BMW M5: Με 70 χλμ πλήρως ηλεκτρική αυτονομία η επόμενη γενιά

BMW M5: Με 70 χλμ πλήρως ηλεκτρική αυτονομία η επόμενη γενιά

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά M5, θα υπερηφανεύεται για μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία άνω των 70 χλμ. Μιλώντας στο Ετήσιο Συνέδριο του BMW Group για το 2024, ο διευθύνων σύμβουλος είπε, ότι η M5 θα φτάσει αρχικά ως σεντάν, με το «βαγόνι» Touring, να φτάνει σε μεταγενέστερο στάδιο.

Το plug-in υβριδικό σύστημα BMW M, θα προσφέρει αυτονομία 70 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό πιθανότατα υπολογίστηκε στον κύκλο WLTP, οπότε περιμένετε ένα πιο ρεαλιστικό ποσοστό EPA όταν το M5 φτάσει στις εκθέσεις.

BMW M5

Ο Zipse δεν επιβεβαίωσε πότε θα παρουσιαστεί η M5, αλλά ανέφερε ότι η αποκάλυψη θα γίνει κάποια στιγμή φέτος. Η αυτονομία 70 χλμ εξ ολοκλήρου ηλεκτρικής ενέργειας, είναι χρήσιμη και θα επιτρέψει σε πολλούς ιδιοκτήτες, να μετακινούνται μόνο με την ισχύ της μπαταρίας. Αυτό θα έκανε το M5 πολύ πιο αποδοτικό και λιτό από πριν, βελτιώνοντας παράλληλα την απόδοση.

Βελτιωμένη απόδοση αλλά υπάρχει αρκετό βάρος

Η νέα BMW M5 θα έχει 718 ίππους, χάρη στον ηλεκτροκίνητο V8 κινητήρα της. Αυτή είναι μια σημαντική αύξηση, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το οποίο προσφέρει έως και 617 ίππους υπό τη μορφή Competition.

Χωρίς ηλεκτρισμό, ο διπλός υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4,4 λίτρων φέρεται να αποδίδει 577 ίππους και 553 λίβρες/πόδια ροπής. Αυτό είναι αρκετά εντυπωσιακό, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας, προσθέτει 194 hp και 206 lb-ft. Ο κινητήρας αποκτά ισχύ από μια μπαταρία 18,6 kWh. Είναι ενδιαφέρον ότι είναι ελαφρώς μικρότερη από την μπαταρία 19,4 kWh, που είναι τοποθετημένη στο ηλεκτροκίννητο 550e xDrive.

BMW M5

Στον κύκλο WLTP, αυτό το μοντέλο μπορεί να ταξιδέψει έως και 101 χλμ. Αν και αυτό είναι αποδοτικό, οι διαρροές υποδηλώνουν ότι η νέα M5, θα είναι ένα βαρύ σπορ σεντάν, φτάνοντας τη ζυγαριά στα 2.435 κιλά. Αυτό δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά αυτό σίγουρα θα το έκανε σχεδόν τόσο βαρύ όσο το τρέχον X5 M (2.495 κιλά).

Ας ελπίσουμε ότι αυτή η αύξηση του βάρους, δεν θα μειώσει την ικανότητα χειρισμού της M5.

Τι άλλο γνωρίζουμε για το Hybrid M5;

Η νέα M5, φημολογείται ότι είναι μεγαλύτερη από το mainstream αδερφάκι της, μετρώντας 3,5 εκατοστά μακρύτερο και 7,1 εκατοστά φαρδύτερο από ένα sedan της Σειράς 5. Ακόμη και το μεταξόνιο έχει «τεντωθεί» για να χωρέσει την εξελιγμένη διάταξη της ανάρτησης.

Η νέα M5 θα έχει διάταξη κλιμακωτών τροχών, με τροχούς 285/40/20 και 295/35/21 μπροστά και πίσω, αντίστοιχα. Οι εμπειρογνώμονες, ισχυρίζονται ότι η νέα M5 θα μπει στην παραγωγή τον Ιούλιο του 2024, πράγμα που σημαίνει ότι το ντεμπούτο της επίκειται.

Δείτε επίσης

Φόρτιση EV: Ποια ευρωπαϊκή χώρα είναι η φθηνότερη;

Φόρτιση EV: Ποια ευρωπαϊκή χώρα είναι η φθηνότερη;

Ακόμα πιο ανταγωνιστική η Alfa Romeo Tonale, με νέα τιμή από €36.900

Ακόμα πιο ανταγωνιστική η Alfa Romeo Tonale, με νέα τιμή από €36.900

Μπορείτε να αλλάζετε μάρκα κάθε φορά που αλλάζετε λάδια; Το TikTok έχει την απάντηση

Μπορείτε να αλλάζετε μάρκα κάθε φορά που αλλάζετε λάδια; Το TikTok έχει την απάντηση

3 τρόποι για να απομακρύνετε την υγρασία από το αυτοκίνητο

3 τρόποι για να απομακρύνετε την υγρασία από το αυτοκίνητο

Κουίζ: Έχεις πάθος με τους 4 τροχούς; Κάνε το 3/3 και απέδειξε το

Κουίζ: Έχεις πάθος με τους 4 τροχούς; Κάνε το 3/3 και απέδειξε το

F1: Ο Χόρνερ προσφέρει νέο ρόλο στον Ρικιάρντο εντός της Red Bull

F1: Ο Χόρνερ προσφέρει νέο ρόλο στον Ρικιάρντο εντός της Red Bull