Toyota GR Yaris: έτοιμο για τη μεγάλη επιστροφή

Toyota GR Yaris: έτοιμο για τη μεγάλη επιστροφή

Το Toyota GR Yaris δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Μεταφέροντας στη γραμμή παραγωγής την αγωνιστική τεχνογνωσία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, εξελίχθηκε από την πρώτη στιγμή στον βασικό εκπρόσωπο μιας κατηγορίας που μετρά στις μέρες μας ελάχιστους εκπροσώπους.

Ως ένα καυτό hatchback παλαιάς κοπής, το Toyota GR Yaris μετατράπηκε σε ιερό δισκοπότηρο για τους φανατικούς οπαδούς της αυτοκινήσης γράφοντας τη δική του ιστορία στους δρόμους της Ευρώπης και της Ιαπωνίας.

Μια ιστορία που πρόκειται να συνεχιστεί, καθώς οι Ιάπωνες είναι έτοιμη να παρουσιάσουν την αναβαθμισμένη έκδοση ενός αυτοκινήτου που αποτελεί το όνειρο κάθε αιώνιου εφήβου.

Πληροφορίες θέλουν το αναβαθμισμένο Toyota GR Yaris να διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ, αγγίζοντας το φράγμα των 300 ίππων από τα μόλις 1.600 κ.εκ. του τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης.

Αυτή όμως δεν θα είναι η μοναδική αλλαγή-αναβάθμισης στις τεχνικές προδιαγραφές του Toyota GR Yaris, μιας και οι Ιάπωνες επιβεβαιώνουν την εξέλιξη ενός αυτόματου κιβωτίου που σύμφωνα με τα λεγόμενά τους αναμένεται να φέρει την επανάσταση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Το αυτόματο κιβώτιο που θα φορέσει το αναβαθμισμένο Toyota GR Yaris ονομάζεται DAT (Direct Automatic Transmition) και θα κινείται πολύ κοντά στις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά των σειριακών κιβωτίων που χρησιμοποιούνται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

Μέχρι σήμερα , το Toyota GR Yaris δεν διέθετε στην γκάμα των εκδόσεων κάποιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το ίδιο ισχύει και για την Toyota GR Corolla που προσφέρεται στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Αυτό βέβαια πρόκειται σύντομα να αλλάξει χωρίς μάλιστα η Toyota να επιλέξει το εύκολο μονοπάτι επενδύοντας στην οκτατάχυτη μονάδα της ZF που συναντά κανείς στη Supra.

To πάθημα έγινε μάθημα για τους Ιάπωνες, οι οποίοι θέλουν να ανακτήσουν τον απόλυτο έλεγχο στις γραμμές παραγωγής, ώστε να διατηρήσουν τα κεκτημένα.

Η άφιξη του ανανεωμένου Toyota GR Yaris δεν πρόκειται να συμβεί πριν το τέλος του 2024, καθώς σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής φίρμας υπάρχουν ακόμα αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες οι οποίες θα πρέπει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο να διευθετηθούν


About the author


Δείτε επίσης

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών