F1: «Ανήσυχη η Ferrari ενόψει του Grand Prix του Μονακό» λέει o Fred Vasseur

F1: «Ανήσυχη η Ferrari ενόψει του Grand Prix του Μονακό» λέει o Fred Vasseur

F1: Μετά τις αποτυχημένες κατατακτήριες της Ferrari στην Ίμολα και παρά το γεγονός πως ο Leclerc και ο Hamilton κατάφεραν την Κυριακή να σώσουν το γόητρο της ομάδας, ο Fred Vasseur παραμένει ανήσυχος για το μέλλον και ειδικά το επόμενο GP στην δύσκολη πίστα του Μονακό.

Αν και πέρυσι οι κατατακτήριες υπήρξαν το δυνατό σημείο της Ferrari στην F1, φέτος αποδεικνύεται η αχίλλειος πτέρνα της Scuderia, η οποία έχει καταφέρει να βρίσκεται στην πρώτη σειρά σε μόλις 1 από τους 9 προκριματικούς αγώνες.

Αν και είχαμε δει τέτοιες επιδόσεις κατά τη διάρκεια όλης της φετινής σεζόν, η πίστα της Ίμολα(ο πρώτος από τους δύο «εντός έδρας αγώνας» της Ferrari) το απέδειξε περίτρανα. O Lewis Hamilton ξεκίνησε τον αγώνα από την P12 και είπε σε δηλώσεις τους ότι το μονοθέσιου του «απλά δεν μπορεί να πάει πιο γρήγορα», ενώ ο Charles Leclerc, που ξεκίνησε μια θέση μπροστά του, στην P11, σχολίασε ότι «η ομάδα του δεν υπήρχε πουθενά στον αγώνα».

Ο Leclerc είπε χαρακτηριστικά:« Απλά δεν υπάρχει αρκετή δύναμη στο μονοθέσιο. Δεν έχουμε τις δυνατότητες που ηλπίζαμε να έχουμε και πρέπει να τα πάμε καλύτερα». Και παρόλο που η Κυριακή του αγώνα πήγε πολύ καλύτερα από ότι θα ήλπιζαν, με τους Hamilton και Leclerc να τερματίζουν στην 4η και 6η θέση αντίστοιχα, ο Fred Vasseur δηλώνει πως παραμένει ανήσυχος για το Μονακό.

F1 – Vasseur: «Πρέπει να κάνουμε πολύ καλύτερη επιλογή το Σάββατο – Διαφορετική πίστα το Μονακό»

«Υπάρχει λίγη απογοήτευση για εμάς. Σίγουρα, πρέπει να δώσουμε όλη μας την προσπάθεια σε αυτό. Το επόμενο Σαββατοκύριακο, στο Μονακό, το βράδυ του Σαββάτου, θα έχει σχεδόν κριθεί», είπε χαρακτηριστικά ο Vasseur.

«Πρέπει να έχουμε πολύ καλύτερη απόδοση το Σάββατο. Το Μονακό πιθανότατα είναι λίγο διαφορετικό όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών. Πρέπει να κάνουμε πολύ καλύτερη δουλειά το επόμενο Σάββατο.»

«Πιθανόν να πρέπει να ακολουθήσουμε διαφορετική προσέγγιση στον γύρο προετοιμασίας· δεν μπορούμε να εξάγουμε το πλήρες δυναμικό του μαλακού ελαστικού στις κατατακτήριες.» προσέθεσε για την διαχείριση των ελαστικών.

«Με τα μεσαία ήμασταν ανταγωνιστικοί, αλλά με τα μαλακά δυσκολευτήκαμε. Νομίζω ότι έχει να κάνει περισσότερο με τη γόμα και την προετοιμασία των ελαστικών.»

Οι δυσκολίες της πίστας στο Μόντε Κάρλο

Ενόψει του GP στο Μονακό, η Ferrari τρέχει ενάντια του εαυτού της άλλα και του χρόνου, δεδομένου ότι είναι μια πίστα που δεν επιτρέπει λάθη στις κατατακτήριες και η Ferrari θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική και να σιγουρέψει ότι θα δείξει το καλό της πρόσωπο.

Τι εννοούμε; Η πίστα στο Μόντε Κάρλο έχει νικηθεί 32 φορές (από τους 70 συνολικά αγώνες) από τον οδηγό που ξεκίνησε από την Pole, με τον Charles Leclerc να είναι ο τελευταίος που βάζει το όνομα του σε αυτή την λίστα , στον περυσινό αγώνα. Από το 1950, ο αγώνας έχει νικηθεί μόλις 10 φορές από οδηγό που δεν ξεκίνησε στις πρώτες 3 θέσεις. Σχετικά, με τις ιδιαιτερότητες του αγώνα στο Μονακό, ο Vasseur σχολίασε:

«Ναι, είμαστε ανήσυχοι. Αν δεν κάνουμε καλύτερη δουλειά από αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ίμολα, ο επόμενος αγώνας θα είναι σίγουρα πολύ πιο δύσκολος.»

Ο Leclerc, ο μοναδικός Μονεγάσκος που έχει κερδίσει τον εντός έδρας αγώνα στην πίστα του Μονακό, δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξος ότι μπορεί να πετύχει μια δεύτερη συνεχόμενη νίκη φέτος.

«Νομίζω ότι το Μονακό αναδεικνύει αρκετές αδυναμίες του μονοθεσίου μας, οπότε δεν ξέρω,» είπε.

«Αλλά υπάρχουν επίσης πολλά πράγματα που δεν μπορείς πραγματικά να προβλέψεις στο Μονακό – το πόσο ρίσκο παίρνεις στις κατατακτήριες, το ότι το μονοθέσιο ρυθμίζεται με εντελώς διαφορετικό τρόπο – οπότε ελπίζω να μας εκπλήξει ευχάριστα.»


Την Κυριακή 25/5/2025, έχουμε ραντεβού στο περίπτερο. Μαζί με την εφημερίδα Realnews θα αποκτήσετε και το Αυθεντικό Ένθετο για το Αυτοκίνητο με την υπογραφή του Σπύρου Ρέκκα. Η πολυσέλιδη έκδοση περιλαμβάνει όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου για τα νέα μοντέλα της ελληνικής αγοράς. Το Αυθεντικό Ένθετο για το Αυτοκίνητο περιλαμβάνεται και στην απλή έκδοση της εφημερίδας Realnews. Καλή ανάγνωση!

 

 

Δείτε επίσης

F1: Στο παιχνίδι διεκδίκησης τίτλου η Red Bull; «Μάθαμε ένα πολύτιμο μάθημα» είπε ο Verstappen

F1: Στο παιχνίδι διεκδίκησης τίτλου η Red Bull; «Μάθαμε ένα πολύτιμο μάθημα» είπε ο Verstappen

Που μπορεί να σε «κλέψει» ο μηχανικός σου στο συνεργείο;  10 σημεία που πρέπει να προσέχεις πάντα όταν το πας το αμάξι για επισκευή

Που μπορεί να σε «κλέψει» ο μηχανικός σου στο συνεργείο; 10 σημεία που πρέπει να προσέχεις πάντα όταν το πας το αμάξι για επισκευή

Καθημερινά αντικείμενα που έχεις στο αυτοκίνητο σου μπορεί να αποβούν μοιραία σε ατύχημα – Τι να προσέχεις πάντα

Καθημερινά αντικείμενα που έχεις στο αυτοκίνητο σου μπορεί να αποβούν μοιραία σε ατύχημα – Τι να προσέχεις πάντα

F1-McLaren: «Θέλουμε να είμαστε δίκαιοι με τους οδηγούς – Ακόμα και αν μας κοστίσει το πρωτάθλημα» λέει ο Zak Brown

F1-McLaren: «Θέλουμε να είμαστε δίκαιοι με τους οδηγούς – Ακόμα και αν μας κοστίσει το πρωτάθλημα» λέει ο Zak Brown

Toyota: Ήρθε σε επικοινωνία με την Nissan μετά το τέλος στις συζητήσεις συγχώνευσης με την Honda

Toyota: Ήρθε σε επικοινωνία με την Nissan μετά το τέλος στις συζητήσεις συγχώνευσης με την Honda

Elon Musk: «CEO της Tesla μέχρι να πεθάνω» είπε σε συνέντευξη του

Elon Musk: «CEO της Tesla μέχρι να πεθάνω» είπε σε συνέντευξη του