Ρετρό, ηλεκτρικό και με 540 ίππους το Renault 5 Turbo 3E

Ρετρό, ηλεκτρικό και με 540 ίππους το Renault 5 Turbo 3E

Το νέο Renault 5 Turbo 3E είναι μια ρετρό-εμπνευσμένη, ηλεκτρική μηχανή drift με κινητήρες στους τροχούς, αμάξωμα από ανθρακονήματα και σχεδιασμό απευθείας βγαλμένο από την εποχή του Group B rallying.

Είναι ένα από τα πιο εξωφρενικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουμε δει μέχρι σήμερα.  Η Renault θα κατασκευάσει μόλις 1980 μονάδες.

Renault 5 Turbo 3E: Ένα τρελό project που πήρε το “πράσινο φως” από την κορυφή

Renault
media.renault.com

Συνήθως, όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να φτιάξουν κάτι τόσο σπάνιο και εξειδικευμένο, τα οικονομικά τμήματα βάζουν φρένο, έχοντας στο νου τους τα πιθανά κέρδη και τις απώλειες. Όμως, στην περίπτωση του 5 Turbo 3E, ο ίδιος ο CEO της Renault, Luca de Meo, έδωσε την εντολή να προχωρήσει.

Το νέο Renault 5 Turbo 3E θα είναι:

  • Χτισμένο σε ειδικό αλουμινένιο πλαίσιο με αμάξωμα από ανθρακονήματα
  • Δεν μοιράζεται σχεδόν τίποτα με το κανονικό Renault 5 E-Tech, εκτός από το παρμπρίζ, τους καθρέφτες και τα πίσω φώτα
  • Είναι το πρώτο ηλεκτρικό παραγωγής με κινητήρες απευθείας στους τροχούς

Έτσι το Renault 5 Turbo 3E αναμένεται να προσφέρει απίστευτη απόκριση, ακρίβεια και δυναμική οδήγηση, χωρίς τους περιορισμούς ενός παραδοσιακού ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Ισχύς & Επιδόσεις: 540 ίπποι & Drift Mode!

Renault
media.renault.com
  • Δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε πίσω τροχό
  • Συνδυαστική ισχύς: 540 ίπποι
  • Ροπή: 4.800 nm ροπής
  • Βάρος: 1450 κιλά
  • 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 3,5 δευτερόλεπτα
  • Τελική ταχύτητα: 270 χλμ./ώρα

Το Renault 5 Turbo 3E θα διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης, μεταξύ των οποίων track mode και drift mode ενώ ξεχωρίζει το τεράστιο χειρόφρενο τύπου «μοχλού» στην καμπίνα που σίγουρα θα εμπνεύσει όσους αναζητούν μια αυθεντική εμπειρία drifting.

Renault
media.renault.com

Σχεδιασμός: Έντονα ρετρό στοιχεία που δένουν άρτια με το φουτουριστικό του χαρακτήρα

Διαστάσεις:

  • Μήκος: 4,08 μέτρα
  • Πλάτος: 2,03 μέτρα (!), δηλαδή σχεδόν όσο το μισό μήκος του

Ο σχεδιασμός αντλεί έμπνευση από το θρυλικό Renault 5 Turbo της δεκαετίας του ’80, με φαρδιά φτερά και επιθετική στάση, ενώ υπάρχουν και σύγχρονες πινελιές, όπως το κρυφό πορτάκι φόρτισης μέσα στους διακοσμητικούς αεραγωγούς.

Εσωτερικό: Απόλυτα αγωνιστικό, αλλά πρακτικό

Renault
media.renault.com
  • Δύο carbon bucket καθίσματα με ζώνες 6 σημείων
  • Κανένα πίσω κάθισμα, θα λειτουργεί ως ένας τεράστιος, ενιαίος χώρος αποσκευών
  • Πίνακας οργάνων από το Renault 5, αλλά με ειδικό UI
  • Τιμόνι από το Alpine A290, ξεχωρ’οζεο μεγάλο κόκκινο «Overboost» κουμπί

Η καμπίνα θα είναι εξ ολοκλήρου παραμετροποιήσιμη, όπως και το εξωτερικό χρώμα.

Μπαταρία & Τεχνολογία: 800V σύστημα φόρτισης

  • Μπαταρία 70kWh, με εκτιμώμενη αυτονομία στα 400 χλμ. (WLTP)
  • Η πρώτη Renault EV με 800V αρχιτεκτονική (πολύ γρήγορη φόρτιση!)
  • 4 επίπεδα αναγεννητικής πέδησης
  • Λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L), ώστε να μπορεί να φορτίσει εξωτερικές συσκευές

Θα έχει σήμα Alpine; Όχι, μόνο Renault

Παρόλο που το μοντέλο εξελίχθηκε από την Alpine, η Renault επέλεξε να κρατήσει το δικό της σήμα, όπως ακριβώς έγινε και με το αυθεντικό Renault 5 Turbo.

Ωστόσο, στα παράθυρα υπάρχουν λογότυπα της Renaultsport, ως φόρος τιμής στο sub-brand που μας έδωσε μερικά από τα καλύτερα hot hatches των τελευταίων δεκαετιών.

Διαθεσιμότητα & Τιμή

Θα κατασκευαστούν μόνο 1980 μονάδες (φόρος τιμής στο έτος κυκλοφορίας του αυθεντικού 5 Turbo)
Διαθεσιμότητα: Ευρώπη, Ιαπωνία, Αυστραλία & Μέση Ανατολή

 

Δείτε επίσης

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1 Σενάριο-Βόμβα: Ο George Russell σε επαφή με Horner για Red Bull ενόψει 2026!

F1 Σενάριο-Βόμβα: Ο George Russell σε επαφή με Horner για Red Bull ενόψει 2026!

F1:Η τακτική αναβαθμίσεων της McLaren που της έφερε την νίκη στη Σαουδική Αραβία

F1:Η τακτική αναβαθμίσεων της McLaren που της έφερε την νίκη στη Σαουδική Αραβία

Πρόβλημα στις θύρες USB του αυτοκινήτου; Αυτό κοιτάς πρώτα για να το φτιάξεις

Πρόβλημα στις θύρες USB του αυτοκινήτου; Αυτό κοιτάς πρώτα για να το φτιάξεις

Συνθετικό ή συμβατικό λάδι κινητήρα: Ποιο είναι καλύτερο για το αυτοκίνητό σας;

Συνθετικό ή συμβατικό λάδι κινητήρα: Ποιο είναι καλύτερο για το αυτοκίνητό σας;