Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Γιατί σαπίζουν στα λιμάνια

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Γιατί σαπίζουν στα λιμάνια

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη προσπάθεια τους να επιταχύνουν την είσοδο τους στην ηλεκτροκίνηση έκαναν σημαντικά λάθη τα οποία κόστισαν στην ανάπτυξη της κινητικότητας με μοντέλα μηδενικών ρύπων. Δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν το βασικό κριτήριο για την πλειοψηφία των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων, το κατάλληλο και προσιτό πλαίσιο τιμών.

Οι τιμές ξέφυγαν και τα πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα, αντί να κυκλοφορούν στους δρόμους και να μειώνουν την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, σαπίζουν στα λιμάνια.

Οι κατασκευαστές κάθε μέρα χάνουν ιλιγγιώδη ποσά από την αποτυχημένη τους προσπάθεια στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και τώρα επιτέλους, ξεκίνησαν την προσπάθεια να μειώσουν σημαντικά τις τιμές πώλησης των EV, για να τα ξεφορτωθούν. Ακόμη και οι πιο σκληροπυρηνικοί παίκτες προτίμησαν να απολέσουν μέρος του κέρδους για να πουλήσουν τα EV.

Τρανταχτό παράδειγμα της νέας τάσης που ουσιαστικά είναι και μονόδρομος, αποτελεί η απόφαση της Fiat, να λανσάρει για πρώτη φορά μια τόσο επιθετική εμπορική πολιτική για το αμιγώς ηλεκτρικό 500e.

Το best seller της αγοράς το 2022 και το 2023 – μια εξαιρετική επιλογή για το αστικό περιβάλλον – πλέον υποστηρίζεται από ένα γενναίο πρόγραμμα που θα έπρεπε να είχε ανακοινωθεί νωρίτερα.

Το ιταλικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων που ξεχειλίζει από στυλ και φινέτσα, με αμάξωμα Hatchback, 3+1 και Cabrio, υποστηρίζεται πλέον με το Fiat Eco Bonus. Το καθαρό κέρδος φθάνει τα 6.000 ευρώ. Είναι ετοιμοπαράδοτο και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα, προβλέπει ελάχιστη προκαταβολή 25%, ονομαστικό επιτόκιο 8,95% και 36 ή 48 δόσεις.

Λόγω των προβλημάτων στη κρατική επιδότηση, η αποπληρωμή της 1ης δόσης θα γίνει τον Ιανουάριο του 2025 και μέχρι τότε η Fiat αναλαμβάνει το κόστος των τόκων του πιστούμενου κεφαλαίου, παρέχοντας άτοκη περίοδο χάριτος.

Γιατί αργήσατε;


About the author


Δείτε επίσης

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα