Audi R8: Ο τερματισμός ενός θρύλου [Βίντεο]

Audi R8: Ο τερματισμός ενός θρύλου [Βίντεο]

Μετά από πολλά αφιερώματα και ειδικές εκδόσεις κύκνειου άσματος, το τελικό R8 βγήκε επιτέλους από τη γραμμή παραγωγής. Το τελευταίο Audi R8, είναι μια Performance Edition με βαφή Vegas Yellow, μπρούτζινες ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών και εξωτερικό πακέτο από άνθρακα, παρόμοιο με το αυτοκίνητο που απεικονίζεται παρακάτω.

Audi R8

Δεν είναι αυτοκίνητο πελάτη, καθώς θα γίνει μουσειακό κομμάτι στο Audi Tradition, στο Ingolstadt της Γερμανίας. Παρά την επιβεβαίωση της τελικής του έκδοσης το 2022, η Audi παρουσίασε το τελευταίο αντίτυπο πρόσφατα, πιθανότατα λόγω καθυστερήσεων στην παραγωγή στο εργοστάσιο του Bollinger Hofe.

Αυτό το εξειδικευμένο εργοστάσιο, χειρίζεται επίσης την παραγωγή του e-tron GT και το φινίρισμα του νέου RS6 Avant GT.

Κύκνειο άσμα

Για τον εορτασμό του μοντέλου, κυκλοφόρησαν πολλά αφιερώματα τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένου του εγκωμίου της ίδιας της Audi, με τη μορφή ενός καλύτερου βίντεο που ονομάζεται The Last Lap.

Ακόμη και η Ιαπωνία, αποκτά την εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση ως κύκνειο άσμα, για το υπεραυτοκίνητο της Audi. Το τρέχον Audi R8, θα είναι το τελευταίο της σειράς του, τουλάχιστον από ότι γνωρίζουμε προς το παρόν. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την επιστροφή της ως EV.

Audi R8

Η αδελφή εταιρεία Lamborghini, δεν θα μοιράζεται το υβριδικό της σύστημα μετάδοσης κίνησης με οχήματα εκτός της Sant’Agata. Προς το παρόν, η Audi έχει δεσμευτεί για την ηλεκτροκίνηση των προϊόντων της, με στόχο μια πλήρη σειρά EV τα επόμενα 10 χρόνια. Τα χρονοδιαγράμματα για τα νέα A5, Q5 και A6 e-tron έχουν ήδη ανακοινωθεί, δίνοντάς μας μια σαφή εικόνα του τι επιφυλάσσει η Audi μέσα στην δεκαετία.

Δυστυχώς, το R8 δεν φαίνεται να αποτελεί μέρος αυτών των σχεδίων.

ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari