Αυτή η τέντα του cybertruck της Tesla προστατεύει ακόμα και από επιθέσεις ηλεκτρομαγνητικού παλμού

Αυτή η τέντα του cybertruck της Tesla προστατεύει ακόμα και από επιθέσεις ηλεκτρομαγνητικού παλμού

Καθώς τα Cybertruck της Tesla εξαπλώνονται στους δημόσιους δρόμους, η βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων φαίνεται να βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην εξέλιξη της σε όλο και πιο περίπλοκους υπολογιστές με τροχούς. Ωστόσο, εν μέσω πρόσφατων απειλών για επιθέσεις με ηλεκτρομαγνητικό παλμό (EMP) – εναντίον του Ισραήλ από το Ιράν ή των Ηνωμένων Πολιτειών από τη Ρωσία – και της πρόσφατης ταινίας I.S.S., η προσοχή πολλών ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων στρέφεται στην πιθανότητα ενός κακόβουλου παράγοντα να χρησιμοποιήσει μια συσκευή που αδρανοποιεί όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα εντός μιας περιοχής έκρηξης.

Ως απάντηση, μια εταιρεία με έδρα τη Σάντα Μπάρμπαρα της Καλιφόρνια, η Mission Darkness, παρουσίασε πρόσφατα μια σκηνή ονόματι Cybercylent, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη να προστατεύει τα Cybertruck από επιθέσεις EMP.

Η Mission Darkness ανέπτυξε μια κατοχυρωμένη επίστρωση νικελίου-χαλκού η οποία εφαρμόζεται σε πολυεστέρα για να αποτρέψει την διείσδυση ακτινοβολίας, και ονόμασε το τελικό προϊόν “TitanRF Faraday Fabric.” Η σκηνή χρησιμοποιεί στη συνέχεια συγκολλητικά για να αποτρέψει τις ραφές από το να δημιουργήσουν μικροσκοπικές τρύπες στο ύφασμα, ενώ οι πόρτες απαιτούν τρεις σειρές μαγνήτες νεοδυμίου για να μειώσουν τις πιθανότητες για ανεπιθύμητα κυματιστά ή τσακίσματα στο υλικό.

Η Mission Darkness αφιέρωσε ένα χρόνο μόνο στην ανάπτυξη της πόρτας, αλλά χρησιμοποιεί επίσης μικροσκοπικούς κυματοδηγούς για τους αεραγωγούς, οι οποίοι είναι ουσιαστικά πυκνοί κυψελοειδείς αεραγωγοί που συμπιέζουν αρκετά τα μήκη κύματος της ακτινοβολίας για να αποτρέψουν την είσοδό της. Ο σκελετός και οι βάσεις από ανθρακονήματα κάνουν τις σκηνές ελαφριές και εύκολα αναπτυσσόμενες, ιδανικές για πελάτες που θέλουν να εγκαταστήσουν ένα Cybercylent στο γκαράζ τους.

Cybercylent tent to protect Cybertrucks from EMP

Ο ιδρυτής της Mission Darkness, Ryan Judy, παραδέχεται εύκολα ότι η ονομασία Cybertruck για την τεχνολογική σκηνή απευθύνεται σε μεγάλο βαθμό σε εξαιρετική εικόνα marketing, αφού οποιοδήποτε όχημα στη σύγχρονη εποχή διατρέχει τον κίνδυνο να απενεργοποιηθεί λόγω επίθεσης EMP.

Ακόμα και αν η εικόνα marketing εστιάζει ως εκ τούτου σε μεγάλο βαθμό στην αποκαλυπτική νοοτροπία των preppers, στην πραγματικότητα, η Judy έχει ήδη πουλήσει μερικές σκηνές στην ίδια την Tesla, έτσι ώστε οι μηχανικοί να μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον θωρακισμένο χώρο για να δοκιμάσουν τη συνδεσιμότητα των εφαρμογών σε ένα απολύτως ουδέτερο περιβάλλον. Αυτό είναι εφικτό επειδή το TitanRF Faraday Fabric αποκλείει σήματα 5G, Wi-Fi 2.4 και 5 GHz, Bluetooth, GPS, RFID και παραδοσιακά σήματα ραδιοφώνου.

Οι δοκιμές για το TitanRF Faraday Fabric δείχνουν ότι πληροί τα πρότυπα προστασίας MIL-STD-188-125-1 του στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτό αποτελεί μια θεωρητική προσπάθεια να μιμηθεί μιας απόπειρας διείσδυσης από ηλεκτρομαγνητική ενέργεια στην περιοχή συχνοτήτων των 30 MHz έως 1 GHz. Ωστόσο, για να είμαστε σαφείς, δεν έχει σημειωθεί ποτέ καμία γνωστή επίθεση EMP από κακόβουλο παράγοντα, ούτε έχει επηρεαστεί κανένα ηλεκτρικό όχημα μέχρι σήμερα.

Επιπλέον, αυτές οι σκηνές προστασίας EMP δεν είναι φθηνές: μια σκηνή Cybercylent ξεκινά από τα 15.000 δολάρια και η Mission Darkness πωλεί επίσης πολλά διαφορετικά μεγέθη, πολλά από τα οποία υποδηλώνουν ότι η κύρια πηγή εσόδων της εταιρείας προέρχεται από κυβερνητικούς οργανισμούς πολύ περισσότερο από ό,τι από ιδιώτες πολίτες.

The Cybercylent tent

Ο Judy ίδρυσε την Mission Darkness το 2015 και η εταιρεία ειδικεύεται στην παροχή τεχνολογίας σε υπηρεσίες επιβολής του νόμου και στον στρατό που αποκλείει ακτινοβολία κάθε είδους. Σκεφτείτε τα smartphones που κατασχέθηκαν από εγκληματίες ή τρομοκράτες, γεμάτα δεδομένα που θα μπορούσαν δυνητικά να διαγραφούν απομακρυσμένα. Η Mission Darkness κατασκευάζει κλουβιά και κουτιά που επιτρέπουν στις υπηρεσίες επιβολής του νόμου να διατηρούν την αδιάκοπη αλυσίδα αποδεικτικών στοιχείων, ενώ παράλληλα διατηρούν φορτισμένα τα τηλέφωνα καθώς το λογισμικό προσπαθεί να σπάσει τον κωδικό πρόσβασης ενός smartphone.

Πολλαπλές στρατιωτικές μονάδες χρησιμοποιούν επίσης σκηνές, θήκες, κουτιά και υφάσματα Mission Darkness για να προστατεύσουν εξοπλισμό επικοινωνίας, να δημιουργήσουν ασφαλείς χώρους συνάντησης επί του πεδίου, να απομονώσουν υπόπτους ή κρατούμενους και ακόμη και να προστατέψουν οπτικά όργανα υψηλής ευαισθησίας σε πυροβόλα όπλα.

Η ίδια τεχνολογία εφαρμόζεται και στις εταιρικές και ιδιωτικές πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων θηκών τηλεφώνου, θηκών υπολογιστών, μεγαλύτερων τσαντών για συσκευές όπως γεννήτριες και ακόμη και μέτρα από το υλικό με επίστρωση νικελίου-χαλκού για χρήση μεταξύ των στρωμάτων ξηράς τοιχοποιίας κατά την κατασκευή κατοικιών. Το τελευταίο ισχύει και για κυβερνητικά κτίρια που χτίζονται αυτή τη στιγμή – δεν ισχύει όμως για τα καπέλα και σκούφους που πουλάει η Mission Darkness, τα οποία μοιάζουν περισσότερο με μια πραγματική εκδοχή των ανθρώπων της συνωμοσίας που φορούν καπέλα από αλουμινόχαρτο.

CYBERCYLENT

Ενώ δεν είναι απολύτως παράλογο να ανησυχεί κανείς για γεγονότα EMP που οργανώνονται από κακόβουλους παράγοντες, η πιθανότητα παραμένει χαμηλή. Παρ’ όλα αυτά, μια πρόσφατη έκθεση κυβερνητικής επιτροπής για τα EMP υπολόγισε ότι έως και το 90% των Αμερικανών θα μπορούσε να πεθάνει εντός ενός έτους από μια μεγάλη επίθεση EMP υψηλού υψόμετρου. Και οι ηλιακές εκλάμψεις ή οι ηφαιστειακές εκρήξεις μπορούν επίσης να προκαλέσουν ηλεκτρομαγνητικούς παλμούς.

Ασφαλώς, η ιδέα να οδηγείς ένα Cybertruck σε μια πιθανή ερημιά που δημιουργήθηκε από οποιαδήποτε μορφή EMP που σβήνει, φαίνεται σίγουρα παράλογη. Ωστόσο, η εικόνα παίζει σωστά στο marketing της σκηνής Cybercylent και, σε κάποιο βαθμό, στην δυστοπική αισθητική του ίδιου του Cybertruck. Και παρά το απίθανο σενάριο, την τιμή και τους χρόνους παράδοσης περίπου έξι εβδομάδων για τους πελάτες που παραγγέλνουν ένα Cybercylent, η Mission Darkness δεν μπορεί να κατασκευάσει τις σκηνές αρκετά γρήγορα.

Δείτε επίσης

F1: GP Βελγίου 2024 – Πού και πότε θα το δούμε

F1: GP Βελγίου 2024 – Πού και πότε θα το δούμε

Αγορά αυτοκινήτου: Πώς κινήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2024

Αγορά αυτοκινήτου: Πώς κινήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2024

Κουίζ: Έχεις πάθος με την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Κουίζ: Έχεις πάθος με την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Ζυγοστάθμιση ελαστικών αυτοκινήτου: Πώς θα καταλάβετε εάν υπάρχει πρόβλημα

Ζυγοστάθμιση ελαστικών αυτοκινήτου: Πώς θα καταλάβετε εάν υπάρχει πρόβλημα

Γιατί ο κλιματισμός του αυτοκινήτου βγάζει ζεστό αέρα;

Γιατί ο κλιματισμός του αυτοκινήτου βγάζει ζεστό αέρα;

Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα

Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα