Νέες φωτογραφίες φέρνουν στο φως το εκκεντρικό σχεδιαστικό προφίλ της νέας Lancia Ypsilon, η οποία θα σηματοδοτήσει εντός του 2024 την επανεκκίνηση της ιστορικής φίρμας.
Ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στo επίσημο ντεμπούτο της νέας Lancia Ypsilon μας φέρνουν νέες φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και αποκαλύπτουν τη σχεδιαστική ταυτότητα του ιταλικού hatchback.
Μετά το ατυχές περιστατικό, όταν η νέα Lancia Ypsilon εκλάπη και βρέθηκε σε λίμνη κοντά σε εγκαταστάσεις του ομίλου Stellantis, έρχεται μια νέα σειρά φωτογραφιών να ρίξει ακόμα περισσότερο φως στις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του νέου μοντέλου.
Η επίσημη πρεμιέρα της νέας Lancia Ypsilon είναι προγραμματισμένη για τον ερχόμενο Φεβρουάριο, σηματοδοτώντας την επανεκκίνηση της ιστορικής φίρμας στην ευρωπαϊκής αγορά.
Μέχρι τότε, ο λόγος θα ανήκει στις φωτογραφίες που έχουν διαρρεύσει και σκιαγραφούν το εκκεντρικό σχεδιαστικά προφίλ ενός πεντάθυρου hatchback το οποίο πρόκειται να τοποθετηθεί στο B-Segment, δίπλα στα ομόσταυλα Peugeot 208 και Opel Corsa.
Οι νέες φωτογραφίες δεν αφήνουν τίποτα στη φαντασία μας, αποκαλύπτοντας με κάθε λεπτομέρεια τις γραμμές του σχεδιασμού στο μπροστινό και το πίσω τμήμα του αμαξώματος.
Η κλειστή μάσκα, με τη φωτεινή μπάρα LED και τους προβολείς τοποθετημένους χαμηλά, στις δύο άκρες του μπροστινού προφυλακτήρα κάνουν το ρύγχος της νέας Lancia Ypsilon ξεχωρίζει από απόσταση.
Αντιστοίχως, τα πίσω κυκλικά φωτιστικά σώματα βάζουν τη δική τους, ξεχωριστή πινελιά στη νέα Lancia Ypsilon.
Σε αντίθεση με τις σχεδιαστικές επιλογές, οι οποίες με τον έναν ή τον άλλον τρόπο έχουν ήδη γίνει γνωστές, κανείς δεν μπορεί να μιλήσει με σιγουριά για τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου που θα επαναφέρει τη Lancia στη ζωή.
Με δεδομένο πάντως ότι θα βασίζεται σε ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα του ομίλου Stellantis, οι τεχνικές προδιαγραφές της δεν θα απέχουν από εκείνες που έχουμε δει σε προτάσεις όπως το Peugeot 208, το Jeep Avenger και το Fiat 600.
Δείτε επίσης
Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ
Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;
Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου
Πιο προσιτό το Nissan Juke
Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»