Bentley: Κατασκεύασε τον τελευταίο W-12 κινητήρα - Με τί θα τον αντικαταστήσει

Bentley: Κατασκεύασε τον τελευταίο W-12 κινητήρα - Με τί θα τον αντικαταστήσει

Η Bentley γιόρτασε την κατασκευή του τελευταίου κινητήρα W-12 στο εργοστάσιο της στο Crewe του Ηνωμένου Βασιλείου, ολοκληρώνοντας μια πορεία που διήρκεσε δύο δεκαετίες.

Ο τελευταίος κινητήρας της Bentley, είναι επίσης ο πιο ισχυρός. Με ισχύ 740 ίππων, προορίζεται για ένα από τα μοντέλα περιορισμένης έκδοσης Baturs, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για τον εορτασμό του W-12, καθώς και για την προεπισκόπηση σχεδιαστικών θεμάτων για το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Bentley, που θα κυκλοφορήσει το 2026.

bentley

Πέρυσι, η Bentley κυκλοφόρησε ειδικές εκδόσεις Speed 12 για να σηματοδοτήσει την πορεία του κινητήρα της.

Ο διπλοτροφοδοτούμενος κινητήρας 6,0 λίτρων, έκανε το ντεμπούτο του στην αρχική Bentley Continental GT και έχει αναβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια, και έχει προμηθεύσει άλλες μάρκες του Volkswagen Group κατά καιρούς.

Έχουν κατασκευαστεί περισσότερα από 100.000 αντίτυπα του κινητήρα, τα οποία σύμφωνα με τη Bentley καθιστούν τον W-12 τον πιο επιτυχημένο 12κύλινδρο κινητήρα της σύγχρονης εποχής.

bentley

Λόγω της διάταξης W, η οποία ουσιαστικά είναι δύο V-6 σε ένα κοινό στροφαλοφόρο άξονα, ο κινητήρας είναι περίπου 25% μικρότερος από έναν παραδοσιακό V-12, βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά του.

Η Bugatti, χρησιμοποίησε την ίδια διάταξη για τον κινητήρα W-16, που τροφοδοτεί τα μοντέλα Veyron και Chiron.

Η Bentley είχε ανακοινώσει τον τερματισμό του κινητήρα W-12, ήδη από πέρυσι. Η Bentley έχει δεσμευτεί, να ακολουθήσει την ηλεκτρική πορεία, περίπου στο τέλος της δεκαετίας.

bentley

Η Bentley είχε μια ομάδα 30 ατόμων αφιερωμένη στην κατασκευή του κινητήρα, με κάθε μονάδα να χρειάζεται περίπου 6,5 ώρες για να ολοκληρωθεί. Με κάθε νέα αναβάθμιση, η οποία με τα χρόνια έκανε την απόδοση του κινητήρα να αυξηθεί κατά 34% από την πρώτη έως την τελευταία επανάληψη, η Bentley λειτουργούσε έναν κινητήρα στο φουλ για 100 ώρες, και στη συνέχεια θα επαναλάμβανε τη διαδικασία άλλες τρεις φορές, για να ελέγξει την αντοχή του.

Αυτό, προσομοιώνει την οδήγηση 32.000 χιλιομέτρων με ταχύτητα 321 χλμ/ώρα σύμφωνα με την εταιρεία.

Ο ιστορικός κινητήρας W-12, θα αντικατασταθεί με έναν υβριδικό κινητήρα V-8 plug-in, που έκανε το ντεμπούτο του τον Ιούνιο σε μία Bentley Continental GT Speed. Με ισχύ 771 ίππων, ο κινητήρας προορίζεται επίσης για την Bentley Flying Spur Speed.

Δείτε επίσης

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

F1 – Hadjar: «Δεν είμαι έτοιμος για την περίπλοκη Red Bull – αλλά αν με καλέσουν, θα πάω»

F1 – Hadjar: «Δεν είμαι έτοιμος για την περίπλοκη Red Bull – αλλά αν με καλέσουν, θα πάω»

F1: Το σχόλιο του Lando Norris για το ενδεχόμενο απαγόρευσης αγώνα στον Verstappen

F1: Το σχόλιο του Lando Norris για το ενδεχόμενο απαγόρευσης αγώνα στον Verstappen

Πρέπει να χρησιμοποιείς πιο παχύρευστο λάδι σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα;

Πρέπει να χρησιμοποιείς πιο παχύρευστο λάδι σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα;

F1 – Hamilton: «Μόλις ξεκίνησα – Είμαι εδώ για να νικήσω με τη Ferrari»

F1 – Hamilton: «Μόλις ξεκίνησα – Είμαι εδώ για να νικήσω με τη Ferrari»