Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή

Είναι μια Camaro του 1968, πάνω σε μια BMW E39 528i, που μετατράπηκε μοτερικά σε 540i, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και… ζήτω οι μετατροπές!

Ο Ben Kleinfelter, ο άνθρωπος πίσω από αυτόν τον «δράκο», λέει ότι του πήρε 14 μήνες για να ολοκληρωθεί, αν και τρεις από αυτούς, ξοδεύτηκαν απλώς για να ανταλλάξουν τον κινητήρα από το 528i για να στεγάσουν έναν πιο αποδοτικό V8 απο ένα 540i της ίδιας γενιάς Ε39.

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή
Η BMW πάνω στην οποία στηρίχτηκε η Camaro

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: 286 ίπποι και 44 κιλά ροπής

Σε εργοστασιακή έκδοση, ο κινητήρας V8, παρήγαγε ικανοποιητική ισχύ 286 ίππων και 44 κιλών ροπής.

Ο ιδιόρρυθμος ιδιοκτήτης, συνέχισε λέγοντας «Είναι μια Camaro του 1968. πάνω σε μια E39 528i, που μετατράπηκε σε 540i με ένα χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων. Το εγχείρημα άρχισε με την αποκοπή του μεγαλύτερου μέρους του άνω μισού της σειράς 5 Touring, έτσι ώστε να χωράει το πίσω άκρο της Camaro.

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή

Το πάτωμα κοντύνθηκε κατά 3-3/8 ίντσες, το αμάξωμα έχει φουσκώσει για να ευθυγραμμιστεί με τα “rockers”, το καπό κοντύνθηκε και αντιστράφηκε, ενώ προστέθηκε ένα προσαρμοσμένο παρμπρίζ. Διατηρεί όλες τις λειτουργίες της BMW και έχει πάει ακόμη και στην αντιπροσωπεία, για επισκευή αερόσακου».

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή
To τελικό αποτέλεσμα

Συνοψίζοντας, το πρωτότυπο custom αυτοκίνητο, ονομάστηκε απο τον ιδιοκτήτη του ZMW, και αποτελείται από ένα σασί 528i Touring station wagon, και έναν V8 των 4,0 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από την BMW 540i της ίδιας γενιάς E39, που τυχαίνει να «ζει» μέσα στο  προσαρμοσμένο αμάξωμα μιας Camaro.

Η BMW «δάνεισε» επίσης μέρη του εσωτερικού της, όπως το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τα μπροστινά καθίσματα.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari