Formula 1: Νάιτζελ Μάνσελ: “Καλά κάνει ο Χάμιλτον!”

Formula 1: Νάιτζελ Μάνσελ: “Καλά κάνει ο Χάμιλτον!”

Πολλά έχουν ακουστεί τελευταία για την περίφημη μετακίνηση του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari. Οι Τιφόζι είναι διχασμένοι, οι μισοί πιστεύουν, ότι θα ξαναφέρει την ομάδα στις πρώτες θέσεις, ενώ οι άλλοι μισοί, πως είναι ήδη στο τέλος της καριέρας του και δεν θα προσφέρει απολύτως τίποτα στην ομάδα, πως είναι μια φωτοβολίδα του μάρκετινγκ.

Ο Μάνσελ ωστόσο πιστεύει, πως ο Χάμιλτον κάνει καλά, που πάει στο Μαρανέλο.

Γιατί όχι και τον όγδοο;
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Νάιτζελ Μάνσελ το περίφημο “βρετανικό λιοντάρι”, με το χαρακτηριστικό του μουστάκι, βγήκε και υπερασπίστηκε την απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να εγκαταλείψει τη Mercedes για να πάει στη Ferrari. O Xάμιλτον δήλωσε, πως ήταν παιδικό του όνειρο, ενώ άλλοι θεωρούν, πως ο Βρετανός πήγε στo Μαρανέλο, γιατί πληρώθηκε αδρά.

Πολλοί θεωρούν, πως ο Χάμιλτον είναι στο τέλος της καριέρας του και ήδη ηλικιακά έχει φτάσει στην καμπή της καριέρας του και πήγε στη Ferrari να συνταξιοδοτηθεί, παρά να κυνηγήσει το 8ο του παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ο Μάνσελ έχει εντελώς άλλη άποψη. “Ο Χάμιλτον έκανε καλά, που πήγε στη Ferrari. Θα έχει ένα νέο κίνητρο για να κυνηγήσει νίκες ακόμα και τον παγκόσμιο τίτλο. Πολλοί μιλάνε για την ηλικία του, λένε πως είναι μεγάλος. Τι να πω; Εγώ πήρα τον παγκόσμιο μου τίτλο, ενώ ήμουν 39 ετών. Δεν βρίσκω το λόγο ο Χάμιλτον, ο οποίος έχει άριστη φυσική κατάσταση να μη κυνηγήσει ένα ακόμα τίτλο; Για το μόνο που μετάνιωσα πικρά ήταν, πως εγκατέλειψα τη McLaren νωρίς. Έπρεπε εκείνη τη χρονιά (το 1995) να μείνω και να βοηθήσω στην εξέλιξη του μονοθεσίου

Το 1995, όταν και ο Μάνσελ εγκατέλειψε την F1 ήταν 42 ετών.

Δείτε επίσης

Τακάκια φρένων: Πρέπει να αλλάζεις και τα 4 κάθε φορά;

Τακάκια φρένων: Πρέπει να αλλάζεις και τα 4 κάθε φορά;

Τι σημαίνει όταν η μπαταρία του αυτοκινήτου αρχίζει να βγάζει καπνό

Τι σημαίνει όταν η μπαταρία του αυτοκινήτου αρχίζει να βγάζει καπνό

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+