Η καλύτερη ομολογία της αποτυχίας της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) είναι οι συζητήσεις για συνεργασία μεταξύ δυο αντίπαλων ομίλων που κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αφού ο όμιλος Volkswagen «έσπασε τα μούτρα του» στην ηλεκτροκίνηση και δεν λάνσαρε έγκαιρα, προσιτά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συζητά τώρα με τον όμιλο Renault και άλλες εταιρείες για να αναπτύξουν από κοινού τη γκάμα των φθηνών EV.
Έπρεπε να είχαν ξεκινήσει την κοινή προσπάθεια τους τουλάχιστον πριν από τρία χρόνια για να προλάβουν τους Κινέζους κατασκευαστές EV. Όλες οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έκαψαν χωρίς φειδώ ζεστό χρήμα στην ηλεκτροκίνηση και ουσιαστικά δεν κατάφεραν τίποτα.
Πλήρης αποτυχία, πανικός, πίεση από τους μέτοχους, παράπονα από το δίκτυο και κίνδυνος να καταρρεύσει όλη η εμπορική τους υπόσταση. Και το σημαντικότερο νοιώθουν όλο και πιο κοντά τους την ανάσα των κινέζικων μαρκών που κατακτούν συνεχώς υψηλότερο ποσοστό στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να κοπιάζουν.
Τώρα τα κάστανα από την φωτιά θα βγάλουν δυο παλαιοί συνεργάτες, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen Όλιβερ Μπλούμ και ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Renault ο Λούκα ντε Μεο. Έχουν συνεργαστεί όταν ο Λούκα ντε Μεο ήταν ο αρχηγός της Seat. Ψάχνουν κάθε πιθανή επιλογή, για να σώσουν την παρτίδα.
Ο όμιλος Volkswagen θέλει διακαώς να αναπτύξει από κοινού ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αρχική τιμή 20.000 ευρώ, σύμφωνα με γερμανική εφημερίδα Handelsblatt.
Ο όμιλος Renault βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά γιατί ο Ιταλός Λούκα ντε Μεο, έχει ήδη ξεκινήσει την διαδικασία για την εξέλιξη και κατασκευή της νέας γενιάς του Renault Twingo, ως πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Θα το λανσάρει το 2026 με τιμή μικρότερη από 20.000 ευρώ.
Γερμανική ήττα!
Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;
Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»
