Abarth 600e SUV: Έρχεται το πιο ισχυρό hot hatch μέχρι σήμερα!

Abarth 600e SUV: Έρχεται το πιο ισχυρό hot hatch μέχρι σήμερα!

Η έκδοση υψηλών επιδόσεων του ηλεκτρικού SUV της Fiat το 600e από το τμήμα hot-hatch της Ιταλικής εταιρείας, θα παράγει περισσότερη ισχύ, από οποιοδήποτε Abarth παραγωγής!

Το πιο ισχυρό όχημα που θα παράγεται από την Abarth, το τμήμα υψηλών επιδόσεων της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat, που ειδικεύεται στα «καυτά» χάτσμπακ, θα είναι ένα ηλεκτρικό SUV. Αν και δεν κατονομάζει το όχημα, η Abarth έχει «πειράξει» μια έκδοση του ηλεκτρικού SUV πόλης Fiat 600 e, αναγνωρίσιμο από τις αναλογίες και τους προβολείς του, που αποδίδει 240 ίππους, πολύ περισσότερους από τους 156 του κανονικού 600e.

Στροφή προς την ηλεκτροκίνηση

Η Abarth ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει σταδιακά τους βενζινοκινητήρες και θα πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως, κάποια στιγμή μέσα στο 2024. Το Abarth 600e, δεν είναι το πρώτο SUV της εταιρείας, αφού  έχει προηγουμένως δώσει το όνομά του σε μια έκδοση του βενζινοκίνητου SUV Fiat Pulse, που πωλείται στη Νότια Αμερική, ούτε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο είναι το 500e hot hatch. Το Abarth 600e θα χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση, του κανονικού μοντέλου eCMP (συντομογραφία της ηλεκτρικής κοινής πλατφόρμας μονάδας) γνωστών ως Perfo-eCMP.

Αναπτύχθηκε από την Abarth και τη Stellantis Motorsport,  αμφότερες μέρος του παγκόσμιου «γίγαντα» αυτοκινήτων Stellantis,  με τη συγχώνευση των PeugeotCitroen και Fiat-Chrysler και σχεδιάζεται να υποστηρίξει μια σειρά από αυτοκίνητα δρόμου Abarth υψηλών επιδόσεων, ενώ επικεντρώνεται στη δυναμική της οδήγησης και στην αγωνιστική συμπεριφορά των αυτοκινήτων στη πίστα.

Στο Abarth 600e, το Perfo-eCMP, συνδυάζεται με ένα «προηγμένο σύστημα πέδησης», που χρησιμοποιεί μεγαλύτερους δίσκους, σχεδιασμένους να μειώνουν την φθορά και να διασφαλίζουν σταθερή απόδοση ακινητοποίησης, μετά από επαναλαμβανόμενη, έντονη χρήση. Είναι επίσης εξοπλισμένο με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με ηλεκτροκινητήρα.

Σπορ ελαστικά

Το Abarth, θα χρησιμοποιεί επίσης σπορ ελαστικά μαλακής γόμας, που συνήθως επιλέγονται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό για μέγιστη πρόσφυση, δίνοντας προτεραιότητα στην απόδοση, έναντι της διάρκειας ζωής των ελαστικών.

Τα ελαστικά θα χρησιμοποιούν ένα ένθετο πολυουρεθάνης για τη μείωση του θορύβου των ελαστικών κατά 20 τοις εκατό. Το πρώτο ηλεκτρικό Abarth, το 500e, παρουσιάστηκε το 2023 αλλά χρησιμοποιεί μια παλαιότερη πλατφόρμα που αναπτύχθηκε πριν από τη σύσταση του Ομίλου Stellantis το 2021.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari