F1: «Νιώθω χαμένος» - Τα σχόλια του Hamilton στο ραδιόφωνο της Ferrari

F1: «Νιώθω χαμένος» - Τα σχόλια του Hamilton στο ραδιόφωνο της Ferrari

F1: Σχολιάζονται οι νέες συνομιλίες ανάμεσα σε Hamilton και τον μηχανικό του, Riccardo Adami, που δείχνουν την κατάσταση στην Ferrari.

Σε μια συνηθισμένη εικόνα για το 2025, ο Hamilton είχε ακόμα μια απογοητευτική εμφάνιση με την Ferrari στο Grand Prix του Μονακό, όπου τερμάτισε στην 5η θέση, 51 δευτερόλεπτα πίσω τον νικητή του αγώνα, Lando Norris.

O 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες, ωστόσο έλαβε ποινή 3 θέσεων επειδή εμπόδισε τον Max Verstappen. Έτσι κατέληξε να ξεκινάει τον αγώνα πίσω από τους Isack Hadjar και Fernando Alonso, με αποτέλεσμα να αποκοπεί από την κεντρική μάχη για τις πρώτες θέσεις , ήδη από την αρχή του αγώνα.

Ανάμεσα στα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η Ferrari φέτος , φαίνεται να είναι και τα εσωτερικά προβλήματα. H σχέση του Hamilton με τον μηχανικό του Riccardo Adami είναι κάτι που μελετάται εξονυχιστικά στον διεθνή τύπο, αφού μερικές αμήχανες αλληλεπιδράσεις στο ραδιόφωνο της Scuderia έχουν πυροδοτήσει  σενάρια για ύπαρξη αντιπαλότητας μεταξύ τους.

F1: Υπάρχει κόντρα ανάμεσα στον Hamilton και τον μηχανικό του;

Τα σενάρια αντιπαράθεσης μεταξύ τους έλαβαν νέα διάσταση μετά την «ασυνεννοησία» τους (όπως είναι η επίσημη θέση της Ferrari) στο GP του Μόντε Κάρλο, όταν ο Adami είπε στον Hamilton «Ότι αυτός ο αγώνας είναι δικός μας», με τον Hamilton να πιστεύει πως ο μηχανικός του,  του δίνει το έναυσμα να πιέσει περισσότερο γιατί είναι μέσα στο παιχνίδι διεκδίκησης της πρώτης θέσης.

Όμως, ο Adami, με το σχόλιο του αυτό, προσπαθούσε μάλλον να ενημερώσει τον Hamilton ότι η Ferrari αποφάσισε να μην ακολουθήσει στρατηγική που θα χρησιμοποιούσε τον Hamilton για να βοηθήσει τον συμπαίκτη του Leclerc(που κυνηγούσε τον πρώτο Norris), άλλα θα ακολουθήσουν τη δική τους πορεία.

Κατά τις συνομιλίες, μάλιστα, ο Hamilton ακούστηκε να λέει πως ο Adami δεν απάντησε στην ερώτηση του σχετικά με το πόσο μπροστά του βρίσκονταν οι Norris,Piastri, Leclerc και Verstappen.

Σε άλλη στιγμή στις μεταξύ τους ραδιοεποικινωνίες, ο Hamilton ρώτησε τον Adami αν «είναι θυμωμένος μαζί του», με τον μηχανικό του να μην του απαντάει καν. Βέβαια, η Ferrari υποστήριξε πως ο Adami είχε ήδη αποσυνδεθεί από το σύστημα επικοινωνίας όταν έγινε η ερώτηση και δεν γνώριζε καν ότι του έγινε η ερώτηση.

Η νέα συνομιλία Hamilton – Adami

Ενώ πλησιάζουμε στο GP Ισπανίας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, έχουμε στην διάθεση μας άλλα αποσπάσματα από τις ραδιοεπικοινωνίες ανάμεσα σε Hamilton-Adami. Και αυτά φαίνεται να δείχνουν την απογοήτευση του Hamilton με τον μηχανικό του.

Όπως μεταδίδουν τα διεθνή μέσα, ο Hamilton ζητούσε περισσότερες πληροφορίες για τον αγώνα ήδη από τον 21ο γύρο, με την συνομιλία τους να πηγαίνει ως εξής:

 

Adami: «Πρόσεχε την πρόσφυση.»

Hamilton: «Τι ρυθμό θέλετε να έχω; Δώστε μου λίγες περισσότερες πληροφορίες. Δηλαδή, κρατάω τα ελαστικά τώρα ή θέλετε να πιέσω όσο περισσότερο μπορώ;»

Adami: «Στόχος γύρου 1:15.2.»

Δύο γύρους αργότερα, στον 23ο γύρο, ο Hamilton ζητά ξανά ενημέρωση από τον μηχανικό του.

Hamilton: «Πώς πάει ο ρυθμός;»

Adami: «Ο Verstappen στην πρώτη θέση έμεινε έξω, 1:15.2. Ο Charles (Leclerc) είναι στον γύρο εξόδου, θα σου δώσω χρόνους. Ο Piastri μπροστά με σκληρά, 1:17.8. Διαχειρίζεται.»

Ο Hamilton φαίνεται ακόμα να μην έχει καταλάβει τι του ζητά η Ferrari στον 24ο γύρο και ζητά διευκρινίσεις.

Adami: «Πρόσεξε τη φόρτιση του εμπρός μέρους στις αργές στροφές. Diff Mid 3 μπορεί να βοηθήσει.»

Hamilton: «Ναι, προσπαθώ να καταλάβω τι ρυθμό θέλετε από μένα.»

Adami: «Μαχόμαστε με τον Verstappen. Στόχος γύρου 1:14.7 αν μπορείς.»

Hamilton: «Κατάλαβα.»

Ο Verstappen, που τελικά τερμάτισε μια θέση μπροστά από τον Hamilton στην τέταρτη θέση, έκανε το πρώτο του πιτ στοπ στον 28ο γύρο, 10 γύρους αργότερα από τον βρετανό.

Στον 36ο γύρο, ο Hamilton φαίνεται να ξαφνιάζεται όταν συνειδητοποιεί ότι ο Verstappen δεν είναι το αυτοκίνητο ακριβώς μπροστά του:

Hamilton: «Αυτός μπροστά είναι ο Verstappen;»

Adami: «Είναι 9,3 δευτερόλεπτα μπροστά.»

Hamilton: «Ωχ, εντάξει. Νόμιζα ότι βγήκε ακριβώς μπροστά μου.»

Ο 7 φορές πρωταθλητής αρχίζει να εκνευρίζεται με την κατάστασή του μεταξύ των γύρων 45 και 48:

Hamilton: «Πραγματικά δεν ξέρω πού βρίσκομαι και είμαι 15 δευτερόλεπτα πίσω;»

Adami: «Ναι, συνέχισε με αυτόν τον ρυθμό. Αν μπορείς να κατεβάσεις δύο δέκατα και να πας στο 1:14.5 θα ήταν ιδανικό. Ας περιμένουμε να δούμε.»

Hamilton: «Δεν βοηθάει καθόλου, φίλε! Δυσκολεύομαι με το μονοθέσιο, δεν ξέρω… όλοι μπροστά κάνουν γύρους στο 1:14.9;»

Adami: «Ναι, πάνω κάτω. Ο Νόρις στο 1:14.5.»

Παρόλο που ο Verstappen τερμάτισε τελικά τέταρτος, η στρατηγική της Red Bull να τον κρατήσει έξω σε περίπτωση κόκκινης σημαίας θα του εξασφάλιζε δωρεάν αλλαγή ελαστικών και πιθανή νίκη.

Ο Hamilton δεν φαίνεται να ήταν ενήμερος για την κατάσταση του Verstappen όταν ο Adami τον ενημερώνει στους γύρους 55 και 56:

Adami: «Ο Verstappen, ο αρχηγός του αγώνα, είναι 22 δευτερόλεπτα μπροστά. Ο χρόνος του: 1:15.6.»

Hamilton: «Ναι, και οι υπόλοιποι πού είναι;»

Adami: «Ο Piastri είναι 10 δευτερόλεπτα μπροστά σου.»

Hamilton: «Και γιατί στο καλό μου δίνεις τον ρυθμό του Verstappen, φίλε;»

Adami: «Απλώς για να γνωρίζεις την κατάσταση του αγώνα.»

Ο Hamilton έκανε το τελευταίο του υποχρεωτικό πιτ στοπ στον 56ο γύρο, εκφράζοντας την αίσθηση «αποπροσανατολισμού» λόγω των «σποραδικών» ενημερώσεων από την ομάδα.

Hamilton: «Ναι, φίλε. Απλά νιώθω λίγο χαμένος εκεί έξω. Ξέρεις… οι πληροφορίες είναι πολύ σποραδικές.»

Adami: «Κατάλαβα.»

Adami: «Και είμαστε σε καθαρό αέρα μέχρι το τέλος.»

Hamilton: «ΟΚ. Πού είναι οι υπόλοιποι, για να ξέρω; Δεν χρειάζεται να ξέρω πού είναι ο Verstappen. Ποιος είναι μπροστά μου και ποιος πίσω; Τι θέση έχω;»

Adami: «Είμαστε καθαρά στην 5η θέση. Ο Piastri είναι 30 δευτερόλεπτα μπροστά.»

Hamilton: «Έχει κάνει δύο πιτ στοπ;»

Adami: «Ναι, σωστά. Και δεν υπάρχει απειλή από πίσω.»

Hamilton: «Άρα μπορώ να φέρω αυτά τα ελαστικά αργά;»

Adami: «Ναι, μπορείς.»

Με 10 γύρους να απομένουν στον 68ο γύρο, ο Χάμιλτον συνειδητοποιεί πόσο μεγάλη είναι η διαφορά από τους πρωτοπόρους.

Hamilton: «Ήμουν τόσο αργός σε όλο τον αγώνα;» είπε χαρακτηριστικά.

 

 

 

 

 

 

Δείτε επίσης

Lexus RZ: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μάρκας έρχεται το φθινόπωρο

Lexus RZ: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μάρκας έρχεται το φθινόπωρο

Πόσο ακριβά είναι τα Volvo σε συντήρηση; Τι δείχνει έρευνα κατόχων

Πόσο ακριβά είναι τα Volvo σε συντήρηση; Τι δείχνει έρευνα κατόχων

F1: Ο Zak Brown της McLaren επιτίθεται στους αντιπάλους της για τις «ανόητες κατηγορίες»

F1: Ο Zak Brown της McLaren επιτίθεται στους αντιπάλους της για τις «ανόητες κατηγορίες»

F1: Έρχεται μεγάλη αναβάθμιση για την Ferrari

F1: Έρχεται μεγάλη αναβάθμιση για την Ferrari

Lexus RZ: Το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό θα έχει «ψεύτικα» shifters για να αλλάζεις ταχύτητες χειροκίνητα

Lexus RZ: Το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό θα έχει «ψεύτικα» shifters για να αλλάζεις ταχύτητες χειροκίνητα

10 λόγοι για τους οποίους τα αυτοκίνητα βενζίνης παραμένουν καλύτερα από τα ηλεκτρικά

10 λόγοι για τους οποίους τα αυτοκίνητα βενζίνης παραμένουν καλύτερα από τα ηλεκτρικά