αποτυχία τους και να ανασκουμπωθούν για να αντιμετωπίσουν άμεσα τα προβλήματα που έφερε η πολιτική τους στους εργαζόμενους.

Η Γερμανία, η ευρωπαϊκή χώρα πρότυπο, με την πλέον ανεπτυγμένη ευρωπαϊκή βιομηχανία και πεδίο δράσης των ισχυρότερων προμηθευτών ανταλλακτικών, εξαρτημάτων, τεχνολογικών εφαρμογών και τόσων άλλων πολύπλοκων συστημάτων που είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση των αυτοκινήτων, εκπέμπει SOS. Τους επόμενους μήνες αρκετές χιλιάδες επιστήμονες και ειδικευμένοι εργαζόμενοι θα πάρουν τον δρόμο για το ταμείο ανεργίας.

Οι κολοσσοί ZF Friedrichshafen, Robert Bosch και Continental είναι στα βαθιά κόκκινα και αδυνατούν να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που έφερε η λανθασμένη προσπάθεια για την ταχεία μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Απολύουν και μειώνουν την δυναμική τους, σε πρωτοφανή επίπεδα.

Η ZF, η οποία είναι υπερχρεωμένη, εξετάζει το σενάριο να καταργήσει έως και 12.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία έως το 2030, σύμφωνα με το συνδικάτο των εργαζομένων. Η Bosch, ο μεγαλύτερος προμηθευτής υλικών για τα αυτοκίνητα στον κόσμο, σκοπεύει να περικόψει 1.200 θέσεις εργασίας στο τμήμα λογισμικού, 950 από τις οποίες θα είναι στη Γερμανία. Οι μεγάλοι προμηθευτές της χώρας μειώνουν το προσωπικό τους, καθώς επιβραδύνεται ο γρήγορος μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα EV.

Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.

 


About the author


Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA