WRC: Οζιέ και Ροβάνπερα σε δεύτερο ρόλο!

WRC: Οζιέ και Ροβάνπερα σε δεύτερο ρόλο!

Θα πρέπει, η Toyota στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι 2024, να είναι η μοναδική ομάδα στην ιστορία του WRC, που θα έχει δυο παγκόσμιους πρωταθλητές στις τάξεις της και θα κυνηγήσει τους τίτλους με τους «δεύτερους» οδηγούς της.

Επιβεβαιώθηκε από την ομάδα, πως ο Ροβάνπερα και ο Οζιέ θα οδηγήσουν σε αγώνες, που οι ίδιοι θα επιλέξουν και όχι σε όλα τα ράλι του πρωταθλήματος. Ο Οζιέ, μας έχει συνηθίσει σε αυτό το ρόλο, ενώ ο Ροβάνπερα όχι.

Απόλυτοι κυρίαρχοι!

Φέτος η αγωνιστική ομάδα της Toyota στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι έκανε ξανά το νταμπλ. Κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο των οδηγών με τον Κάλε Ροβάνπερα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ενώ πήρε ξανά και τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών.

WRC: Οζιέ και Ροβάνπερα σε δεύτερο ρόλο!
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ

Για το 2024 αποφασίστηκε να υπερασπιστεί τον τίτλο των κατασκευαστών με τους, Έβανς-Μάρτιν και Κατσούτα-Τζόνστον, ενώ οι, Ροβάνπερα -Χάλτουνεν και οι Οζιέ-Λαντέ δεν θα κάνουν πλήρες πρόγραμμα. «Η αλήθεια είναι, πως για έναν κατασκευαστή δεν είναι ό,τι καλύτερο να έχει δύο πληρώματα σε επιλεκτικό πρόγραμμα» δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.

«Θέλουμε τα πληρώματα να οδηγούν όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τους αντιπάλους μας στην κατάκτηση του τίτλου. Έτσι, όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά τη μακροπρόθεσμη επένδυσή μας (τον Κάλε Ροβάνπερα). Ο Τακαμότο Κατσούτα θα αγωνιστεί όλη τη σεζόν, αλλά όπου συμμετέχουν ο Οζιέ και ο Ροβάνπερα μαζί, ο Ιάπωνας δε θα φέρνει βαθμούς στην ομάδα. Επίσης, θα υπάρχουν αγώνες, όπου ο Κατσούτα θα δηλώνεται ως τρίτος οδηγός».

Ο Μάκινεν έσπασε τη σιωπή του!

O αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, δήλωσε, ότι ο Οζιέ και ο Ροβάνπερα δε θα μοιραστούν το τρίτο Yaris Rally1, καθώς θα υπάρξουν αγώνες, όπου θα τρέξουν τέσσερα αγωνιστικά. Στους πρώτους αγώνες της χρονιάς θα τρέξουν, στο ράλι Μόντε Κάρλο ο Οζιέ και στη Σουηδία ο Ροβάνπερα. Ο Τόμι Μάκινεν, που έχει κατακτήσει τέσσερα συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα και υπήρξε αγωνιστικός διευθυντής της Toyota δήλωσε: «Όποιος δεν έχει πάρει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι δεν μπορεί να κατανοήσει την πίεση, που νοιώθει ο οδηγός».

WRC: Οζιέ και Ροβάνπερα σε δεύτερο ρόλο!
Ο Κάλε Ροβάνπερα

Ο Φινλανδός απάντησε σε όλους όσους απορούν ή κάνουν την περίφημη «κριτική του καναπέ» στην απόφαση του Κάλε Ροβάνπερα να μη τρέξει το 2024 σε όλο το πρωτάθλημα. Ο Κάλε Ροβάνπερα δήλωσε, πως έχει κουραστεί και θα ήθελε να ξεκουραστεί. Άλλωστε ο 23χρονος παγκόσμιος πρωταθλητής συμμετέχει σε αγώνες ράλι από τα 15 του χρόνια. Πάντως, οι φήμες, που κυκλοφορούν στη Φινλανδία είναι, πως μεταξύ άλλων ο Ροβάνπερα, πρέπει να κάνει και τη στρατιωτική του θητεία. Ο χρόνος θα δείξει τι τελικά ισχύει.


About the author


Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;